Період оскарження умов закупівлі - по 20-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 20-09-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 23 100,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 231,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | НУ "Львівська політехніка" |
| ЄДРПОУ: | 02071010 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.lp.edu.ua |
| Контактна особа: | Василишин Христина Теодорівна |
| Телефон: | 380977112859 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 79013, Україна, Львівська область,Львів, м. Львів, вул. С. Бандери,12, корпус 13 |
0 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: На виконання вимог пункту 3 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції надано скановану копію аналогічного договору №1106 від 02 грудня 2019р. та копію видаткової накладної №1, складеної на виконання відповідного аналогічного договору (файл «2.Аналогічний договір.pdf), проте дана видаткова накладна не містить усіх обов’язкових реквізитів первинного документа, що передбачені основними нормативними актами, які встановлюють вимоги до форми та змісту первинних документів. Так, згідно частини 2 статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16 липня 1999 року № 996-XIV «первинні документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні мати такі обов’язкові реквізити: … дату складання; ....посади і прізвища (крім первинних документів, вимоги до яких встановлюються Національним банком України) осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення…”. Окрім того пунктом 2.3 Наказу Міністерства фінансів України від 24.05.1995 №88 «Про затвердження Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку» передбачено, що “первинні документи повинні мати такі обов’язкові реквізити: найменування підприємства, установи, від імені яких складений документ, назва документа (форми), ДАТА СКЛАДАННЯ, зміст та обсяг господарської операції, одиниця виміру господарської операції (у грошовому та за можливості у натуральних вимірниках), ПОСАДИ і прізвища (крім первинних документів, вимоги до яких встановлюються Національним банком України) осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції». Надана у складі тендерної пропозиції сканована копія видаткової накладної №1 не містить інформації щодо дати її складання та посади особи, відповідальної за проведення господарської операції та правильність її оформлення з боку одержувача. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: з урахуванням та дотриманням вимог тендерної документації щодо форми і змісту відповідного документа, інших вимог тендерної документації, вимог Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, а також інформації розміщеної у цьому повідомленні про усунення невідповідностей, надати: - уточнений документ з усунутими невідповідностями (які підтвердять/забезпечать усунення невідповідностей) інформацію щодо яких зазначено у пункті 1 цього повідомлення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.