Закупівлю оголошено - 13-02-2024, 16:41. Дата останніх змін - 28-03-2024, 15:48

Хімічна продукція

Закупівля: UA-2024-02-13-012730-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-02-13-005357-c
Період уточнень
Триває
Завершився
з 13-02-2024, 16:41
по 18-02-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 13-02-2024, 16:41
по 21-02-2024, 00:00
АукціонПеріод аукціонів
Завершився
з 21-02-2024, 13:29
по 21-02-2024, 13:52

Період оскарження умов закупівлі - по 18-02-2024, 00:00

Подача вимоги на умови закупівлі - по 18-02-2024, 00:00

Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 21-02-2024, 00:00

Асортимент, кількість товару та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Тендерна документація додається (ТД). Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу «ТД», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:664 270,00 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:3 321,35 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:19 000,00 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО"
ЄДРПОУ:22800735 Досьє YouControl
Сайт:https://cherkasyoblenergo.com/
Контактна особа:Діана ЗОЗУЛЯ
Телефон:+380472395577
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
18002, Україна, Черкаська область,місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Хімічна продукція
664 270,00 UAH(без ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 21-02-2024, 13:29
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Омивач скла літний, 4л

1000
штуки
18005 Україна Черкаська область місто Черкаси ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Покупця
по 31-12-2024
24960000-1
Хімічна продукція різна


Рідина незамерзаюча для омивача скла -27°С, 4 л

520
штуки
18005 Україна Черкаська область місто Черкаси ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Покупця
по 31-12-2024
24960000-1
Хімічна продукція різна


Рідина незамерзаюча для омивача скла -70°C (концентрат), 1 л

110
штуки
18005 Україна Черкаська область місто Черкаси ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Покупця
по 31-12-2024
24960000-1
Хімічна продукція різна


Рідина охолоджуюча G11 (зелена) -40°C, 10 л

145
штуки
18005 Україна Черкаська область місто Черкаси ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Покупця
по 31-12-2024
24960000-1
Хімічна продукція різна


Рідина охолоджуюча G12 (червона) -40°C, 10 л

190
штуки
18005 Україна Черкаська область місто Черкаси ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Покупця
по 31-12-2024
24960000-1
Хімічна продукція різна


