Період оскарження умов закупівлі - по 10-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-09-2023, 00:00
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: інженер УВТК Дроздова Ірина Іванівна, тел.: 05136 – 4-41-97 [email protected]
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 540 833,09 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 25 000,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 40 000,00 UAH |
| Замовник: | ДП "НАЕК "Енергоатом" ВП ПАЕС |
| ЄДРПОУ: | 20915546 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Захарченко Андрій Вікторович |
| Телефон: | +380513641164 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область,Київ, Вул. Назарівська, 3 |
0 |
У відповідності до п.43 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (Постанова КМУ від 12.10.2022р. №1178), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПОЛІТРЕЙД" на закупівлю товару за кодом код CPV 24310000-0 по ДК 021:2015 - Основні неорганічні хімічні речовини (Гіпохлорит натрію та хлор рідкий), п.9.14 РПЗ – 2023 № UA-P-2023-08-23-001646-b Ідентифікатор закупівлі - UA-2023-08-28-003960-a (У відповідності до п.43 Постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178) 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПОЛІТРЕЙД" не надано графічну структуру власності компанії до UBO (починаючи з 5%) із зазначенням частки (підписаний директором компанії/контролером або іншою уповноваженою особою). 2. Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПОЛІТРЕЙД", по позиції 2 Зведеного переліку на закупілю товару Додатку 1, надав файл у форматі pdf, відсканований з сертифікату якості, виданий виробником з перекладом на українською мову, проте не завірений учасником процедури закупівлі. 3. Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПОЛІТРЕЙД", по позиції 2 Зведеного переліку на закупілю товару Додатку 1 не надав файл у форматі pdf, відсканований з свідоцтва про технічну компетентність хімічної лабораторії виробника/учасника, що видана у встановленому порядку (сфера акредитації – хлор рідкий) відповідно до ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до вимог п.6 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, учасник повинен надати файл (файли) у форматі pdf, відскановані з документів, що зазначені в розділі «ДОКУМЕНТИ» Анкети відповідно до додатку 5 до тендерної документації (див. розділ «Інша інформація» даної тендерної документації). 2. Відповідно до п.7 розділу І Загальні положення тендерної документації, тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, документи, які викладені в оригіналі на іншій мові та надаються учасником у складі тендерної пропозиції, повинні мати переклад українською мовою, та завірені учасником... 3. Відповідно до п.10 розділу І Загальні положення тендерної документації, учасник повинен надати файл у форматі pdf, відсканований з свідоцтва про технічну компетентність хімічної лабораторії виробника/учасника, що видана у встановленому порядку (сфера акредитації – хлор рідкий) відповідно до ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання». 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Файл у форматі pdf, відсканований з графічної структури власності компанії до UBO (починаючи з 5%) із зазначенням частки (підписаний директором компанії/контролером або іншою уповноваженою особою). 2. Файл у форматі pdf, відсканований з сертифікату якості викладений українською мовою та завірений учасником. 3. Файл у форматі pdf, відсканований з свідоцтва про технічну компетентність хімічної лабораторії виробника/учасника, що видана у встановленому порядку (сфера акредитації – хлор рідкий) відповідно до ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» Просимо усунути вказану невідповідність та розмістити необхідні документи на Prozorro.gov.ua. Начальник УВТК Олексій КУЗЬМЕНКО Рішення прийняте на засіданні УО від 18.09.2023 № 490
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.