Період оскарження умов закупівлі - по 11-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 11-12-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 14-12-2023, 00:00
Місце поставки товарів: відповідно до документації
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 155 250 000,00 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 776 250,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
| ЄДРПОУ: | 24584661 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.energoatom.com.ua |
| Контактна особа: | Криниця Максим Євгенович |
| Телефон: | 380442069767 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | Україна, Київська область,Київ, |
3 |
ДП «НАЕК «Енергоатом» відповідно до п. 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, повідомляє про виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1. Невідповідності виявлені в інформації та/або документах: 1.1. в документі «Анкета», наданому за формою Додатка 11 до тендерної документації, зазначена інформація не відповідає фактичній. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. п.10 частини ІІ (А) розділу ІІІ тендерної документації; 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Документ за формою Додатка 7 до тендерної документації надається за підписом керівника або уповноваженої особи учасника та скріплений печаткою (у разі її використання) у сканованому вигляді в форматі PDF або електронний документ з накладеним ЕП відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги». Аналогічними договорами вважаються виконані договори на постачання тепломеханічного обладнання. На підтвердження інформації, зазначеної у довідці, учасник надає: – договір (-и) з усіма додатками, на який (-і) є посилання у довідці та документ (-и), який (-і) підтверджує (-ють) повне виконання учасником цього (цих) договору (-ів) (видаткова накладна, або акт приймання-передачі, або інший документ, який підтверджує постачання учасником товару належної якості); або – лист-відгук (-и) від контрагента (-ів) учасника, з яким (-и) було укладено договір (-ори) на який (-і) є посилання у довідці, яким (-и) він (-вони) підтверджує (-ють) належне виконання учасником зобов’язань по зазначеному (-им) договору (-ам), із зазначенням: конкретного предмету договору (назва та тип обладнання), терміни виконання, наявності/відсутності зауважень при постачанні; 3.2. діюче Рішення про затвердження постачальника (стосовно виробника запропонованої продукції) ДП «НАЕК «Енергоатом», викладене або перекладене українською мовою; 3.3. на підтвердження наявності позитивного досвіду експлуатації продукції запропонованого виробника учасник повинен надати лист кінцевого споживача (референцію) про позитивний досвід експлуатації запасних частин до парових турбін того ж виробника, що запропонований учасником в його тендерній пропозиції; 3.4. Графічна структура власності компанії до UBO (починаючи з 5%) із зазначенням частки (підписується директором компанії/контролером або іншою уповноваженою особою). Пропонуємо відповідно п. 43 Особливостей виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, та виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У разі, якщо Вами не будуть виправлені виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей – Замовник відхиляє тендерну пропозицію відповідно до абзацу п’ятого підпункту 1 п. 44 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.