Період оскарження умов закупівлі - по 29-03-2024, 00:00
ДК 021:2015: 24957000-7 Хімічні добавки (розчин сечовини Adblue) відповідно до НАКАЗУ МРЕТСГУ №1082 від 11.06.2020 визначення предмета закупівлі товару за ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі). Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. З урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, визначених ПКМУ від 12.10.2022 р. №1178 (зі змінами)
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 120 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 600,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області |
ЄДРПОУ: | 34869316 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Шкрьоба Олена Сергіївна |
Телефон: | +380957489662 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 69035, Україна, Запорізька область,Запоріжжя, вул. Заводська, буд. 1-А |
3 |
Згідно пп. 5, п. 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку 1 до тендерної документації Замовником зазначена вимога про те що учасник повинен надати тендерну пропозицію, за формою наведеною у додатку 1. У складі своєї пропозиції учасник ТОВ «Альхім» надав тендерну пропозицію за формою наведеною у додатку 1 до тендерної документації. Однак під час заповнення форми тендерної пропозиції наведеної у додатку 1 до тендерної документації учасник в п. 10 Умови оплати - вказав післяплата – 100% на протязі 30-ти календарних днів, що суперечить умовам оголошення публічної закупівлі за предметом «Розчин сечовини Adblue» (код ДК 021:2015 - 24950000-8 - Спеціалізована хімічна продукція) (UA-2024-03-22-010384-a) та умовам Додатку 3 Проекту договору до тендерної документації цієї закупівлі, а саме п. 3.3. «Розрахунок здійснюється Замовником за рахунок бюджетних коштів, у національній валюті України – гривні, в безготівковій формі на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України, шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на розрахунковий рахунок Постачальника за фактично поставлений Товар, на підставі видаткової накладної, протягом 7 (семи) банківських днів з дати одержання Товару Замовником, у межах відповідного бюджетного асигнування.» З метою усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Учасник процедури закупівлі повинен виправити в п. 10 форми тендерної пропозиції: - Умови оплати, що не суперечать умовам оголошення публічної закупівлі за предметом «Розчин сечовини Adblue» (код ДК 021:2015 - 24950000-8 - Спеціалізована хімічна продукція) (UA-2024-03-22-010384-a) та умовам Додатку 3 Проекту договору до тендерної документації цієї закупівлі. Відповідно п.43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно п. 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.