Закупівлю оголошено - 02-07-2024, 16:28. Дата останніх змін - 31-07-2024, 12:55

Клеї

Клеї... Державна закупівля - UA-2024-07-02-008912-a Клеї від замовника Військова частина 3066 Національної гвардії України (м. Київ) від 7/2/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-07-02-008912-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 02-07-2024, 16:28
по 08-07-2024, 16:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 08-07-2024, 18:00
по 11-07-2024, 18:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 12-07-2024, 12:01
по 12-07-2024, 12:24

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
34650
34 650,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:345,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина 3066 Національної гвардії України (м. Київ)
ЄДРПОУ:08803508 Досьє YouControl
Контактна особа:Марія Мацапура
Телефон:+380967951496
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
Україна
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Клеї
34 650,00 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 12-07-2024, 12:01
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Клей Akfix 705 швидкого склеювання 400 мл

150
штука
Україна Відповідно до документації
по 24-12-2024
24910000-6
Клеї


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП Денисюк Сергій Ігорович   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Переяслав-Хмельницький р-н, село Студеники, ВУЛИЦЯ МОЛОДІЖНА, будинок 19, 08421, Денисюк Сергій
Остаточна пропозиція:
31 185,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
31 185,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
22-07-2024, 15:01

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 19-07-24, 13:48:18
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: Надано договір купівлі-продажу товарів від 25.04.2024 № 209/КЕС. Не надано документ, що підтверджує виконання договору купівлі-продажу товарів від 25.04.2024 № 209/КЕС оригінал або завірену Учасником копію: - заповненого та підписаного акту звірки по наданому договору або; - листа–відгука до наданого договору із зазначенням дати, номеру договору, предмету закупівлі та інформації про належне виконання договору (лист-відгук повинен мати реєстраційний номер та дату його складання) або; - видаткової накладної (видаткових накладних) по наданому договору. 2) Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; Відповідно пп.9.1. та пп.9.2. п.9 ДОДАТКУ № 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагалися, а саме: 9.1. Оригінал або завірену Учасником копію виконаного аналогічного договору за предметом закупівлі договору** (з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності)). 9.2. Документ, що підтверджує виконання договору оригінал або завірену Учасником копію: - заповненого та підписаного акту звірки по наданому договору або; - листа–відгука до наданого договору із зазначенням дати, номеру договору, предмету закупівлі та інформації про належне виконання договору (лист-відгук повинен мати реєстраційний номер та дату його складання) або; - видаткової накладної (видаткових накладних) по наданому договору. **Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний договір на поставку товару, що відповідає предмету закупівлі або його назві. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати документ, що підтверджує виконання договору купівлі-продажу товарів від 25.04.2024 № 209/КЕС оригінал або завірену Учасником копію: - заповненого та підписаного акту звірки по наданому договору або; - листа–відгука до наданого договору із зазначенням дати, номеру договору, предмету закупівлі та інформації про належне виконання договору (лист-відгук повинен мати реєстраційний номер та дату його складання) або; - видаткової накладної (видаткових накладних) по наданому договору.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 20-07-24, 13:48:18
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-07-02-008912-a-a1
Номер договору:
446/КЕС
Дата підписання договору:
30-07-2024, 17:00
Строк дії договору:
з 30-07-2024 по 31-12-2024
31 185,00 UAH
Ціна договору
31 185,00 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "ФІРСОВА МАРИНА МИКОЛАЇВНА"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, селище міського типу Великодолинське(з), вул. Центральна, будинок 56, 67832, Марина Фірсова
Остаточна пропозиція:
26 895,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
26 895,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 17-07-24, 11:26:23
