Період оскарження умов закупівлі - по 05-08-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 05-08-2023, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 8 121 600,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 81 216,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИТЕПЛОВОДОЕНЕРГІЯ" |
| ЄДРПОУ: | 13711949 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://brovteplo.com.ua |
| Контактна особа: | Козуб Олена Леонідівна |
| Телефон: | 380504258868 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 07400, Україна, Київська область,Бровари, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 3 А |
1 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: 04 серпня 2023 об 11:18 потенційним учасником було подано запитання щодо Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи: «Шановний замовнику! Умовами тендерного завдання передбачається надання Висновоку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на алюміній сірчанокислий разом з протоколом експертизи. Враховуючи, що на даний час в Україні введений воєнний стан та тривають бойові дії, які супроводжуються частим оголошенням повітряних тривог, отримання дозвільних документів, в тому числі висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи вкрай ускладнене та вимагає тривалого часу. Тобто, потенційні учасники, які раніше не отримували висновків ДСЕЕ, фізично не можуть надати вищезазначений дозвільний документ. З огляду на труднощі отримання дозвільних документів Кабінетом Міністрів України ще 18.03.2022 року була прийнята постанова No 314 "Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану", якою суб'єктам господарювання дозволено здійснювати певні види діяльності та вводити в цивільний обіг продукцію без отримання документів дозвільного характеру на підставі декларації про провадження господарської діяльності. З урахуванням цього на даний час замовники при проведенні закупівель, з метою забезпечення принципу рівності всіх учасників та належного конкурентного середовища, передбачають в тендерній документації можливість участі в закупівлі учасників, які не мають висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на предмет закупівлі, на підставі декларації, звіту чи протоколу експертного дослідження та гарантійного листа про те, що Учасник невідкладно, але не пізніше одного місяця після припинення чи скасування воєнного стану, звернеться до відповідних органів для отримання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар та надасть копію висновку Замовнику закупівлі протягом 5 (п’яти) днів з дати його отримання. Враховуючи вищенаведене, просимо викласти вимогу про надання висноску державної санітарно-епідеміологічної експертизи на алюміній сірчанокислий в наступній редакції: «У разі якщо Учасник не отримував висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на товар до введення воєнного стану згідно з Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 № 64/2022 (зі змінами), то він повинен надати»: - декларацію відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.03.2022 № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану»; - протокол та/або звіт експертизи, що підтверджує проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар; - гарантійний лист від Учасника про те, що Учасник невідкладно, але не пізніше одного місяця після припинення чи скасування воєнного стану, звернеться до відповідних органів для отримання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар та надасть копію висновку Замовнику закупівлі протягом 5 (п’яти) днів з дати його отримання.» Також, 04.08.2023 о12:39 потенційним учасником було подано запитання щодо зовнішнього вигляду сульфату алюмінію: «Наша компанія планує прийняти участь у закупівлі, з продуктом європейського виробника. Згідно з європейським стандартом зовнішній вигляд сульфату алюмінію - тверда форма з рiзним розмiром часток (пластинки, шматки невизначеної форми, гранули) та без зазначення їх маси. Просимо внести зміни щодо зовнішнього вигляду з метою розширення кола учасників та конкуренції в даній закупівлі.» Згідно п.54 Особливостей, Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Тобто, відповідь повинна була надана до 00.00 08.08.2023. Оскільки станом на 08.08.2023 Замовником не було надано роз’яснення щодо тендерної документації, а кінцевий термін подання тендерних пропозицій закінчився 00.00 08.08.2023, Замовник змушений відмінити процедуру закупівлі через неможливість усунення порушення у сфері публічних закупівель, оскільки зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 47 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні. Під час розгляду другого питання порядку денного: Згідно з пунктом 47 Особливостей у разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. Таким чином, необхідно зазначити в електронній системі закупівель підстави для відміни Закупівлі.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
19-08-2023, 00:04
Період оскарження:
з 08-08-2023, 11:16 по 19-08-2023, 00:00
Документи: