Період оскарження умов закупівлі - по 25-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 25-12-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 454 440,90 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 13 633,23 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 01986397 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Лілія Ігнатенко |
Телефон: | +380965172446 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 50056, Україна, Дніпропетровська область,місто Кривий Ріг, МАЙДАН 30-РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 2 |
3 |
Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: п.1 Зміст і подання тендерної пропозиції Розділом ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, в складі поданої пропозиції Учасником вимагалось надати – проект договору на закупівлю (Додаток 4 до Тендерної документації). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції проект Договору відсутній. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Проєкт Договору відповідно до Додатку 4 Тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.