Період оскарження умов закупівлі - по 21-09-2024, 00:00
Місцезнаходження замовника: 79057, Україна, Львівська обл., м.Львів, вул.Генерала Т.Чупринки,85. Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - орган місцевого самоврядування. Мова, якою повинні готуватись тендерні пропозиції : українська мова.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 8 400 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 42 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Франківська районна адміністрація Львівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 04056121 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Легінович Олена Андріївна |
| Телефон: | 380322372065 |
| E-mail: | olenaleg@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 79057, Україна, Львівська область,Львів, вулиця Генерала Чупринки, будинок 85 |
11 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ІНТЕР ЛОГІСТІК УКРАЇНА-Л" встановлено: - відповідно до Додатку 1 до тендерної документації Розділу 1. Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі пп.1.1. Учасник надав Інформаційну довідку №Л24Ф-1 від 23.09.2024 щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій відповідно до якої позиції «4», «5», «6» учасником орендуються відповідно до договору № 23П-3/1 від 03.01.2023, однак даний договір є договором про надання послуг перевезення вантажу, а не оренди. Враховуючи наведене, Учаснику необхідно привести у відповідність інформаційну довідку щодо вказання приналежності позицій «4», «5», «6». Згідно п.9.5. договору № 23П-3/1 від 03.01.2023 його дія завершується 31.12.2023, який може бути продовжений на наступний рік. Отже, враховуючи наведене, надати інформацію/довідку про чинність договору № 23П-3/1 від 03.01.2023 на сьогодні. Також, Учасником на підтвердження оренди навантажувача фронтального (позиція «2» довідки) надано договір оренди №2№П-2/1 від 02.01.2023, строк дії якого закінчився 31.12.2023року. Отже, враховуючи наведене, Учаснику необхідно надати чинний договір оренди чи інший документ згідно п.1.1. Розділу 1 Додатку 1 для підтвердження наявності навантажувача фронтального чи його оренди. - відповідно до Додатку 1 до тендерної документації Розділу 1. Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі пп.2.2. наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: -скан-копiєю/ями документу/ів на підтвердження фактичної поставки товару за аналогічним/и договором/ами (видаткова накладна, тощо) та документ що підтверджує факт оплати, зазначеного/их в наданій Учасником Довідці (виписка з банку, тощо). Учасником не надано документ, що підтверджує факт оплати за договором №54-ВТ/23 від 19.12.2023, укладеного з Сихівською районною адміністрацією. Враховуючи наведене, долучити до вказаного договору документ, що підтверджує факт оплати (виписка з банку, тощо) згідно п.2.2. Розділу 1 Додатку 1. - відповідно до п.1.5.Розділу 4 Додатку 1 Учасник надає документи, які підтверджують походження товару або дилерські повноваження, в тому числі оригінали листів виробників складових товару (сіль для промислового переробляння та пісок), яким підтверджується можливість поставки на користь Учасника товару, який є складовою предмету даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер закупівлі, назву предмета закупівлі. Отже Учасником надано такий гарантійний лист (оригінал та переклад) від компанії SC SAREROM SRL щодо поставки солі для закупівлі з ідентифікатором UA-2024-09-16-011104-a, що оголошена 16.09.2024року. Однак встановлено невідповідність, оскільки гарантійний лист підписаний 26.08.2024 року. Враховуючи наведене Учаснику необхідно надати згідно п.1.5.Розділу 4 Додатку 1 гарантійний лист щодо поставки солі. Також, Учасником надано договір з виробником солі №267/18.10.2023, в п.2.1.,11.1 якого іде мова про Додаток/додатки. Отже, Учаснику необхідно долучити Додаток/додатки до договору №267/18.10.2023, якщо такі існують (оригінал та в перекладі). - відповідно до п.1.6.Розділу 4 Додатку 1 наявність в Учасника не менше 50 % від обсягу закупівлі товару на період подання та розкриття тендерної пропозиції підтверджується видатковими накладними чи іншими документами, що підтверджують наявність товару. Учасником надано оборотно-сальдову відомість, в якій не зазначено товар піскосоляну суміш і одиниці вимірювання.Враховуючи наведене, Учаснику необхідно підтвердити наявність не менше 50 % від обсягу закупівлі товару відповідно до п.1.6.Розділу 4 Додатку 1. Кінцева дата та час усунення невідповідностей: визначається автоматично електронним майданчиком.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.