Період оскарження умов закупівлі - по 28-10-2023, 01:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 28-10-2023, 01:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 110 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 550,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Олицький психоневрологічний інтернат |
| ЄДРПОУ: | 03188197 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Едуард Кошинський |
| Телефон: | +380336595143 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 45263, Україна, Волинська область,Ківерцівський р-н, смт. Олика, Вул. ЗАМКОВА, 22 |
0 |
Керуючись вимогами статті 11, 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі — Закон), пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 та Положенням про уповноважену особу: Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів (з особливостями) щодо закупівлі: Селітра аміачна (код за ДК 021:2015: 24410000-5 – Азотні добрива) (ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-23-013132-a) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. 1. Перелік виявлених невідповідностей у складі тендерної пропозиції Учасника: 1.1. Довідка за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного (их) за предметом закупівлі кодом ДК 021:2015 24410000-1 Азотні добрива (селітра аміачна). Подана у складі тендерної пропозиції Учасника Довідка № 1 від 30.10.2023р., містить інформацію про наявність виконання договору за предметом закупівлі ДК 021:2015 – 24440000-0 – Добрива різні (Нітроамофоска NPK), що не відповідає предмету закупівлі «Селітра аміачна», а отже не містить підтверджуючої інформації про виконання аналогічного договору та не відповідає вимогам ТД. 1.2. Сканована копія не менше, ніж одного повністю виконаного аналогічного договору (з додатками до нього) за предметом закупівлі, датованого не пізніше ніж три роки до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Поданий у складі тендерної пропозиції Учасника Договір № 060922 від 08.09.2022 р., містить інформацію про постачання товару за предметом закупівлі ДК 021:2015 – 24440000-0 – Добрива різні (Нітроамофоска NPK), що не відповідає предмету закупівлі «Селітра аміачна», а отже не відповідає вимогам ТД. 1.3. Скановані копії документів (видаткових накладних, інших документів), що підтверджують виконання аналогічного договору в зазначені договором терміни. Подана у складі тендерної пропозиції Учасника Видаткова накладна № 24 від 12.09.2022р., містить інформацію про постачання товару за предметом закупівлі ДК 021:2015 – 24440000-0 – Добрива різні (Нітроамофоска NPK), що не відповідає предмету закупівлі «Селітра аміачна», а отже не відповідає вимогам ТД. 1.4. Сканована копія з оригінала листа-відгука (ів) від підприємства – замовника за Договором (далі за текстом – Відгук), який надається для підтвердження повного виконання аналогічного(-их) договору(-ів). Відгук має містити наступну інформацію: дату видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного Договору, а також інформацію про повне виконання договору, якiсть поставленого товару, дотримання термінів поставки, щодо відсутності з боку замовника претензій щодо невиконання або неналежного виконання умов Договору. Учасник не надав у складі тендерної пропозиції скановану копію з оригінала листа-відгука від підприємства – замовника за Договором, який надається для підтвердження повного виконання аналогічного договору. 2) Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, «не більше тридцяти денної давнини від дати подання документа», в якому міститься: 1) інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім політичних партій, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, їх об’єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об’єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об’єднань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), країна громадянства, місце проживання, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником характер та міра бенефіціарного володіння; або інформація про відсутність кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника (вимога для учасника – юридичної особи); 2) дані про перебування юридичної особи у процесі провадження у справі про банкрутство, санації, у тому числі відомості про розпорядника майна, керуючого санацією (вимога для учасника – юридичної особи).; 3) Ціна на товар, що є предметом закупівлі, повинна враховувати усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені стосовно запропонованого товару з урахуванням страхування, навантажувально-розвантажувальних робіт, сплати митних тарифів та усіх інших витрат. Не врахована учасником вартість окремих супутніх послуг, необхідних для здійснення постачання товару, що є предметом закупівлі, не сплачується замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні тендерної пропозиції, визначеній учасником за результатами електронного аукціону (учасник надає гарантійний лист). Учасник не надав у складі тендерної пропозиції гарантійний лист, як це вимагалось тендерною документацією. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до таблиці 1 Додатка 2 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» були встановлені вимоги згідно, яких учасник мав надати: 1.1. Довідка за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного (их) за предметом закупівлі кодом ДК 021:2015 24410000-1 Азотні добрива (селітра аміачна) договору (ів) в довільній формі чи за наведеною нижче формою. 