Період оскарження умов закупівлі - по 14-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 14-07-2023, 00:00
Під час подання тендерних пропозицій та створені даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електрону ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого/удосконаленого електронного підпису (автентифікацію) (тобто обов’язково накладається КЕП/УЕП на пропозицію в електронній системі закупівель).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 210 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 050,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державна організація "Комбінат "Світанок" Державного агентства резерву України |
| ЄДРПОУ: | 14373213 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дроботенко Оксана |
| Телефон: | 380509092875 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 61140, Україна, Харківська область,Харків, ВУЛИЦЯ ПОЛЬОВА, будинок 87 |
0 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОММАШ» виявлено невідповідності в інформації та документах, подання яких вимагалось тендерною документацією (Додаток 4 до тендерної документації), а саме: 1). Відсутність довідки про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з ДО «Комбінат «Світанок», що призвело до його дострокового розірвання, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, або документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків, згідно Додатку 2. 2). Відсутність діючого дозволу на цистерни що працюють під тиском, згідно Додатку 3. 3). Відсутність гарантійного листа, щодо Поставки аміаку рідкого технічного, згідно Додатку 3. Керуючись п.43 Особливостей прийняти рішення про розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п.43 Особливостей замовник розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.