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП Осіпов Сергій Олександрович   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, , , , , Осіпов Сергій Олександрович
Остаточна пропозиція:
579 800,00 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
616 600,25 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
29-02-2024, 13:56
Період подачі оскарження:
по 06-03-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 28-02-24, 11:06:33
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості). За результатами розгляду тендерної пропозиції у відкритих торгах згідно предмету закупівлі: «Хімічна продукція (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 24960000-1 - Хімічна продукція різна)», учасника торгів – ФОП ОСІПОВ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ (далі - Учасник), Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції, а саме: 1. Відповідно до пункту 1.3. та 1.4. Глави 1 «Терміни, які вживаються в тендерній документації» Розділу І. «Загальні положення» тендерної документації та пункту 5.1.1. Глави 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені пунктом 44 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим пунктом 44 Особливостей» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, передбачено: 1.3. Право власності - право особи на річ (майно), яке вона здійснює відповідно до закону за своєю волею, незалежно від волі інших осіб. Власникові належать права володіння, користування та розпоряджання своїм майном 1.4. Право користування - встановлена законодавством можливість отримати корисні властивості (доходи, плоди) з речі, майна через її виробничу експлуатацію чи особисте споживання для задоволення потреб власника чи інших осіб. Право користування виникає на підставі набуття права власності на річ або укладення договору найму(оренди), лізингу, позички. Такі договори мають укладається з урахуванням та відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України. Зміст договору, що підтверджує набуття учасником права користування на об’єкти обладнання та матеріально-технічної бази, та копія якого надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно з вимогами цієї тендерної документації, повинен містити найменування кожного об’єкту обладнання та матеріально-технічної бази, право користування якими відповідно є предметом такого договору, а так само строк дії договору, що підтверджує право користування учасником на об’єкт обладнання та матеріально-технічної бази не може бути менший ніж строк надання послуги/поставки товару, який визначений цією тендерною документацією. У випадку, якщо сторона договору, що надає учаснику право користування відповідним об’єктом обладнання та матеріально-технічної бази не є власником такого майна, учасником додатково підтверджується правомочність такої сторони передавати у користування таке майно третім особам, шляхом подання у складі тендерної пропозиції документів згідно вимог, що змістом цієї тендерної документації встановлені для відповідних документів, безпосередньо підтверджуючих законні підстави користування об’єктами обладнання та матеріально-технічної бази. 5.1.1. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.7 Розділу ІІІ цієї тендерної документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: 5.1.1.1. довідка в довільній формі, що підтверджує наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для виконання договору про закупівлю, а саме транспортного засобу (засобів), складу (виробничого приміщення) тощо. Довідка має містити наступні відомості: № з/п, Найменування обладнання, МТБ; Власне/орендоване тощо; Кількість одиниць; Технічний стан. - документи, що підтверджують наявність в учасника транспортного засобу (засобів), інформація щодо якого надавалася у Довідці, яким буде здійснюватися постачання товару (копії документів, що підтверджують право власності на транспортний засіб/засоби (копія реєстраційного свідоцтва) або копії документів, що підтверджують право користування транспортним засобом (договір найму (оренди) тощо); - документи, що підтверджують наявність в учасника складу, інформація щодо якого надавалася у Довідці, а саме копії документів, що підтверджують право власності на об’єкт де знаходиться склад (виробниче приміщення) або копії документів, що підтверджують право користування складом (виробничим приміщенням). Учасником у складі тендерної пропозиції надано документ «Довідка про наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, МТБ необхідних для виконання договору про закупівлю», який містить довідку в довільній формі, що підтверджує наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для виконання договору про закупівлю, проте згідно змісту довідки Найменування обладнання не відповідає Договорам оренди, а саме документ «Договір оренди нежитлового приміщення» та «Договір оренди вантажного автомобіля». Також, Учасником у складі тендерної пропозиції надано документ «Договір оренди вантажного автомобіля», відповідно до п. 3.2. Договору оренди вантажного автомобіля від 02.01.2024 року «Передання орендованого автомобіля Орендодавцем у користування Орендареві оформлюється за фактом відповідної передачі із складанням Акту передачі-приймання». А також до договору прикладено Акт приймання-передачі до договору оренди транспортного засобу №1 від 02.01.2024 року, так як договір не містить номеру і називається по іншому замовник вважає що наданий Акт не до Договору оренди вантажного автомобіля від 02.01.2024 року. Також, Учасником у складі тендерної пропозиції надано документ «Договір оренди нежитлового приміщення» який містить Договір оренди нежитлового приміщення від 02.01.2024, відповідно до п. 1.1. Договору «Строк оренди приміщення за цим договором встановлюється з «02» січня 2024 року по «02» січня 2027 року», що становить 3 роки, проте відповідно до ст. 793 Цивільного кодексу України, Договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню, крім договору, предметом якого є майно державної або комунальної власності, який підлягає нотаріальному посвідченню у разі, якщо він укладений за результатами електронного аукціону строком більше ніж на п’ять років. Отже договір має бути нотаріально посвідченим. А також до договору прикладено Акт передачі нерухомого майна в оренду від 1.08.2023 року, який згідно змісту Акту є невідємним додатком до Договору, проте Акт який укладений раніше дати укладення договору оренди, проте у змісті акту зазначено, що цей Акт передачі нерухомого майна в оренду від 02 січня 2024 року. