Період оскарження умов закупівлі - по 25-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 25-10-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 28-10-2023, 00:00
дана закупівля проводиться у відповідності до особливостей, які визначені постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 513 600,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 136,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "2-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради" |
| ЄДРПОУ: | 01999721 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Оксана Ковальська |
| Телефон: | +380532560224 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 36003, Україна, Полтавська область,м. Полтава, вул. Монастирська, 7-а |
4 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.