Період оскарження умов закупівлі - по 22-01-2024, 00:00
Місцезнаходження Замовника: 50006, м. Кривий Ріг, вул.Соборності, 20. Категорія Замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування зазначені у п.1 ч.1 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Закупівля здійснюється у відповідності до положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а також з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів від 09.06.2021 року №590 "Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану" зі змінами. Мова, якою повинні готуватися пропозиції: українська. Надання забезпечення пропозиції та надання забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається. Критерієм оцінки є ціна.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 419 221,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 096,11 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради |
| ЄДРПОУ: | 02142313 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дирда Тетяна Олегiвна |
| Телефон: | +380973680431 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 50006, Україна, Дніпропетровська область,місто Кривий Ріг, вулиця Соборності, 20 |
1 |
Керуючись п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Згідно Рішення Органу оскарження та На вимогу пункту 8 розділу "інші документи від учасника" Додатку 1 до тендерної документації надати Гарантійний лист від Учасника наступного змісту: “Даним листом підтверджуємо, що зазначити найменування Учасника не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю”, а також, на вимогу Додатку 1 до тендерної документації надати Довідку у довільній формі про наявність в Учасника транспортного засобу, яким буде здійснюватися постачання предмету закупівлі до закладу.
На вимогу п.1 Додатку 1 до тендерної документації надати: Довідку у довільній формі про наявність в Учасника транспортного засобу, яким буде здійснюватися постачання предмету закупівлі до закладу.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.