Період оскарження умов закупівлі - по 20-10-2024, 00:00
Якщо учасник платник ПДВ, необхідно врахувати вимоги постанови КМУ України від 02.03.2022 № 178 «Деякі питання обкладення податком на додану вартість за нульовою ставкою у період воєнного стану», згідно з якою до припинення чи скасування воєнного стану операції з постачання товарів (запасних частин, акумуляторних батарей, автомобільних шин, охолоджуючих рідин, комплектуючих, додаткового обладнання тощо), визначених нормативними та технічними документами, для транспортних засобів (зокрема спеціальних, спеціалізованих транспортних засобів), а також пально-мастильних матеріалів обкладаються податком на додану вартість за нульовою ставкою.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 31 695 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 158,48 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ІМЕНІ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 9960) |
| ЄДРПОУ: | 14321481 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Драгочинська Діана Олександрівна |
| Телефон: | 380500507641 |
| E-mail: | DDrahochynska@dpsu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 29003, Україна, Хмельницька область,Хмельницький, |
0 |
Згідно із положенням п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 1) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника: - надані документи, які підтверджують досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору: Договір №12 від 18.03.2020 року на суму 196 534,80 грн код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 09210000-4 Мастильні засоби (Моторна та трансмісійна олива); Видаткова накладна №11006 від 19 березня 2020 р. на суму 196 534,80 грн; Лист відгук Вих. №190 від 9.03.2021 року від директора комунального некомерційного підприємства «Хмельницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Хмельницької обласної ради (файл «Кваліфікаційна частина.pdf», файл «Хмельницьк катастрофи відгук+дог+вид.pdf»). Ці документи не підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), оскільки предметом закупівлі у вищезазначених являється «Моторна та трансмісійна олива» за кодом ДК 09210000-4 Мастильні засоби, що не являється аналогічним за предметом закупівлі та/або згідно коду національного класифікатора ДК 021:2015, а саме предмету закупівлі «Рідина для очистки гальм» за кодом ДК 021:2015: 24950000-8 «Спеціалізована хімічна продукція». 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Згідно критерію 1 Розділу 1 Додатку 2 до Тендерної документації – «1.1. Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній) поставки товару/надання послуг/виконання робіт, що є аналогічним за предметом закупівлі та/або згідно коду національного класифікатора ДК 021:2015, подібний за змістом та/або своєю правовою природою. 1.2. Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надати в складі тендерної пропозиції: - оригінал або копію договору(ів) (не менше 1) із специфікацією, додатками тощо (за наявності) до даного договору; - документи, що підтверджують факт його виконання – видаткова накладна (лист-відгук (наданий стороною, на користь якої виконувався договір із зазначенням вихідного номеру та дати складання), акт виконаних робіт тощо)» та згідно пунктів 7-8 Додатку 5 «Перелік документів_ інформації, які подаються УЧАСНИКОМ у складі тендерної пропозиції» до Тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: - за предметом закупівлі та/або згідно коду національного класифікатора ДК 021:2015, подібний за змістом та/або своєю правовою природою аналогічний договір(и) (не менше 1) із специфікацією, додатками тощо (за наявності) до даного договору та документи, що підтверджують факт його виконання – видаткова накладна (лист-відгук (наданий стороною, на користь якої виконувався договір із зазначенням вихідного номеру та дати складання), акт виконаних робіт тощо).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.