Період оскарження умов закупівлі - по 24-07-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 120 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 200,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 3 000,00 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСМІСЬКЕЛЕКТРОТРАНС" |
| ЄДРПОУ: | 03328497 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Валерія Діденко |
| Телефон: | +380487175467 |
| E-mail: | didenkolera1205@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 65007, Україна, Одеська область,місто Одеса, вул. Водопровідна, 1 |
1 |
1. Відповідно до умов тендерної документації учасник надає забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії у розмірі 3 000,00 грн за формою наведеною в п. 2.1 Додатку 3 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в п. 2 Додатку 3 до тендерної документації. Учасником була надана банківська гарантія, яка частково не відповідає вказаним вимогам, а саме в Гарантії № 2675/24-ТГ від 26 липня 2024 року, що видана акціонерним товариством «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ», Категорія Бенефіціара вказана як: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання, що не відповідає п. 2 Додатку 3 до тендерної документації. Для усунення даної невідповідності учасник повинен завантажити банківську гарантію, вказавши категорію бенефіціара відповідно до п. 2 Додатку 3 до тендерної документації. 2. Відповідно до пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції завантажує заповнений проект договору з обов’язковим заповненням усіх додатків до Договору (окрім даних щодо ціни, вартості договору та дані забезпечення виконання договору). Проєкт договору про закупівлю викладено в Додатку 2 до тендерної документації. Учасник надав заповнений проект у відповідності до вимог замовника, але некоректно викладено пункт 11.11, а саме помилково зазначена нумерація 14.3. Для усунення невідповідностей Учасник повинен завантажити заповнений проект договору з приведенням пункту 11.11 у відповідність Додатку 2 до тендерної документації. 3. Відповідно до п. 5 Додатку 3 до тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати аналогічний договір. Аналогічним вважається договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015. 1.1.2. не менше 1 копії договору в повному обсязі з усіма додатками та додатковими угодами, якщо такі були. 1.1.3. копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору (видаткові накладні, акти-прийому-передачі або інші первинні документи, що передбачені умовами договору, оформлені відповідно до законодавства) Договір має бути виконаний в повному обсязі. Учасником було надано копію Договору постачання №284/11-22 від 01.12.2022 р. та копію видаткової накладної № Кс-673 від 09 грудня 2022 р., що не відповідають вище зазначеним вимогам тендерної документації, а саме: - договір не відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015, а саме в основній частині наданого Учасником аналогічного договору відсутній код ДК 021:2015, який відповідав би предмету закупівлі за четвертою цифрою; - найменування продукції зазначеної в Додатку №1 до договору Постачання №284/11-22 від 01.12.2022 р. не в повній мірі відповідає назві товару зазначеного у видатковій накладній № Кс-673 від 09 грудня 2022 р.; - одиниця виміру та кількість, зазначені в Додатку №1 до договору Постачання №284/11-22 від 01.12.2022 р. не відповідають одиниці виміру та кількості зазначених у видатковій накладній № Кс-673 від 09 грудня 2022 р. Для усунення невідповідностей Учасник повинен надати аналогічний договір та документ/и на підтвердження виконання аналогічного договору у відповідності до вимог Тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.