Період оскарження умов закупівлі - по 02-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 02-07-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 251 250,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 2 512,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Одеський обласний центр екстреної медичної допомоги і медицини катастроф" Одеської обласної ради" |
ЄДРПОУ: | 20991240 Досьє YouControl |
Сайт: | https://emd.od.ua/ |
Контактна особа: | Олександр Трофимчук |
Телефон: | +380983187496 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 65026, Україна, Одеська область,м. Одеса, вул. Гаванна, буд. 1 |
4 |
1) перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником всупереч вимог тендерної документації по закупівлі було надано витяг з ЄДРПОУ, натомість згідно вимог тендерної документації по закупівлі вимагалась Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 1.2.1 додатку 1 до тендерної документації по закупівлі: Перелік документів, що надається учасниками у складі тендерної пропозиції: 1.2.1 Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.