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: Не надано оригінал або завірену Учасником копію виконаного аналогічного договору за предметом закупівлі договору** (з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності)). Не надано документ, що підтверджує виконання договору оригінал або завірену Учасником копію: - заповненого та підписаного акту звірки по наданому договору або; - листа–відгука до наданого договору із зазначенням дати, номеру договору, предмету закупівлі та інформації про належне виконання договору (лист-відгук повинен мати реєстраційний номер та дату його складання) або; - видаткової накладної (видаткових накладних) по наданому договору. **Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний договір на поставку товару, що відповідає предмету закупівлі або його назві. Надано довідку від 11.07.2024 № 01/-21/07-008 про те, що Учасник є новоутвореним, внаслідок чого Учасник не може надати інформацію про виконання договору. Надано ДОВІДКУ-ПІДТВЕРДЖЕННЯ (відповідно форми 1 до ДОДАТКУ № 2), в якій, а саме: не зазначено в п. 4. застосовано/не застосовано спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції); не зазначено в п. 5. віднесена/не віднесена до переліку офшорних зон, згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 23 лютого 2011 р. N 143-р «Про віднесення держав до переліку офшорних зон» (зі змінами); в п. 6 зазначено військову частину 3002, а не військову частину 3066 та чи існують/не існують обставини, які створюють конфлікт між інтересами командира Військової частини 3066 НГУ, іншої посадової особи (структурного підрозділу) Військової частини 3066 НГУ та ________________, його учасника (засновника) та впливають на об’єктивність і неупередженість прийняття рішення щодо укладення договору; не зазначено в п. 10. відкрита/не відкрита ліквідаційна процедура; не зазначено в п. 13 має/не має заборгованість зі сплати податків та/або зборів (обов’язкових платежів). 2) Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; Відповідно пп.9.1. та пп.9.2. п.9 ДОДАТКУ № 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагалися, а саме: 9.1. Оригінал або завірену Учасником копію виконаного аналогічного договору за предметом закупівлі договору** (з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності)). 9.2. Документ, що підтверджує виконання договору оригінал або завірену Учасником копію: - заповненого та підписаного акту звірки по наданому договору або; - листа–відгука до наданого договору із зазначенням дати, номеру договору, предмету закупівлі та інформації про належне виконання договору (лист-відгук повинен мати реєстраційний номер та дату його складання) або; - видаткової накладної (видаткових накладних) по наданому договору. **Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний договір на поставку товару, що відповідає предмету закупівлі або його назві. Відповідно пп.10.1. п.10. ДОДАТКУ № 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагалася, а саме: 10.1. ДОВІДКА-ПІДТВЕРДЖЕННЯ (відповідно форми 1 до ДОДАТКУ № 2). 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати оригінал або завірену Учасником копію виконаного аналогічного договору за предметом закупівлі договору** (з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності)). Надати документ, що підтверджує виконання договору оригінал або завірену Учасником копію: - заповненого та підписаного акту звірки по наданому договору або; - листа–відгука до наданого договору із зазначенням дати, номеру договору, предмету закупівлі та інформації про належне виконання договору (лист-відгук повинен мати реєстраційний номер та дату його складання) або; - видаткової накладної (видаткових накладних) по наданому договору. **Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний договір на поставку товару, що відповідає предмету закупівлі або його назві. Надати ДОВІДКУ-ПІДТВЕРДЖЕННЯ (відповідно форми 1 до ДОДАТКУ № 2), в якій, а саме: зазначити в п. 4. застосовано чи не застосовано спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції); зазначити в п. 5. віднесена чи не віднесена до переліку офшорних зон, згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 23 лютого 2011 р. N 143-р «Про віднесення держав до переліку офшорних зон» (зі змінами); в п. 6 зазначити військову частину 3066 та існують чи не існують обставини, які створюють конфлікт між інтересами командира Військової частини 3066 НГУ, іншої посадової особи (структурного підрозділу) Військової частини 3066 НГУ та ________________, його учасника (засновника) та впливають на об’єктивність і неупередженість прийняття рішення щодо укладення договору; зазначити в п. 10. відкрита чи не відкрита ліквідаційна процедура; зазначити в п. 13 має чи не має заборгованість зі сплати податків та/або зборів (обов’язкових платежів).

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 18-07-24, 11:26:23

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП "ФІРСОВА МАРИНА МИКОЛАЇВНА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
26 895,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
26 895,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП Денисюк Сергій Ігорович   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
31 185,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
31 185,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Відсутній
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:02-07-2024, 16:30:53
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:02-07-2024, 16:28:50
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