Період оскарження умов закупівлі - по 21-09-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 7 250 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 36 250 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Сихівська районна адміністрація Львівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 25258931 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Стадник Оксана Василівна |
| Телефон: | 380322546474 |
| E-mail: | syhiv7vkg@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 79012, Україна, Львівська область,Львів, просп. Червоної Калини, будинок 66 |
8 |
4.Відповідно до пункту 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 43 постанови від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» завантажити через електронну систему повідомлення про виправлення невідповідності в інформації та/або документах, а саме: 4.1.На підтвердження абзацу 1 пункту 10.2 Додатку 1 до Тендерної документації прошу завантажити документи, які підтверджують походження товару в довільній формі (якщо Учасник не є виробником товару - предмету закупівлі) або надати лист з інформацією про те, що Учасник є виробником товару. 4.2.Прошу завантажити оновлену Форму «Тендерна пропозиція» із виправленням технічної помилки в цифрах відповідно до пункту 16 Додатку 1 до Тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.