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/ або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалося тендерною документацією, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: довідка в довільній формі, що підтверджує наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для виконання договору про закупівлю, а саме транспортного засобу (засобів), складу (виробничого приміщення) тощо. Довідка має містити наступні відомості: № з/п, Найменування обладнання, МТБ; Власне/ орендоване тощо; Кількість одиниць; Технічний стан. - документи, що підтверджують наявність в учасника транспортного засобу (засобів), інформація щодо якого надавалася у Довідці, яким буде здійснюватися постачання товару (копії документів, що підтверджують право власності на транспортний засіб/засоби (копія реєстраційного свідоцтва) або копії документів, що підтверджують право користування транспортним засобом (договір найму (оренди) тощо); - документи, що підтверджують наявність в учасника складу, інформація щодо якого надавалася у Довідці, а саме копії документів, що підтверджують право власності на об’єкт де знаходиться склад (виробниче приміщення) або копії документів, що підтверджують право користування складом (виробничим приміщенням). 2. Відповідно до пункту 5.1.1. Глави 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 Закону з урахуванням Особливостей» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, передбачено: Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.7 цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: 5.1.1.3. довідка в довільній формі, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. Довідка має містити наступні відомості: № з/п; Назва контрагента, з яким укладено договір;Предмет договору;Стан виконання договору (виконано/частково виконано); Номер та дата договору; Телефон, e-mail відповідальної особи контрагента. • аналогічні договори, (але не менше двох аналогічних договорів), зазначених в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). • первинні документи, що підтверджують факт поставки товару згідно аналогічних договорів, наданих у складі пропозиції та інформація щодо яких міститься у довідці (накладна, акт тощо). • позитивні відгуки від замовника згідно виконання/часткового виконання усіх аналогічних договорів копії яких надані у складі пропозиції учасника та згідно довідки. Відгук повинен бути датований не раніше дати оголошення даної закупівлі, адресований замовнику торгів, містити інформацію про реквізити договору, щодо виконання якого надається відгук (номер за наявності та дата укладення), найменування предмета закупівлі, суму оплати згідно договору та інформацію про належне виконання учасником обов’язків згідно договору. Учасником у складі тендерної пропозиції надано документ «Договір накл відгук 1» який містить Договір купівлі-продажу № 22052023 від 22.05.2023р разом з додатком та Видаткову накладну № 6000069 від 06.06.2023, а також документ «Договір накл відгук 2», який містить Договір купівлі-продажу № 01092023 від 01.09.2023р разом з додатком та Видаткову накладну № 9000114 від 15.09.2023, надані документи не містять підпису продавця. Також Учасником у складі тендерної пропозиції надано документ «Договір накл відгук 2» який містить Лист-відгук №4 від 14.02.2024 проте згідно змісту відгуку зазначено, що сума договору 30 240,00 грн. та обов’язки виконані в повному обсязі проте згідно Договору та Видаткової накладної № 9000114 від 15.09.2023, сума договору та оплати згідно договору 30 324,00 грн. Отже у відгуку зазначена недостовірна інформація. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Учасник повинен надати: • аналогічні договори, (але не менше двох аналогічних договорів), зазначених в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). • первинні документи, що підтверджують факт поставки товару згідно аналогічних договорів, наданих у складі пропозиції та інформація щодо яких міститься у довідці (накладна, акт тощо). • позитивні відгуки від замовника згідно виконання/часткового виконання усіх аналогічних договорів копії яких надані у складі пропозиції учасника та згідно довідки. Відгук повинен бути датований не раніше дати оголошення даної закупівлі, адресований замовнику торгів, містити інформацію про реквізити договору, щодо виконання якого надається відгук (номер за наявності та дата укладення), найменування предмета закупівлі, суму оплати згідно договору та інформацію про належне виконання учасником обов’язків згідно договору.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 29-02-24, 11:06:33
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-02-13-012730-a-c1
Номер договору:
139-01/11-24
Дата підписання договору:
26-03-2024, 15:34
Строк дії договору:
з 26-03-2024 по 31-12-2024
579 800,00 UAH
Ціна договору
579 800,00 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП Чайка Вікторія Василівна   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Вінницька область, Вінниця, Вулиця. Князів Коріатовичів буд. 155 кв.93, 21018, Чайка Вікторія Василівна
Остаточна пропозиція:
576 628,00 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
579 950,00 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 03-03-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 23-02-24, 15:47:24
