Період оскарження умов закупівлі - по 23-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 23-12-2023, 00:00
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: З організаційних питань: Франко Юрій Аркадійович, e-mail: [email protected], тел.05136 4-21-77. З технічних питань: Фахівець: тел.05136 4-40-63.
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 60 500,00 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 650,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДП "НАЕК "Енергоатом" ВП ПАЕС |
| ЄДРПОУ: | 20915546 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Захарченко Андрій Вікторович |
| Телефон: | +380513641164 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область,Київ, Вул. Назарівська, 3 |
0 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відмінити відкриті торги на закупівлю товару код CPV24310000-0 по ДК 021:2015 – Основні неорганічні хімічні речовини (Метабісульфіт натрію) згідно вимог ч.2 п.50 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: порушено термін розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ТД "АТК Україна". Опис порушення: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону. Строк розгляду тендерної пропозиції / пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Рішення щодо результатів розгляду пропозиції не прийнято в зазначений термін
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
10-02-2024, 00:04
Період оскарження:
з 30-01-2024, 15:35 по 10-02-2024, 00:00
Документи:
У відповідності до п.43 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (Постанова КМУ від 12.10.2022р. №1178), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції учасника ТОВ "ТД "АТК Україна" на закупівлю товару за темою: код CPV24310000-0 по ДК 021:2015 – Основні неорганічні хімічні речовини (Метабісульфіт натрію), РПЗ 9.570 Ідентифікатор закупівлі - UA-2023-12-18-012620-a (У відповідності до п.43 Постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178) 1) Перелік виявлених невідповідностей: - Учасник ТОВ "ТД "АТК Україна", згідно з Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, ч. 9 п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції надав файл у форматі pdf. відсканований з паспорту безпеки натрій м-бісульфіт, який виданий постачальнику – компанії Akkim kimya San.ve Tic A.S., Туреччина тоді, як учасником запропоновано сіль піросірчистої кислоти (Метабісульфіт натрію) виробництва Vas Industries Co. Limited, Китай; - Учасником ТОВ "ТД "АТК Україна" згідно з Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, ч. 5 п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, не надано копії чинних установчих документів відповідно до Анкети для резидентів (додаток 5-1до тендерної документації ); - учасник надав файл у форматі pdf, відсканований з підписаного уповноваженою особою учасника ЗВЕДЕНОГО ПЕРЕЛІКУ НА ЗАКУПІВЛЮ ТОВАРУ, складеного у відповідності до додатку 1 до тендерної документації, в якому вказано кількість 2 т. (замовлено – 1 т.) по ціні 55000,00грн (без ПДВ), загальною вартістю – 132000,0грн, тоді як пропозиція учасника становить 55 000,00 грн., 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно з Інструкцією з підготовки тендерної пропозиції, ч.3, 5, 49 п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, учасник торгів повинен надати: - Файл у форматі pdf, відсканований з підписаного уповноваженою особою учасника ЗВЕДЕНОГО ПЕРЕЛІКУ НА ЗАКУПІВЛЮ ТОВАРУ, складеного у відповідності до додатку 1 до тендерної документації (див. розділ «Інша інформація» даної тендерної документації); - Файл (файли) у форматі pdf відскановані з документів, що зазначені в розділі «ДОКУМЕНТИ» Анкети відповідно до додатку 5-1 (для резидента); - Файл у форматі pdf, відсканований з паспорту безпечності хімічної продукції/паспорту безпеки речовини або карти даних небезпечного фактору на товар згідно додатку 1 ЗВЕДЕНИЙ ПЕРЕЛІК НА ЗАКУПІВЛЮ ТОВАРУ до тендерної документації (див. розділ «Інша інформація» даної тендерної документації). 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: документи учасника: - Файл у форматі pdf, відсканований з підписаного уповноваженою особою учасника ЗВЕДЕНОГО ПЕРЕЛІКУ НА ЗАКУПІВЛЮ ТОВАРУ, складеного у відповідності до додатку 1 до тендерної документації (див. розділ «Інша інформація» даної тендерної документації); - Файл (файли) у форматі pdf відскановані з документів, що зазначені в розділі «ДОКУМЕНТИ» Анкети відповідно до додатку 5-1 (для резидента); - файл у форматі pdf, відсканований паспортів безпечності хімічної продукції/паспортів безпеки речовини або карт даних небезпечного фактора на запропоновану учасником сіль піросірчистої кислоти (Метабісульфіт натрію) виробництва Vas Industries Co. Limited, Китай. Просимо усунути вказану невідповідність та розмістити необхідні документи на Prozorro.gov.ua. Рішення прийняте на засіданні УО від 03.01.2024 № 578 УО п/п Захарченко А.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.