1.2. Скановану копію не менше, ніж одного повністю виконаного аналогічного договору (з додатками до нього) за предметом закупівлі, датованого не пізніше ніж три роки до кінцевого строку подання тендерних пропозицій; 1.3. Скановані копії документів (видаткових накладних, інших документів), що підтверджують виконання аналогічного договору в зазначені договором терміни; 1.4. Скановану копію з оригінала листа-відгука (ів) від підприємства – замовника за Договором (далі за текстом – Відгук), який надається для підтвердження повного виконання аналогічного(-их) договору(-ів). Відгук має містити наступну інформацію: дату видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного Договору, а також інформацію про повне виконання договору, якiсть поставленого товару, дотримання термінів поставки, щодо відсутності з боку замовника претензій щодо невиконання або неналежного виконання умов Договору. Відповідно до таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів, які надаються УСІМА УЧАСНИКАМИ для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації» п. 6 були встановлені вимоги згідно, яких учасник мав надати: Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, «не більше тридцяти денної давнини від дати подання документа», в якому міститься: 1) інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім політичних партій, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, їх об’єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об’єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об’єднань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), країна громадянства, місце проживання, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником характер та міра бенефіціарного володіння; або інформація про відсутність кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника (вимога для учасника – юридичної особи); 2) дані про перебування юридичної особи у процесі провадження у справі про банкрутство, санації, у тому числі відомості про розпорядника майна, керуючого санацією (вимога для учасника – юридичної особи); Відповідно до Додатку 5 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» абз. 1 були встановлені вимоги згідно, яких учасник мав надати: Ціна на товар, що є предметом закупівлі, повинна враховувати усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені стосовно запропонованого товару з урахуванням страхування, навантажувально-розвантажувальних робіт, сплати митних тарифів та усіх інших витрат. Не врахована учасником вартість окремих супутніх послуг, необхідних для здійснення постачання товару, що є предметом закупівлі, не сплачується замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні тендерної пропозиції, визначеній учасником за результатами електронного аукціону (учасник надає гарантійний лист). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.1. Довідка за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного (их) за предметом закупівлі кодом ДК 021:2015 24410000-1 Азотні добрива (селітра аміачна) договору (ів) в довільній формі чи за наведеною нижче формою. 1.2. Скановану копію не менше, ніж одного повністю виконаного аналогічного договору (з додатками до нього) за предметом закупівлі, датованого не пізніше ніж три роки до кінцевого строку подання тендерних пропозицій; 1.3. Скановані копії документів (видаткових накладних, інших документів), що підтверджують виконання аналогічного договору в зазначені договором терміни; 1.4. Скановану копію з оригінала листа-відгука (ів) від підприємства – замовника за Договором (далі за текстом – Відгук), який надається для підтвердження повного виконання аналогічного(-их) договору(-ів). Відгук має містити наступну інформацію: дату видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного Договору, а також інформацію про повне виконання договору, якiсть поставленого товару, дотримання термінів поставки, щодо відсутності з боку замовника претензій щодо невиконання або неналежного виконання умов Договору. 2) Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, «не більше тридцяти денної давнини від дати подання документа», в якому міститься: 1) інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім політичних партій, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, їх об’єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об’єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об’єднань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), країна громадянства, місце проживання, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником характер та міра бенефіціарного володіння; або інформація про відсутність кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника (вимога для учасника – юридичної особи); 2) дані про перебування юридичної особи у процесі провадження у справі про банкрутство, санації, у тому числі відомості про розпорядника майна, керуючого санацією (вимога для учасника – юридичної особи).; 3) Гарантійний лист про те що, ціна на товар, що є предметом закупівлі, буде враховувати усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені стосовно запропонованого товару з урахуванням страхування, навантажувально-розвантажувальних робіт, сплати митних тарифів та усіх інших витрат. Не врахована учасником вартість окремих супутніх послуг, необхідних для здійснення постачання товару, що є предметом закупівлі, не сплачується замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні тендерної пропозиції, визначеній учасником за результатами електронного аукціону (учасник надає гарантійний лист).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.