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості). За результатами розгляду тендерної пропозиції у відкритих торгах за Лотом 1, згідно предмету закупівлі: «Хімічна продукція (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 24960000-1 - Хімічна продукція різна)», учасника торгів – ФОП Чайка Вікторія Василівна (далі - Учасник), Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції, а саме: 1. Згідно підпункту 1.4.2. пункту Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено: «1.4.2. Учасник у складі тендерної пропозиції надає: 1.4.2.1. Цінову пропозицію по формі, що наведена в Додатку 1 (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту)». Учасником у складі тендерної пропозиції надано Цінову пропозицію pdf документ «24 Додаток 1_цінова пропозиція» проте не надано Цінову пропозицію по формі, що наведена в Додатку 1 у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/ або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Учасник повинен надати наступні документи: Цінову пропозицію по формі, що наведена в Додатку 1 (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту)». 2. Відповідно до пункту 2.3., 2.1., 2.12. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, передбачено: 2.1. Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції - банківська гарантія у вигляді: електронного документу. 2.3. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14 грудня 2020 року № 2628, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897 (далі - Наказ), з урахуванням вимог цієї тендерної документації та Особливостей. 2.12. Тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляється замовником. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Зміст наданої учасником електронної банківської гарантії повинен передбачати умову щодо безумовного та безвідкличного зобов'язання Банку-гаранта сплатити Замовнику (Бенефіціару) гарантійну суму єдиним платежем протягом п'яти робочих днів після дня отримання гарантом письмової вимоги замовника (Бенефіціара) про сплату суми гарантії та у випадку настання будь-якої з підстав, за якої згідно пункту 3.2. Розділу ІІІ цієї тендерної документації забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику (Принципалу) без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов, ніж ті що передбачені Наказом. Учасник, у складі тендерної пропозиції, надав pdf документ «Гарантія № 1295-24», який містить гарантію згідно змісту якої відсутня інформація щодо безумовного зобов'язання Банку-гаранта сплатити Замовнику (Бенефіціару) гарантійну суму. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/ або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції - банківська гарантія у вигляді: електронного документу. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14 грудня 2020 року № 2628, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897 (далі - Наказ), з урахуванням вимог цієї тендерної документації та Особливостей. 3. Відповідно до пункту 2.3., 2.12. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, передбачено: 2.3. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14 грудня 2020 року № 2628, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897 (далі - Наказ), з урахуванням вимог цієї тендерної документації та Особливостей. У випадку, якщо зміст наданої учасником гарантії містить посилання на укладений між учасником та Банком-гарантом договір, згідно якого учаснику надається відповідна гарантія, копія такого договору має бути надана у складі тендерної пропозиції. Учасник, у складі тендерної пропозиції, надав pdf документ «Гарантія № 1295-24», який містить гарантію згідно змісту якої зазначено «Відомості про договір, відповідно до якого видається гарантія банком, страховою організацією, фінансовою установою (у разі наявності): Договір про надання гарантії № 1295-24 від «20» лютого 2024 року», проте учасником у складі тендерної пропозиції не надано укладений між учасником та Банком-гарантом договір . Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/ або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: у випадку, якщо зміст наданої учасником гарантії містить посилання на укладений між учасником та Банком-гарантом договір, згідно якого учаснику надається відповідна гарантія, копія такого договору має бути надана у складі тендерної пропозиції. 4. Відповідно до пункту 1.3. та 1.4. Глави 1 «Терміни, які вживаються в тендерній документації» Розділу І. «Загальні положення» тендерної документації та пункту 5.1.1. Глави 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені пунктом 44 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим пунктом 44 Особливостей» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, передбачено: 1.3. Право власності - право особи на річ (майно), яке вона здійснює відповідно до закону за своєю волею, незалежно від волі інших осіб. Власникові належать права володіння, користування та розпоряджання своїм майном 1.4. Право користування - встановлена законодавством можливість отримати корисні властивості (доходи, плоди) з речі, майна через її виробничу експлуатацію чи особисте споживання для задоволення потреб власника чи інших осіб. Право користування виникає на підставі набуття права власності на річ або укладення договору найму(оренди), лізингу, позички. Такі договори мають укладається з урахуванням та відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України. Зміст договору, що підтверджує набуття учасником права користування на об’єкти обладнання та матеріально-технічної бази, та копія якого надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно з вимогами цієї тендерної документації, повинен містити найменування кожного об’єкту обладнання та матеріально-технічної бази, право користування якими відповідно є предметом такого договору, а так само строк дії договору, що підтверджує право користування учасником на об’єкт обладнання та матеріально-технічної бази не може бути менший ніж строк надання послуги/поставки товару, який визначений цією тендерною документацією. У випадку, якщо сторона договору, що надає учаснику право користування відповідним об’єктом обладнання та матеріально-технічної бази не є власником такого майна, учасником додатково підтверджується правомочність такої сторони передавати у користування таке майно третім особам, шляхом подання у складі тендерної пропозиції документів згідно вимог, що змістом цієї тендерної документації встановлені для відповідних документів, безпосередньо підтверджуючих законні підстави користування об’єктами обладнання та матеріально-технічної бази. 5.1.1. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.7 Розділу ІІІ цієї тендерної документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: 5.1.1.1. довідка в довільній формі, що підтверджує наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для виконання договору про закупівлю, а саме транспортного засобу (засобів), складу (виробничого приміщення) тощо. Довідка має містити наступні відомості: № з/п, Найменування обладнання, МТБ; Власне/ орендоване тощо; Кількість одиниць; Технічний стан. - документи, що підтверджують наявність в учасника складу, інформація щодо якого надавалася у Довідці, а саме копії документів, що підтверджують право власності на об’єкт де знаходиться склад (виробниче приміщення) або копії документів, що підтверджують право користування складом (виробничим приміщенням). Учасником у складі тендерної пропозиції не надано довідка в довільній формі, що підтверджує наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для виконання договору про закупівлю. Також, Учасником у складі тендерної пропозиції надано документ «Договір оренди Черкаси» який містить Договір суборенди нежитлового приміщення №01/01-02/2023Ф від 01.02.2023 проте згідно пункту 8.1 Договору він діє до 31.01.2024 року. Отже договір втратив чинність. Токож учасником не надано документів на виконання вимог передбачених п. 1.4 Глави 1 «Терміни, які вживаються в тендерній документації» Розділу І. «Загальні положення» тендерної документації. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/ або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалося тендерною документацією, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: довідка в довільній формі, що підтверджує наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для виконання договору про закупівлю, а саме транспортного засобу (засобів), складу (виробничого приміщення) тощо. Довідка має містити наступні відомості: № з/п, Найменування обладнання, МТБ; Власне/ орендоване тощо; Кількість одиниць; Технічний стан. - документи, що підтверджують наявність в учасника складу, інформація щодо якого надавалася у Довідці, а саме копії документів, що підтверджують право власності на об’єкт де знаходиться склад (виробниче приміщення) або копії документів, що підтверджують право користування складом (виробничим приміщенням). 5. Відповідно до пункту 5.1.1. Глави 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені пунктом 44 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим пунктом 44 Особливостей» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, передбачено: Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.7 Розділу ІІІ цієї тендерної документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: 5.1.1.2. довідка в довільній формі, що підтверджує наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме працівників з технічною освітою, не менше 2 (двох) осіб. Довідка має містити наступні відомості: № з/п; Прізвище ім’я по батькові працівника; Посада; Досвід роботи в учасника; Освіта. - документи, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме витяги з трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу, або накази про прийняття на роботу таких працівників, тощо; Учасник, у складі тендерної пропозиції, не надано відповідних документів.. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/ або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалося тендерною документацією, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: довідку в довільній формі, що підтверджує наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме працівників з технічною освітою, не менше 2 (двох) осіб. Довідка має містити наступні відомості: № з/п; Прізвище ім’я по батькові працівника; Посада; Досвід роботи в учасника; Освіта. - документи, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме витяги з трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу, або накази про прийняття на роботу таких працівників, тощо. 6. Відповідно до пункту 5.1.1. Глави 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 Закону з урахуванням Особливостей» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, передбачено: Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.7 цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: 5.1.1.3. довідка в довільній формі, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. Довідка має містити наступні відомості: № з/п; Назва контрагента, з яким укладено договір;Предмет договору;Стан виконання договору (виконано/частково виконано); Номер та дата договору; Телефон, e-mail відповідальної особи контрагента. • аналогічні договори, (але не менше двох аналогічних договорів), зазначених в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). • первинні документи, що підтверджують факт поставки товару згідно аналогічних договорів, наданих у складі пропозиції та інформація щодо яких міститься у довідці (накладна, акт тощо). • позитивні відгуки від замовника згідно виконання/часткового виконання усіх аналогічних договорів копії яких надані у складі пропозиції учасника та згідно довідки. Відгук повинен бути датований не раніше дати оголошення даної закупівлі, адресований замовнику торгів, містити інформацію про реквізити договору, щодо виконання якого надається відгук (номер за наявності та дата укладення), найменування предмета закупівлі, суму оплати згідно договору та інформацію про належне виконання учасником обов’язків згідно договору. Учасник, у складі тендерної пропозиції, не надав довідку в довільній формі, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. Та у складі пропозиції не надав один аналогічний договір на нього первинні документи, що підтверджують факт поставки товару згідно аналогічного договору та позитивні відгуки від замовника. Також Учасником у складі тендерної пропозиції надано документ «Оригінал Договір №19, видаткова та лист відгук» який містить Лист-відгук №24/1 від 24.06.2022 який датований раніше дати оголошення даної закупівлі, та не адресований замовнику торгів, що не відповідає вимогам тендерної документації. