Період оскарження умов закупівлі - по 05-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 05-02-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 08-02-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 270 000 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 350 000,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство Дніпропетровської обласної ради «Аульський водовід» |
| ЄДРПОУ: | 34621490 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://www.aulivoda.org.ua/ |
| Контактна особа: | Незять Вікторія |
| Телефон: | 380974448434 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 52300, Україна, Дніпропетровська область,смт Аули, комплекс будівель та споруд № 2 |
2 |
Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами та доповненнями), КП ДОР «Аульський водовід» (надалі-Замовник) вимагає усунути невідповідності, які виявлені при розгляді тендерної пропозиції учасника, ТОВ "Зовнішагротранс-1" (надалі-Учасник) з предмета закупівлі: Хлор рідкий у контейнерах, коагулянти (ДК 021:2015 – 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини) (оголошення № UA-2023-12-15-014660-a) (далі-Закупівля). Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції учасника: 1. На відповідність вимозі п.1.1. ч.1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав Довідку про наявність в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Вих №.07/02-1 від 07.02.2024 року, у якій зазначив, що для здійснення поставки товару буде використовуватись залучений транспорт згідно Договору №1/0312-2018 від 03.12.2018 року. Наданий Учасником у складі своєї тендерної пропозиції договір про надання послуг на перевезення вантажів автомобільним транспортом має інший номер і дату, а саме: №1/0101-2024 від 01.01.2024 року. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження у систему виправленої довідки про наявність в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій із коректним зазначенням номеру такого договору або шляхом завантаження у систему Договору №1/0312-2018 від 03.12.2018 року. 2. На відповідність вимозі п.9. ч.2.3 Додатку 2 до тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав Довідку щодо наявності дозволу на перевезення небезпечних вантажів Вих №.07/02-16 від 07.02.2024 року, у якій зазначив, що співпрацює з ТОВ «АДР ЛОГІСТІКС» за Договором №1/0312-2018 від 03.12.2018 року про надання послуг з перевезень вантажів автомобільним транспортом та підтверджує, що водії і автотранспорт мають дозвіл на перевезення небезпечних вантажів. Наданий Учасником у складі своєї тендерної пропозиції договір про надання послуг на перевезення вантажів автомобільним транспортом має інший номер і дату, а саме: №1/0101-2024 від 01.01.2024 року. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження у систему виправленої довідки щодо наявності дозволу на перевезення небезпечних вантажів із коректним зазначенням номеру такого договору або шляхом завантаження у систему Договору №1/0312-2018 від 03.12.2018 року.
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами та доповненнями), КП ДОР «Аульський водовід» (надалі-Замовник) вимагає усунути невідповідності, які виявлені при розгляді тендерної пропозиції учасника, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ» (надалі-Учасник) з предмета закупівлі: Хлор рідкий у контейнерах, коагулянти (ДК 021:2015 – 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини) (оголошення № UA-2023-12-15-014660-a) (далі-Закупівля). Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції учасника: 1. Відповідно до вимоги ч.1 Додатку 1 до тендерної документації у разі залучення до поставки товару третьої сторони (перевізника), Учасник надає діючий документ, що підтверджує договірні відносини між ним та третьою стороною, та відповідну ліцензію або документ дозвільного характеру на перевезення небезпечних вантажів третьої сторони. На відповідність вищезазначеній вимозі Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав сканкопію Договору №01/11-2022 від 01.11.2022 року з перевізником ТОВ «Автохім-центр». Відповідно до умов пп.5 п.3.1. такого Договору «… Сторони погоджуються, що єдиним підтвердженням належного виконання Сторонами умов цього Договору є підписання уповноваженими представниками Сторін Акту виконаних робіт, який є невід’ємною частиною цього Договору;». Відповідно до умов п.4.1. такого Договору «Замовник здійснює оплату вартості наданих послуг, шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Перевізника, на підставі виставлених до сплати рахунків, протягом 3-х днів з моменту підписання акту виконаних робіт, отримання від Перевізника оригінала рахунку на оплату, та отримання Замовником оригіналів товаросупровідних документів на вантаж виданих Перевізнику для виконання послуг. …». На відповідність вищезазначеній вимозі Учасник у складі своєї тендерної пропозиції не надав сканкопію Договору №01/11-2022 від 01.11.2022 року у повному обсязі, а саме не надав акту (актів) виконаних робіт до цього Договору, що є його невід’ємною частиною. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження у електронну систему закупівель Договору №01/11-2022 від 01.11.2022 року з перевізником ТОВ «Автохім-центр» у повному обсязі або іншого договору на перевезення небезпечних вантажів разом із усіма супутніми документами, що визначені у ч.1 Додатку 1 до тендерної документації. 