Період оскарження умов закупівлі - по 11-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 11-10-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 14-10-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 220 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 100,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" |
| ЄДРПОУ: | 01996711 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Плєшаков Павло |
| Телефон: | 380322368312 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 79010, Україна, Львівська область,Львів, ВУЛИЦЯ ЧЕРНІГІВСЬКА, будинок 7 |
7 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "ТИС МАРІЯ СТЕФАНІВНА" в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю «ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція (Дезінфікуючі засоби)» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пп.3.2 п.1 Розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації, для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надати в складі тендерної пропозиції: копію чи оригінал листа-відгуку про виконання договору(ів), копія якого надана згідно п.3.2 (не менше 1). Відгук повинен бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Учасник ФОП "ТИС МАРІЯ СТЕФАНІВНА" на підтвердження вимоги, зазначеної у пп.3.2 п.1 Розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації, надав лист-відгук про виконання договору, копія якого надана згідно п.3.2, однак, наданий лист-відгук не містить вихідного номера. Таким чином, просимо привести інформацію у відповідність, а саме надати у складі своєї пропозиції копію чи оригінал листа-відгуку про виконання договору(ів), копія якого надана згідно п.3.2 (не менше 1). Відгук повинен бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. 2)Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.