Період оскарження умов закупівлі - по 30-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 30-01-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 340 900,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 705,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 02005036 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Руденко Олена Іванівна |
| Телефон: | 380674922937 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 20300, Україна, Черкаська область,Умань, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, БУДИНОК 50 |
2 |
1) Перелік виявлених невідповідностей. Учасником у складі тендерної пропозиції надано Сертифікат якості Плівка універсальна радіографічна медична ОНІКО РП-У, де в переліку відсутній формат плівки 13*18, зазначений у Медико-технічних вимогах по предмету закупівлі Учасником у складі тендерної пропозиції надано Декларацію про відповідність № 01/2016, де чітко вказано перелік виробів, на які розповсюджується дана декларація, в тому числі повна назва (Проявник «ОНІКО» для фотохімічної обробки медичних рентгенівських плівок, Фіксаж «ОНІКО» для фотохімічної обробки медичних рентгенівських плівок). Крім того, у складі тендерної пропозиції надано Сертифікати якості, де найменування виробу не відповідає заявленим у Декларації про відповідність № 01/2016. Учасником у складі тендерної пропозиції надано Інструкцію по приготуванню та експлуатації розчинів з реактивів хімічних «ОНІКО» для ручної хіміко-фотографічної обробки медичної експонованої рентгенплівки, де чітко вказано,що реактиви розраховані на на обробку до 60 кв.м. рентгенівської плівки, коли у Медико-технічних вимогах по предмету закупівлі зазначено «Можливість обробки робочим розчином не менш 60 кв.м. рентгенівської плівки». Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Невідповідності виявлено щодо Додатку 2 до тендерної документації. Для усунення виявлених невідповідностей завантажити через електронну систему закупівель всі необхідні документи, оформлені належним чином у форматі pdf., згідно Вимог до оформлення документів ДСТУ 4163:2020, що вимагаються згідно тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.