Період оскарження умов закупівлі - по 04-12-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 871 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 355,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Сихівська районна адміністрація Львівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 25258931 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Стадник Оксана Василівна |
| Телефон: | 380322546474 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 79012, Україна, Львівська область,Львів, просп. Червоної Калини, будинок 66 |
3 |
Відповідно до пункту 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 43 постанови від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» завантажити через електронну систему повідомлення про виправлення невідповідності в інформації та/або документах, а саме: 4.1.На підтвердження пунктів 1.1-1.3 Додатку 1 до Тендерної документації Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору прошу завантажити рахунки, специфікації та/або видаткові накладні, які є невід’ємними частинами договору поставки аналогічного товару №25/1/23 Щ від 25 січня 2023 року. 4.2.Відповідно до пункту 6 Додатку 1 до Тендерної документації Довідка в довільній формі про застосування заходів із захисту довкілля – прошу завантажити належним чином оформлену цю довідку (з підписом та печаткою). 5.Кінцева дата та час усунення невідповідностей: визначається автоматично електронним майданчиком
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.