Період оскарження умов закупівлі - по 05-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 05-11-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 289 419,90 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 894,20 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
| ЄДРПОУ: | 40848524 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ірина Стукалова |
| Телефон: | +380687861842 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 61052, Україна, Харківська область,місто Харків, вул.Конторська, будинок 35 |
| Замовник(и): | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН" |
1 |
Посилання на вимогу (вимоги тендерної документації, щодо якої (яких виявлені невідповідності): Для документального підтвердження про досвід виконання учасником аналогічного/-их договору/-ів за предметом закупівлі учасник надає наступні документи: 1) заповнену таблицю (не менше одного договору) по встановленій формі: Таблиця А Найменування контрагенту Дата укладання договору Номер договору Предмету договору Контактний телефон контрагента ------------- ---------- --------- ------------ ------------ 2) зазначений учасником в Таблиці А договір/договори (не менше 1-ого) з усіма додатками та додатковими угодами, акт/акти приймання-передачі товару за цим/цими договором/договорами та/або інший документ(-и), що підтверджує(-ють) виконання цього/цих договорів; 3) лист-відгук (рекомендаційний лист тощо) щодо належного виконання зазначеного/зазначених в Таблиці А договору/-ів, з обов’язковим зазначенням у цьому листі-відгуку номеру та дати укладеного договору, предмету договору, відсутності/наявності нарікань. Аналогічним вважається договір за аналогічним предметом закупівлі. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Наданий Учасником зазначений в Таблиці А договір в повному обсязі не підтверджує аналогічний предмет закупівлі. 2) Наданий Учасником лист-відгук щодо належного виконання зазначеного в Таблиці А договору не містить зазначення предмету цього договору. Перелік інформації та /або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати: 1) договір/договори (не менше 1-ого) з усіма додатками та додатковими угодами, акт/акти приймання-передачі товару за цим/цими договором/договорами та/або інший документ(-и), що підтверджує(-ють) виконання цього/цих договорів за аналогічним предметом закупівлі. Аналогічним предметом цієї закупівлі є договір/договори на закупівлю, які містять: назву предмету закупівлі - промислові гази або код предмету закупівлі - ДК 021:2015 – 24110000-8 або назву номенклатурної(их) позицій: аргон газоподібний, кисень газоподібний технічний, ацетилен розчинений технічний, діоксид вуглецю газоподібний. або їх сукупність. 2) лист-відгук щодо належного виконання зазначеного в Таблиці А договору, з обов’язковим зазначенням у цьому листі-відгуку номеру та дати укладеного договору, предмету договору, відсутності/наявності нарікань. 3) заповнену таблицю відповідно до оновленої інформації по встановленій формі: Таблиця А Найменування контрагенту Дата укладання договору Номер договору Предмету договору Контактний телефон контрагента ------------- ---------- --------- ------------ ------------
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.