Період оскарження умов закупівлі - по 19-10-2024, 00:00
Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). Відповідно до пункту 38 Особливостей, дата і час розкриття тендерних пропозицій, дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Дана процедура закупівлі оголошується для належного утримання вулично-дорожньої мережі у зимовий період з метою боротьби із зимовою слизькістю, для забезпечення безпеки дорожнього руху, на території Шевченківського району м. Львова та 13-ти населених пунктів на яких свої повноваження здійснює Замовник.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 806 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 030 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 04056115 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Потурай Орислава Василівна |
| Телефон: | 380322521984 |
| E-mail: | o.poturay@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 79058, Україна, Львівська область,Львів, ВУЛИЦЯ ЛИПИНСЬКОГО, будинок 11 |
4 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.