Період оскарження умов закупівлі - по 07-08-2024, 00:00
Закупівля проводиться для технічного обслуговування дизель-генератора МАСС АLTE 180 кВт та Baudouin6M11G165/5
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 18 821,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 188,21 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Національної поліції в Одеській області |
| ЄДРПОУ: | 40108740 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://od.npu.gov.ua |
| Контактна особа: | Людмила Заєць |
| Телефон: | +380487794684 |
| E-mail: | ludaumz@ukr.net |
| Місцезнаходження: | Україна |
2 |
Керуючись вимогами статті 11 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом ГУНП в Одеській області №1735 зі змінами від 12.07.2023, на виконання розділу 9 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі - Особливості), уповноваженою особою розглянуто цінову пропозицію учасника відкритих торгів з особливостями UA-2024-08-02-010294-a – ФОП Танчика Андрія Сергійовича. За результатами розгляду виявлені невідповідності, які відповідно до п.43 Особливостей підлягають виправленню протягом 24 годин: учасником не надано документи, які вимагались замовником додатком 1 до тендерної документації: - На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасником не надано: довідку про виконання аналогічного договору, договір та видаткову накладну про його повне виконання; - Копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду – для учасника фізичної особи – підприємця. Враховуючи викладене, на виконання розділу 9 статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі», з урахуванням п.43 Особливостей, учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: ФОП Танчику Андрію Сергійовичу необхідно протягом 24 годин виправити зазначені невідповідності та завантажити їх в електронну систему закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.