Період оскарження умов закупівлі - по 14-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 600 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП Яворівської міської ради "Житлокомунсервіс" |
| ЄДРПОУ: | 37288833 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Соломко Назарій Ігорович |
| Телефон: | +380325921067 |
| E-mail: | kpgks@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 81000, Україна, Львівська область,Яворів, вул. Січових Стрільців, 13 |
1 |
Згідно із протоколом розкриття, участь у закупівлі взяли два учасника. Тендерна пропозиція учасника товариства з обмеженою відповідальністю “УКРЄВРОСВІТ” вважається наступною найбільш економічно вигідною та перебуває на розгляді, за результатами якого було виявлено, що в складі останньої є невідповідності вимогам тендерної документації. Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 року, встановлено наступне: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. З огляду на вищенаведене, необхідно надати учаснику товариству з обмеженою відповідальністю “УКРЄВРОСВІТ” можливість усунути невідповідності та оприлюднити Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей такого змісту: “Шановний Учаснику! У складі Вашої тендерної пропозиції наявні наступні невідповідності: відповідно до пп. 1 п. 1 ч. 1 додатку 1 до тендерної документації обов’язковим є наявність автомобіля-самоскида, не менше одного, для поставки товару за адресою постачання Замовнику. На підтвердження наявності орендованого/за договором про надання послуг(співпраці) обладнання/механізмів, автотранспортного засобу, матеріально-технічної бази учасники надають скан-копії договорів оренди/ надання послуг, тощо та скан-копії документу що посвідчує право власності на автомобіль (свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, тощо). На підтвердження даної вимоги учасник надав копію договору про надання послуг від 01.07.2024 року № 01/07/24 Виконавцем котрого є Товариство з обмеженою відповідальністю “Західгалтранс” в особі директора Володимира Маршалок, та копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу №САТ241946 відповідно до котрого власником самоскиду DAF FAD CF 85 є фізична особа – Володимир Маршалок. Відповідно до наведеного існує невідповідність, а саме: відповідно до наданих учасником документів, сторонами договору є юридичні особи а власником об’єкту оренди є фізична особа. Додатково, учасник надав копію договору про надання транспортних послуг від 23.12.2022 року № 23/12/2022, відповідно до положень котрого строк його дії до 31.12.2023 року та якщо жодна із сторін в місячний термін до закінчення дії цього договору не заявила про своє бажання припинити дію договору, цей договір вважається продовженим на той самий строк на тих самих умовах. Учасником не підтверджено що станом на теперішній час даний договір продовжений. Відповідно до пп. 2.3. п. 2 ч. 1 додатку 1 до тендерної документації вимагалось надання видаткових накладних, інших документів за предметом закупівлі відповідно до укладеного аналогічного договору (договорів) та документ, який підтверджує оплату по аналогічному Договору. На підтвердження даної вимоги учасник зокрема у складі своєї тендерної пропозиції надав копію видаткової накладної № 622 до договору купівлі-продажу від 187/1 від 04.12.2023 року в котрій відсутня повна інформація про дату її складення. Додатково відповідно до вимоги у додатку 2 до тендерної документації вимагається надання видаткових накладних чи інших документів, що підтверджують наявність товару в Учасника не менше 30 % від обсягу закупівлі товару на період подання та розкриття тендерної пропозиції. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав копії оборотно-сальдових відомостей за 15.10.2024 р. номенклатурою яких є “сіль технічна” та “пісок тонн”. Розглянувши дані документи, замовником виявлено невідповідність, а саме - наявність в учасника, котрий є виробником товару, складових товару що є предметом закупівлі. Таким чином, просимо привести інформацію у відповідність. Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей”.
Згідно із протоколом розкриття, участь у закупівлі взяли два учасника. Тендерна пропозиція учасника товариства з обмеженою відповідальністю “ЗІО-СПОРТ” вважається найбільш економічно вигідною та перебуває на розгляді, за результатами якого було виявлено, що в складі останньої є невідповідності вимогам тендерної документації. Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 року, встановлено наступне: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. З огляду на вищенаведене, необхідно надати учаснику товариству з обмеженою відповідальністю “ЗІО-СПОРТ” можливість усунути невідповідності та оприлюднити Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей такого змісту: “Шановний Учаснику! У складі Вашої тендерної пропозиції наявні наступні невідповідності: відповідно до пп. 1 п. 1 ч. 1 додатку 1 до тендерної документації обов’язковим є наявність: приміщень/територій з твердим покриттям, в межах не більше 25 км від Яворівської територіальної громади, для зберігання товару, що є предметом даної закупівлі, до повного використання/постачання Замовнику; засобу вимірювальної техніки для зважування великогабаритних транспортних засобів в межах не більше 25 км від Яворівської територіальної громади. На підтвердження наявності орендованого/за договором про надання послуг (співпраці) обладнання/механізмів, матеріально-технічної бази учасники надають скан-копії договорів оренди/ надання послуг, тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції встановлено, що на підтвердження даної вимоги Учасник у складі останньої надав копію договору оренди від 12.10.2023 року № 12-10-23 предметом якого є зокрема оренда складської території (вимощення) площею 250 метрів квадратних на території відкритого майданчика з залізничною під’їзною колією та автомобільною вагою. Розглянувши даний документ Замовником встановлено, що строк оренди закінчився, оскільки відповідно до його положень становив 6 (шість) місяців з дати підписання договору та свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки (ваги) чинне до 19.05.2024 року. Додатково учасник надав копію договору від 17.10.2022 року № 17/10-22, предметом котрого є надання послуг зі зважування великогабаритних транспортних засобів Замовника на повіреному обладнанні за адресою: м. Львів, вул. Гайдучка, 1, що не може служити підтвердженням наявності засобу вимірювальної техніки для зважування великогабаритних транспортних засобів, оскільки, відповідно до вимог тендерної документації такий засіб повинен бути межах не більше 25 км від Яворівської територіальної громади. Також у складі тендерної пропозиції надано копію договору від 01.09.2022 року №01/09/22-1 предметом котрого є користування замощеною територією за адресою: м. Львів, вул. Стрийська, 45, що не може служити підтвердженням наявності в учасника приміщень/територій з твердим покриттям, оскільки, відповідно до вимог тендерної документації вони повинні бути межах не більше 25 км від Яворівської територіальної громади. На виконання вимоги згідно ч. 3 розділу 5 тендерної документації учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку від 16.10.2024 року № 1610-02 з інформацією по даній закупівлі про відсутність негативного досвіду співпраці із замовником. Однак, відповідно до вимог тендерної документації дана довідка повинна бути видана в період уточнень, котрий тривав до 14.10.2024 року. Таким чином, просимо привести інформацію у відповідність. Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей”.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.