Період оскарження умов закупівлі - по 20-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 20-01-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 484 350,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 2 421,75 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 01280527 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Світлана Компанієць |
Телефон: | +380639681130 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 49102, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, вул. Ближня, буд. 31 |
0 |
Шановний Учасник! Пунктом 3 Додатку 1 до Тендерної документації встановлено наступну вимогу щодо наявності в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: «Довідка, згідно зі зразком, що наведений у Додатку 6 тендерної документації, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).» Ваша пропозиція містить файл «Відомості щодо аналогічного договору.pdf», в якому у стовпчику 5 вказана вартість договору суперечить вартості виконаного договору, наданого на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Вимагаємо надати оновлену довідку, згідно зі зразком, що наведений у Додатку 6 тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.