Період оскарження умов закупівлі - по 12-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 12-02-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 4 744 379,40 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 47 443,79 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КП "Харківські теплові мережі" |
ЄДРПОУ: | 31557119 Досьє YouControl |
Сайт: | http://hts.kharkov.ua |
Контактна особа: | Анна Пивоварова |
Телефон: | +380577588535 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 61037, Україна, Харківська область,м. Харків, вул. МЕФОДІЇВСЬКА, 11 |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах в електронній системі закупівель: За результатами розгляду вашої тендерної пропозиції замовником було встановлено невідповідність в інформації та документах, що надані у складі тендерної пропозиції, а саме: - Учасником на вимогу п. 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» не надано інформацію в довільній формі про те, що відсутні підстави для відмови в участі у закупівлі, передбачені пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” не в повному обсязі; - вупереч вимозі п. 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» не надано довідку в довільній формі про те, що Учасник не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території; - а ткож Учасник не надав в складі тендерної пропозиції довідку, складена у довільній формі, яка повинна містити відомості про учасника: - повне найменування учасника; - код ЄДРПОУ; - ІПН (у разі наявності); -реквізити (місцезнаходження/поштова адреса, контактний телефон, адреса електронної пошти); - інформація про керівника (посада, П.І.Б.); - банківські реквізити; - статус платника податку та платника ПДВ. На підставі наведеного, керуючись п. 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178, Вам необхідно усунути виявлені замовником невідповідності. Нагадуємо, що не виправлення виявлених Замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей є підставою для відхилення вашої пропозиції на підставі абзацу 4 підпункту 4 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.