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/ або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Учасник повинен надати: довідку в довільній формі, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. Довідка має містити наступні відомості: № з/п;Назва контрагента, з яким укладено договір;Предмет договору;Стан виконання договору (виконано/частково виконано); Номер та дата договору ; Телефон, e-mail відповідальної особи контрагента. • аналогічні договори, (але не менше двох аналогічних договорів), зазначених в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). • первинні документи, що підтверджують факт поставки товару згідно аналогічних договорів, наданих у складі пропозиції та інформація щодо яких міститься у довідці (накладна, акт тощо). • позитивні відгуки від замовника згідно виконання/часткового виконання усіх аналогічних договорів копії яких надані у складі пропозиції учасника та згідно довідки. Відгук повинен бути датований не раніше дати оголошення даної закупівлі, адресований замовнику торгів, містити інформацію про реквізити договору, щодо виконання якого надається відгук (номер за наявності та дата укладення), найменування предмета закупівлі, суму оплати згідно договору та інформацію про належне виконання учасником обов’язків згідно договору. 7. Відповідно до абзацу 3 пункту 4.4. Глави 4 «Істотні умови, що обов'язково включаються до договору про закупівлю» Розділу VІ. «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, передбачено Розділу VI. «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації: Учасник у складі тендерної пропозиції надає заповнений та підписаний проект договору про закупівлю з додатками зі сторони учасника згідно Додатку №3 до тендерної документації (окрім інформації яку учасник не може знати на момент подання тендерної пропозиції) (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту)* * Ціна Договору учасником зазначається у відповідності до тендерної пропозиції учасника. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано проект договору. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/ або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалося тендерною документацією, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Учасник у складі тендерної пропозиції надає заповнений та підписаний проект договору про закупівлю з додатками зі сторони учасника згідно Додатку №3 до тендерної документації (окрім інформації яку учасник не може знати на момент подання тендерної пропозиції) (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту)*.» * Ціна Договору учасником зазначається у відповідності до тендерної пропозиції учасника. 8. Відповідно до пункту 7.10. Додатку 3 до тендерної документації, передбачено: 7.10. У відповідності до ст.ст. 235-236 Господарського кодексу України, у випадку відмови Постачальника підписати додаткову угоду про зменшення вартості Товарів по договору, Покупець має право розірвати цей Договір в односторонньому порядку, направивши повідомлення про це Постачальнику не пізніше, як за 20 (двадцять) календарних днів (учaсник у склaді тендернoї пропозиції надає лиcт, щодо розуміння даного пункту Договору) Учасником у складі тендерної пропозиції не надано відповідний лист. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Учасник повинен надати: У відповідності до ст.ст. 235-236 Господарського кодексу України, у випадку відмови Постачальника підписати додаткову угоду про зменшення вартості Товарів по договору, Покупець має право розірвати цей Договір в односторонньому порядку, направивши повідомлення про це Постачальнику не пізніше, як за 20 (двадцять) календарних днів (учaсник у склaді тендернoї пропозиції надає лиcт, щодо розуміння даного пункту Договору). 9. Відповідно до пунктів 7.11. Додатку 3 до тендерної документації, передбачено: 7.11. У відповідності до ч. 3 статті 651 Цивільного кодексу України, у випадку відмови Постачальника від підписання додаткової угоди на зменшення обсягів закупівлі/розірвання Договору у зв’язку із відсутністю подальшої потреби у закупівлі товару, Покупець має право розірвати цей Договір в односторонньому порядку, направивши повідомлення рекомендованим листом із повідомленням про вручення про це Постачальнику не пізніше, як за 20 (двадцять) календарних днів до дати розірвання Договору. У такому випадку Договір буде вважатися розірваним через 20 (двадцять) календарних днів з моменту отримання Постачальником повідомлення про розірвання Договору або повернення на адресу Покупця повідомлення про відмову Постачальника від отримання такого повідомлення, з подальшим оформленням Покупцем відповідного рішення про розірвання Договору (учaсник у склaді тендернoї пропозиції надає лиcт, щодо розуміння даного пункту Договору). Учасником у складі тендерної пропозиції не надано відповідний лист. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: У відповідності до ч. 3 статті 651 Цивільного кодексу України, у випадку відмови Постачальника від підписання додаткової угоди на зменшення обсягів закупівлі/розірвання Договору у зв’язку із відсутністю подальшої потреби у закупівлі товару, Покупець має право розірвати цей Договір в односторонньому порядку, направивши повідомлення рекомендованим листом із повідомленням про вручення про це Постачальнику не пізніше, як за 20 (двадцять) календарних днів до дати розірвання Договору. У такому випадку Договір буде вважатися розірваним через 20 (двадцять) календарних днів з моменту отримання Постачальником повідомлення про розірвання Договору або повернення на адресу Покупця повідомлення про відмову Постачальника від отримання такого повідомлення, з подальшим оформленням Покупцем відповідного рішення про розірвання Договору (учaсник у склaді тендернoї пропозиції надає лиcт, щодо розуміння даного пункту Договору).

