Період оскарження умов закупівлі - по 29-06-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 262 500,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 2 625,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Миколаївський національний аграрний університет |
ЄДРПОУ: | 00497213 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Соколік Віталій Дмитрович |
Телефон: | 380512709340 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 54020, Україна, Миколаївська область,Миколаїв, вул. Георгія Гонгадзе (Паризької комуни), 9 |
2 |
Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 1. Перелік виявлених невідповідностей: В ході розгляду тендерної пропозиції учасника ДП «УКРІНВЕСТПРОЕКТ», пропозиція якого визнана найбільш економічно вигідною, виявлено, що відповідно до п. 2.1. Додатку 3 тендерної документації Учасником надано інформаційну довідку (в довільній формі) про обсяги виконаного аналогічного договору, разом з переліком суб’єктів, з якими було укладено такий договір, їхніми адресами та контактними телефонами, сумою договору та інформацією про стан виконання, тобто підтвердження своєчасності повного або часткового виконання цього договору, відповідно до п. 2.1.1. Додатку 3 до тендерної документації та надано акт звірки відповідно до п. 2.1.2. Додатку 3 до тендерної документації, однак не надано копії самого аналогічного договору. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої/яких виявлено невідповідності: згідно п. 2.1.2 Додатку 3 тендерної документації Замовником вимагається: - на підтвердження факту виконання договору – учасник в складі своєї пропозиції надає: копію виконаного аналогічного договору**, та документ (документи), що підтверджує(-ють) його виконання: оригінали позитивних відгуків від замовників, з якими укладено договори, копії яких надаються (відгуки на фірмових бланках з відбитком печатки та підпису замовників), та/ або копії видаткових накладних (якщо товар), копія акта наданих послуг та/або копія акта звірки, та/або копія податкової накладної тощо. В ході розгляду документів, що були завантажені Учасником ДП «УКРІНВЕСТПРОЕКТ» було виявлено лише копію акта-звірки (файл - УІП САС акт звірки). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник процедури закупівлі ДП «УКРІНВЕСТПРОЕКТ» в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: - копію аналогічного договору, та документ (документи), що підтверджує(-ють) його виконання: оригінали позитивних відгуків від замовників, з якими укладено договори, копії яких надаються (відгуки на фірмових бланках з відбитком печатки та підпису замовників), та/ або копії видаткових накладних (якщо товар), часткове виконання враховуючи наведену інформацію в доданих документах. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.