Період оскарження умов закупівлі - по 08-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 08-09-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 977 161,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 4 885,81 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" |
ЄДРПОУ: | 00135390 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.ukrnafta.com |
Контактна особа: | Непосидяка Юлія Вікторівна |
Телефон: | 380997879279 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 04053, Україна, Київська область,Київ, 04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5 |
1 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: На вимогу підпункту 3.4. пункту 3 Розділу 1 Додатку 2 Тендерної документації (далі- ТД) Учасник надав документ «Лист-погодження.pdf», в якому зазначив ідентифікатор сторонньої (іншої) закупівлі UA-2023-08-16-001061-a. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: «3.4. Лист-погодження Учасника (складений в довільній формі) про те, що учасник погоджується з проектом договору, викладеним в Додатку 4 до тендерної документації*. *У разі, якщо учасник не погоджується з проектом договору (Додаток 4 до тендерної документації) або надає свої пропозиції щодо внесення змін (додаткових умов, уточнень) до нього, Замовник відхиляє пропозицію такого Учасника, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати лист-погодження Учасника з проектом договору, викладеним в Додатку 4 до ТД Закупівлі (ідентифікатор: № UA-2023-09-01-010140-a). 2. Перелік виявлених невідповідностей: На вимогу підпункту 3.6 пункту 3 Розділу 1 Додатку 2 ТД Учасник надав документ «Висновок ДСЕЕ. pdf», в якому заявником експертизи значиться - ТОВ «Альфахім Трейд». Оскільки учасником процедури закупівлі є компанія ТОВ "ВОРЛДКЕМ" то не зрозуміло який зв’язок має Учасник з замовником експертизи і чи має право Учасник використовувати документи видані іншій компанії. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: «3.5. Скан-копію чинного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований в ціновій пропозиції предмет закупівлі, та документи підтверджуючі його чинність, якщо термін дії не зазначений у висновку. Примітка: У разі відсутності висновку – гарантійний лист щодо його виготовлення та надання на момент поставки першої партії товару.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності, Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, скан-копію чинного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований предмет закупівлі виданий ТОВ "ВОРЛДКЕМ" або гарантійний лист щодо його виготовлення та надання на момент поставки першої партії товару.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.