Період оскарження умов закупівлі - по 17-04-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 357 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 785,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Львівська регіональна державна лабораторія Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів |
| ЄДРПОУ: | 00719406 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Корецька Іванна Ігорівна |
| Телефон: | +380678093124 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 79024, Україна, Львівська область,Львів, вул.Промислова, 7 |
0 |
На виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, наступного змісту: 1. Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації Учасник повинен надати: - довідку за встановленою формою про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній) на поставку товару, що є аналогічним за предметом закупівлі або кодом ДК 021:2015, подібний за змістом та своєю правовою природою. - для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надати в складі тендерної пропозиції оригінал або копію договору (договорів) (не менше одного), що наведений (наведені) в таблиці, складеної за Формою. - для підтвердження виконання поданого (поданих) учасником договору (договорів) в якості аналогічних необхідно надати в складі тендерної пропозиції копію/ї видаткової/их накладної/их та/або відгуку про співпрацю (не менше одного). В разі надання відгуку, він повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений. На виконання зазначеної вимоги в складі тендерної пропозиції Учасника міститься: - Лист-підтвердження про аналогічний договір №364 від 16.04.2024 р. (файл «Аналогічний договір.pdf»); - Договір №251 від 01.08.2019 р. (файл «Аналогічний договір.pdf»); - Договір №63 від 12.02.2020 р. (файл «Аналогічний договір.pdf»); - Лист-відгук №93 від 17.05.2021 р. (файл «Аналогічний договір.pdf»); - Лист-відгук №469 від 23.06.2020 р. (файл «Аналогічний договір.pdf»);. Так, договір №251 від 01.08.2019 р., що поданий в якості аналогічного, укладений на суму 43778.82 грн., проте в листі-відгуці №93 від 17.05.2021 р. від контрагента по даній угоді зазначено, що договір про закупівлю був укладений на суму 43378.82 грн., таким чином є невідповідність в інформації щодо суми укладеного договору №251 від 01.08.2019 р., який поданий в якості аналогічного. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Відповідно до Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації Учасник повинен надати: - для підтвердження виконання поданого (поданих) учасником договору (договорів) в якості аналогічних необхідно надати в складі тендерної пропозиції копію/ї видаткової/их накладної/их та/або відгуку про співпрацю (не менше одного). В разі надання відгуку, він повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.