Період оскарження умов закупівлі - по 19-04-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 408 196,00 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 040,98 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 42 245,00 UAH |
| Замовник: | Головне управління Національної поліції в Дніпропетровській області |
| ЄДРПОУ: | 40108866 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://dp.npu.gov.ua |
| Контактна особа: | Дмитро КОВАЛЬ |
| Телефон: | +380567565208 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 49101, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, вул. Троїцька, 20 А |
2 |
Вимога про усунення невідповідностей пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО-КОМФОРТ ПЛЮС", яка була розглянута уповноваженою особою на відповідність умовам тендерної документації. За результатами розгляду наданих учасником документів виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, а саме: 1. Додатком 2 до тендерної документації Учаснику необхідно подати інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. На виконання вимоги «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» необхідно надати: - довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність складського або торгівельного приміщення Учасника, де можливий відпуск, або заміна товару Замовнику, із зазначенням його адреси; - копію документу, що підтверджує право власності на приміщення або копією договору оренди/суборенди; - довідку, складеною у довільній формі, яка містить відомості щодо наявності вантажного автотранспорту (власного, орендованого, тощо) для здійснення поставки товару; - копію чинних документів, що підтверджують право власності, оренди, тощо на вантажний автотранспорт. Учасник надав: - Довідку про наявність складського або торгівельного приміщення. - Договір оренди нежитлових приміщень від 29 вересня 2023 № 5 та Додаткову угоду від 29 вересня 2023 № 1 до Договору оренди нежитлового приміщення. - Довідка про наявність вантажного автотранспорту. - Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХВ 520506. - Договір оренди транспортних засобів від 08 липня 2021 № 2294 та акт здачі-приймання автомобілів від 08 липня 2021р. Про те, відповідно пункту 4.1 розділу 4 «Порядок передання приміщення в оренду» Договору оренди нежитлових приміщень від 29 вересня 2023 № 5, передача Орендодавцем об’єкта оренди у користування Орендарю здійснюється шляхом підписання Сторонами Акту приймання-передачі Об’єкта оренди. Учасником не надано зазначений Акт приймання-передачі Об’єкта. 2. Відповідно пункту 6 Додатку 6 до тендерної документації надати - Проєкт договору, який підготовлено у Додатку № 5 до тендерної документації, який повинен бути заповнений зі сторони Учасника та підписаний уповноваженою особою і містити печатку. Учасником надано заповнений проект договору на закупівлю товарів, але в Додатку 1 до проекту договору - «Специфікація» зазначена інформація в стовпці таблиці «Найменування товару», яка не відповідає наданій формі в Додатку 5 до тендерної документації. 3. Відповідно пункту 3 Додатку 6 до тендерної документації Учасник повинен надати Гарантійний лист щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм законодавства України. Учасник надав гарантійний лист в якому зміст не відповідає зазначеному в Додатку 6. Привести у відповідність інформацію та документи. 1. На виконання вимоги «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 2 до тендерної документації, необхідно надати Акт приймання-передачі Об’єкта до Договору оренди нежитлових приміщень від 29 вересня 2023 № 5. 2. Привести у відповідність Додаток 1 до проекту договору «Специфікація», а саме стовпець таблиці «Найменування товару», відповідно наданому у Додатку 5 до тендерної документації. 3. Відповідно пункту 3 Додатку 6 тендерної документації надати Гарантійний лист щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм законодавства України. Відповідно до вимог статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.