Період оскарження умов закупівлі - по 18-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 18-02-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 79 443,75 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 191,66 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 01986397 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталя Заєць |
| Телефон: | +380678441544 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 50056, Україна, Дніпропетровська область,місто Кривий Ріг, МАЙДАН 30-РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 2 |
1 |
Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно Додатку 2 до Тендерної документації вимагалось надати Довідку, складену у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору не менше 1(одного), в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, предмет договору; сума договору. Учасником процедури закупівлі надано Довідку у довільній формі яка не містить суму договору. Привести у відповідність Довідку складену у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору згідно вимог Тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.