Закупівлю оголошено - 07-07-2023, 14:35. Дата останніх змін - 19-08-2023, 00:04

Сульфат алюмінію (коагулянт)

Закупівля: UA-2023-07-07-008989-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі: UA-P-2023-07-07-003907-b
Процедура заблокована
Період уточнень
Триває
Завершився
з 07-07-2023, 14:35
по 05-08-2023, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 07-07-2023, 14:35
по 08-08-2023, 00:00
АукціонПеріод аукціонів
Cкасовано

Період оскарження умов закупівлі - по 05-08-2023, 00:00

Подача вимоги на умови закупівлі - по 05-08-2023, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Торги відмінено
Бюджет:8 121 600,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:81 216,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИТЕПЛОВОДОЕНЕРГІЯ"
ЄДРПОУ:13711949 Досьє YouControl
Сайт:http://brovteplo.com.ua
Контактна особа:Козуб Олена Леонідівна
Телефон:380504258868
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
07400, Україна, Київська область,Бровари, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 3 А
1


+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Сульфат алюмінію (коагулянт)
8 121 600,00 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сульфат алюмінію (коагулянт)

300
тонни
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
24310000-0
Основні неорганічні хімічні речовини


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:03-08-2023, 19:51:31
Видалено30-07-2023, 14:51:49
Видалено17-07-2023, 16:30:02
Видалено14-07-2023, 15:38:56
Видалено07-07-2023, 14:36:00
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:07-07-2023, 14:35:56
Експортовано:03-08-2023, 19:50:15
Експортовано:30-07-2023, 14:42:35
Експортовано:17-07-2023, 16:29:54
Експортовано:14-07-2023, 15:38:45
Експортовано:07-07-2023, 14:35:56
Експортовано:03-08-2023, 19:50:14
Експортовано:30-07-2023, 14:42:36
Експортовано:14-07-2023, 15:38:45
Експортовано:17-07-2023, 16:29:54
Експортовано:03-08-2023, 19:50:15
Експортовано:30-07-2023, 14:42:35
Експортовано:14-07-2023, 15:38:45
Експортовано:17-07-2023, 16:29:54
Експортовано:30-07-2023, 14:42:36
Експортовано:03-08-2023, 19:50:15
Експортовано:14-07-2023, 15:38:44
Експортовано:17-07-2023, 16:29:55
Експортовано:07-07-2023, 14:35:56
Експортовано:03-08-2023, 19:50:14
Експортовано:30-07-2023, 14:42:36
Експортовано:14-07-2023, 15:38:44
Експортовано:07-07-2023, 14:35:56
Експортовано:17-07-2023, 16:29:55

Інформація про скасування закупівлі

Статус:

Виконано

Опис скасування закупівлі/лоту:

Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: 04 серпня 2023 об 11:18 потенційним учасником було подано запитання щодо Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи: «Шановний замовнику! Умовами тендерного завдання передбачається надання Висновоку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на алюміній сірчанокислий разом з протоколом експертизи. Враховуючи, що на даний час в Україні введений воєнний стан та тривають бойові дії, які супроводжуються частим оголошенням повітряних тривог, отримання дозвільних документів, в тому числі висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи вкрай ускладнене та вимагає тривалого часу. Тобто, потенційні учасники, які раніше не отримували висновків ДСЕЕ, фізично не можуть надати вищезазначений дозвільний документ. З огляду на труднощі отримання дозвільних документів Кабінетом Міністрів України ще 18.03.2022 року була прийнята постанова No 314 "Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану", якою суб'єктам господарювання дозволено здійснювати певні види діяльності та вводити в цивільний обіг продукцію без отримання документів дозвільного характеру на підставі декларації про провадження господарської діяльності. З урахуванням цього на даний час замовники при проведенні закупівель, з метою забезпечення принципу рівності всіх учасників та належного конкурентного середовища, передбачають в тендерній документації можливість участі в закупівлі учасників, які не мають висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на предмет закупівлі, на підставі декларації, звіту чи протоколу експертного дослідження та гарантійного листа про те, що Учасник невідкладно, але не пізніше одного місяця після припинення чи скасування воєнного стану, звернеться до відповідних органів для отримання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар та надасть копію висновку Замовнику закупівлі протягом 5 (п’яти) днів з дати його отримання. Враховуючи вищенаведене, просимо викласти вимогу про надання висноску державної санітарно-епідеміологічної експертизи на алюміній сірчанокислий в наступній редакції: «У разі якщо Учасник не отримував висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на товар до введення воєнного стану згідно з Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 № 64/2022 (зі змінами), то він повинен надати»: - декларацію відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.03.2022 № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану»; - протокол та/або звіт експертизи, що підтверджує проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар; - гарантійний лист від Учасника про те, що Учасник невідкладно, але не пізніше одного місяця після припинення чи скасування воєнного стану, звернеться до відповідних органів для отримання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар та надасть копію висновку Замовнику закупівлі протягом 5 (п’яти) днів з дати його отримання.» Також, 04.08.2023 о12:39 потенційним учасником було подано запитання щодо зовнішнього вигляду сульфату алюмінію: «Наша компанія планує прийняти участь у закупівлі, з продуктом європейського виробника. Згідно з європейським стандартом зовнішній вигляд сульфату алюмінію - тверда форма з рiзним розмiром часток (пластинки, шматки невизначеної форми, гранули) та без зазначення їх маси. Просимо внести зміни щодо зовнішнього вигляду з метою розширення кола учасників та конкуренції в даній закупівлі.» Згідно п.54 Особливостей, Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Тобто, відповідь повинна була надана до 00.00 08.08.2023. Оскільки станом на 08.08.2023 Замовником не було надано роз’яснення щодо тендерної документації, а кінцевий термін подання тендерних пропозицій закінчився 00.00 08.08.2023, Замовник змушений відмінити процедуру закупівлі через неможливість усунення порушення у сфері публічних закупівель, оскільки зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 47 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні. Під час розгляду другого питання порядку денного: Згідно з пунктом 47 Особливостей у разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. Таким чином, необхідно зазначити в електронній системі закупівель підстави для відміни Закупівлі.

Причина скасування закупівлі/лоту:

Дата:

19-08-2023, 00:04

Період оскарження:

з 08-08-2023, 11:16 по 19-08-2023, 00:00

Документи:

Кваліфікаційні критерії
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 07-07-2023, 14:35:57
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 07-07-2023, 14:35:57
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 07-07-2023, 14:35:57
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 07-07-2023, 14:35:57
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 07-07-2023, 14:35:57
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 07-07-2023, 14:35:57
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 07-07-2023, 14:35:57
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 07-07-2023, 14:35:57
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 07-07-2023, 14:35:57
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 07-07-2023, 14:35:57
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус: Активна
Дата створення: 07-07-2023, 14:35:57
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 07-07-2023, 14:35:57
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