Період оскарження умов закупівлі - по 15-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 15-11-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 500,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 12,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Обласний клінічний онкологічний центр Кіровоградської обласної ради» |
| ЄДРПОУ: | 01994959 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Майстров Олександр Сергійович |
| Телефон: | 380671722871 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 25011, Україна, Кіровоградська область,Кропивницький, ВУЛИЦЯ ЯЛТИНСЬКА, будинок 1 |
3 |
Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "Компанія Всесвіт" (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі - Кислота мурашина 85%, ДК 021:2015 (CPV) : 24320000-3 Основні органічні хімічні речовини (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2023-11-10-009015-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до статті 29 Закону, на виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей: Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено наступні недоліки, а саме: 1. Пунктом 1 розділу І Додатку № 1 до тендерної документації встановлено перелік документів, які подаються учасниками, в тому числі : – копія установчих документів Учасника-юридичної особи чи копія паспорта та довідки про присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційного номера) - для фізичних осіб; – довідка, що подається у формі сканованого документа, складена у довільній формі Учасником (підписана, скріплена печаткою (за наявності), датована), яка містить відомості про Учасника: а) юридична та фізична адреси Учасника, телефон, факс, електронна адреса; б) ідентифікаційний код Учасника (код ЄДРПОУ чи ідентифікаційний номер); в) керівництво (посада, прізвище, ім'я, по батькові, телефон для контактів) – для Учасників-юридичних осіб, а також відомості щодо особи, уповноваженої представляти інтереси Учасника (зокрема й підписання документів) в рамках даної процедури закупівлі (посада, прізвище, ім'я, по батькові, телефон для контактів); г) форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб). д) інформація про форму оподаткування Учасника – спрощена (платник єдиного податку) чи загальна (платник інших податків і зборів), згідно з Податковим кодексом України, а також відомості щодо реєстрації Учасника платником податку на додану вартість чи підстав щодо не реєстрації Учасника платником податку на додану вартість. На виконання вказаних вище вимог Учасник не надав перелічені вище документи. 2. Пунктами 2,3 додатку 2 до тендерної документації визначено, що учасник Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме: - лист, що підтверджує, що доставка товарів здійснюється транспортом постачальника, завантажувально-розвантажувальні роботи за рахунок постачальника. - лист, що підтверджує, що поставка товару здійснюється на адресами: м. Кропивницький , вулиця Ялтинська,1 безпосередньо у приміщення, визначене Замовником протягом 5 днів з моменту отримання заявки на необхідний товар. На виконання вказаних вимог , Учасник не надав зазначені вище документи. Отже, для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, надати шляхом завантаження до системи наступних документів (в тому числі у вигляді гарантійних листів), у відповідності до вимог тендерної документації Замовника наступні документи : 1. копія установчих документів Учасника-юридичної особи чи копія паспорта та довідки про присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційного номера) - для фізичних осіб; 2. довідка, що подається у формі сканованого документа, складена у довільній формі Учасником (підписана, скріплена печаткою (за наявності), датована), яка містить відомості про Учасника: а) юридична та фізична адреси Учасника, телефон, факс, електронна адреса; б) ідентифікаційний код Учасника (код ЄДРПОУ чи ідентифікаційний номер); в) керівництво (посада, прізвище, ім'я, по батькові, телефон для контактів) – для Учасників-юридичних осіб, а також відомості щодо особи, уповноваженої представляти інтереси Учасника (зокрема й підписання документів) в рамках даної процедури закупівлі (посада, прізвище, ім'я, по батькові, телефон для контактів); г) форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб). д) інформація про форму оподаткування Учасника – спрощена (платник єдиного податку) чи загальна (платник інших податків і зборів), згідно з Податковим кодексом України, а також відомості щодо реєстрації Учасника платником податку на додану вартість чи підстав щодо не реєстрації Учасника платником податку на додану вартість. 3. лист, що підтверджує, що доставка товарів здійснюється транспортом постачальника, завантажувально-розвантажувальні роботи за рахунок постачальника. 4. лист, що підтверджує, що поставка товару здійснюється на адресами: м. Кропивницький , вулиця Ялтинська,1 безпосередньо у приміщення, визначене Замовником протягом 5 днів з моменту отримання заявки на необхідний товар. Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИВ: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа Олександр МАЙСТРОВ
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.