Період оскарження умов закупівлі - по 23-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 23-12-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 493 500,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 2 467,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК № 2" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
ЄДРПОУ: | 05496780 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Катерина Бойко |
Телефон: | +380444607428 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 04074, Україна, Київська область,м. Київ, ВУЛИЦЯ МОСТИЦЬКА будинок 11 |
0 |
Вимога про усунення невідповідностей № 1 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до Додатку 7 до тендерної документації «Учасник у складі тендерної пропозиції обов’язково має надати «Лист-згоду» за Формою №1 Додатку 7 до тендерної документації, за підписом уповноваженої особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, на згоду обробки персональних даних працівників, які будуть залучені до підготовки та підписання тендерної пропозиції та підписання договору за результатом процедури закупівлі.[Лист надають на фірмовому бланку учасника (фірмовому бланку за наявності) за підписом та печаткою (у разі її використання) уповноваженої особи учасника на підпис тендерної пропозиції.]» 2. Перелік виявлених невідповідностей: У складі своєї тендерної пропозиції Учасник не надав вищезазначений документ. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями «Лист-згоду» за Формою №1 Додатку 7 до тендерної документації, за підписом уповноваженої особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, на згоду обробки персональних даних працівників, які будуть залучені до підготовки та підписання тендерної пропозиції та підписання договору за результатом процедури закупівлі.[Лист надають на фірмовому бланку учасника (фірмовому бланку за наявності) за підписом та печаткою (у разі її використання) уповноваженої особи учасника на підпис тендерної пропозиції.].
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.