| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 190 145,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 950,73 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №24" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 02003474 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Іван Пляка |
| Телефон: | +380675716749 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 61064, Україна, Харківська область,м. Харків, вул. Полтавський Шлях, буд. 153 |
1 |
Період оскарження умов закупівлі - по 21-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 21-02-2024, 00:00
Керуючись п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надана ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ, в якій п. 2 не зазначено строк дії тендерної пропозиції відповідно до п.4 р. 3 тендерної пропозиції. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток №2 до тендерної документації, п.1 р.3 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою наведеною у Додатку № 2 до тендерної документації. Учасником надано “Відомості щодо аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі” в довідці не зазначено кількість поставленого товару, що не відповідає Додатку №1 п.2 п.п 2.1. Відомості про виконання аналогічного(их) договору(ів) (не менш одного) щодо предмету закупівлі згідно Додатку 6 тендерної документації, які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного договору. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додатку №1 п.2 п.п 2.1. Відомості про виконання аналогічного(их) договору(ів) (не менш одного) щодо предмету закупівлі згідно Додатку 6 тендерної документації, які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного договору. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: заповнену та підписані “Відомості щодо аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі” згідно Додатку 6 тендерної документації. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником було надано лист відгук в якому невірно зазначено дата договору; предмет закупівлі; відсутність претензій/ зауважень. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додатку №1 п.2 п.п 2.2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Лист відгук у відповідності до Додатку №1 п.2 п.п 2.2.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.