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 24-02-24, 15:47:24

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП Чайка Вікторія Василівна   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
576 628,00 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
579 950,00 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
відсутній
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП Осіпов Сергій Олександрович   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
579 800,00 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
616 600,25 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:13-02-2024, 16:41:58
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:13-02-2024, 16:41:28
Експортовано:13-02-2024, 16:41:28
Експортовано:13-02-2024, 16:41:28
Експортовано:13-02-2024, 16:41:28
Кваліфікаційні критерії
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 13-02-2024, 16:41:26
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 13-02-2024, 16:41:26
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 13-02-2024, 16:41:26
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 13-02-2024, 16:41:26
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 13-02-2024, 16:41:26
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 13-02-2024, 16:41:26
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 13-02-2024, 16:41:26
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 13-02-2024, 16:41:26
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 13-02-2024, 16:41:26
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 13-02-2024, 16:41:26
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус: Архівована
Дата створення: 13-02-2024, 16:41:26
Дата архівування:
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 13-02-2024, 16:41:26
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 13-02-2024, 16:41:26
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Хімічна продукція
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції - банківська гарантія у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», а саме містити накладений кваліфікований електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Документи Банківської гарантії можуть надаватись разом з файлом «p7s» ( із накладанням кваліфікованого електронного підпису) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Кваліфікований електронний підпис перевіряється у відповідності до п. 1.3 Розділу ІІІ тендерної документації. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14 грудня 2020 року № 2628, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897 (далі - Наказ), з урахуванням вимог тендерної документації та Особливостей. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 19 000,00 грн. (дев’ятнадцять тисяч грн. 00 коп.)
Статус: Активна
Дата створення: 13-02-2024, 16:41:26
3. Забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Лоту Хімічна продукція
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Згідно пункту 6 Розділу VI "Результати тендеру та укладання договору про закупівлю" тендерної документації: Замовник може вимагати від учасника-переможця надати Замовнику не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією, на визначений замовником рахунок (у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: м. Черкаси, вул. Гоголя, 285, тендерний відділ) в паперовому вигляді забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії (який залишається у Замовника на весь термін її дії), не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку - до кінцевого строку укладання договору, передбаченого п. 49 Особливостей. До розрахунку суми банківської гарантії в якості вартості договору про закупівлю приймається ціна тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку прийняття рішення Замовником щодо внесення переможцем процедури закупівлі (далі - переможець) забезпечення виконання договору про закупівлю, Замовник протягом п’яти днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю письмово повідомляє переможця про необхідність внесення вказаного забезпечення у порядку та у строки, передбачені цієї документацією, та із зазначенням суми банківської гарантії, реквізити для оформлення забезпечення виконання Договору (назва замовника, місце знаходження замовника, реквізити рахунку Замовника). Повідомлення про необхідність внесення забезпечення виконання договору про закупівлю вважається надісланим переможцю, якщо Замовником у визначений цим пунктом строк здійснено відповідне поштове відправлення, що містить необхідну інформацію, передбачену цим пунктом. У випадку не вчинення переможцем дій, передбачених цим пунктом до завершення строку, визначеного згідно абз. 4 п. 49 Особливостей, та за наявності відповідної вимоги Замовника, Замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця у зв’язку з не наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником (абз. 4 пп. 3 п.44 Особливостей). Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5% (п’ять відсотків) вартості договору про закупівлю.
Статус: Активна
Дата створення: 13-02-2024, 16:41:26
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