2. Відповідно до вимоги ч.1 Додатку 1 до тендерної документації у разі залучення до поставки товару третьої сторони (перевізника), Учасник надає діючий документ, що підтверджує договірні відносини між ним та третьою стороною, та відповідну ліцензію або документ дозвільного характеру на перевезення небезпечних вантажів третьої сторони. На відповідність вищезазначеній вимозі Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав сканкопію Договору №0401 від 04 січня 2021 року з перевізником ТОВ «Спецхімлогістик». Відповідно до умов п.2.1.13. такого Договору «… Сторони погоджуються, що єдиним підтвердженням належного виконання Сторонами умов цього Договору є підписання уповноваженими представниками Сторін Акту виконаних робіт, який є невід’ємною частиною цього Договору;». Відповідно до умов п.3.3. такого Договору «Клієнт підписує наданий Виконавцем акт виконаних робіт на протязі 3 (трьох) робочих днів з моменту доставки вантажу вантажоодержувачу або надає мотивовану письмову відмову від приймання послуг». Враховуючи вищезазначене, Учасник не надав сканкопію №0401 від 04 січня 2021 року у повному обсязі, а саме не надав акту (актів) виконаних робіт до цього Договору, що є його невід’ємною частиною. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження у електронну систему закупівель Договору №0401 від 04 січня 2021 року з перевізником ТОВ «Спецхімлогістик» у повному обсязі, або іншого договору на перевезення небезпечних вантажів разом із усіма супутніми документами, що визначені у ч.1 Додатку 1 до тендерної документації. 3. Відповідно до вимоги п.3.1. ч.3 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних не менше 2 (двох) договорів за предметом закупівлі Учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати завірену копію аналогічних договорів з усіма додатками до нього та завірену копію первинних документів, що підтверджують його виконання в повному обсязі, укладеного в період з 2022 по 2023 роки. Аналогічним вважається договір предмет якого за кодом ДК 021: 2015 відповідає предмету цієї закупівлі за показником четвертої цифри ДК 021: 2015 або ієрархічно йому підпорядковується за показником п’ятої-восьмої цифри. На відповідність вищезазначеній вимозі Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав Договір №161/22/53-123-01-22-07902 від 09 грудня 2022 року. Відповідно до умов п.2.1. такого Договору загальна його вартість складає 1 080 000,00 грн. з ПДВ. На підтвердження виконання такого Договору Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав копії первинних документів (видаткових накладних), що підтверджують його виконання на суму 1 076 400,00 грн. з ПДВ. Відповідно до звіту, оприлюдненого Замовником у системі Prozorro, сума виконаних оплат згідно такого Договору становить 1 076 400,00 грн. з ПДВ (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-15-001277-a/print/contract-ongoing/pdf/33227c89165233d5c41f56f8c743eeac). Додаткових угод на зменшення вартості такого Договору Учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано не було та Замовником у системі Prozorro не було оприлюднено. Учасник не підтвердив повне виконання такого Договору. З огляду на вищезазначене, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції не надав документів, що підтверджують повне виконання не менше двох аналогічних договорів. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження у електронну систему закупівель документів у відповідності до вимог ч.3 Додатку 1 до тендерної документації, що підтверджують виконання не менше двох аналогічних договорів виконаних в повному обсязі. 4. Відповідно до умов ч.1 розділу 3 тендерної документації у випадку надання учасником копії документу або належним чином засвідченої копії документу - має бути надана копія, яка повинна містити власноручний підпис уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, зазначення прізвища, ініціалів, посади особи, яка підписує тендерну пропозицію та печатку учасника (у разі наявності). Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої особи не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Файл накладеного кваліфікованого електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. На відповідність вищезазначеній вимозі п.4.1. ч.4 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав баланс за 2022 рік з квитанцією №2, звіт про фінансові результати за 2022 рік з квитанцією №2, уточнюючий баланс за 2022 рік з квитанцією №2, уточнюючий звіт про фінансові результати за 2022 рік з квитанцією №2, які не є належним чином завіреними. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження у електронну систему закупівель належним чином завірених копій балансу за 2022 рік з квитанцією №2, звіту про фінансові результати за 2022 рік з квитанцією №2, уточнюючого балансу за 2022 рік з квитанцією №2, уточнюючого звіту про фінансові результати за 2022 рік з квитанцією №2. 5. Відповідно до вимоги п.3.4.7.4 Додатку №3 до тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати копію експертного висновку, що підтверджує пройдену на території України експертизу товару на відповідність його нормативно-правовим актам з охорони праці, що чинні на території України, який виданий уповноваженою експертною організацією. В підтвердження повноважень експертної організації, учасник повинен надати копію документу, що підтверджує чинну акредитацію експертної організації. На відповідність вищезазначеній вимозі Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав Атестат про акредитацію (документ «ПТЦА _Атестат_70202.pdf»), що втратив свою чинність 13 січня 2024 року. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження у систему документу (атестату про акредитацію), що підтверджує чинну акредитацію експертної організації – Інспекціний орган Товариства з обмеженою відповідальністю «Придніпровський центр технічного аудиту». Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності виявлені замовником, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.