Період оскарження умов закупівлі - по 04-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-07-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 040 000,00 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 10 200,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" |
| ЄДРПОУ: | 00135390 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.ukrnafta.com |
| Контактна особа: | Михальчук Світлана Валеріївна |
| Телефон: | 380504452576 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, Київська область,Київ, 04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5 |
1 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: На вимогу підпункту 1.2 пункту 1 Розділу І Додатку 2 Тендерної документації Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції надав документ «2.2. Відгук ТОВ ЛІДЕР ФІЛЬТР.pdf», який не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: лист-відгук не містить інформації про номер та дату укладеного договору, а також інформацію про повне виконання аналогічного договору. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно підпункту 1.2 пункту 1 Розділу І Додатку 2 Тендерної документації Учасник в якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, зазначеного у довідці, повинен надати скан-копії Документу (на вибір Учасника), що підтверджує повне виконання Договору: • акт (акти) прийому-передачі товарів за цим Договором, якщо такий (такі) передбачено умовами Договору; • видаткова накладна (видаткові накладні) за цим Договором, якщо така (такі) передбачено умовами Договору; • інший аналогічний документ (інші аналогічні документи), що підтверджує виконання Договору, якщо такий передбачено умовами цього Договору. При цьому такі документи можуть надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані); в) у разі надання учасником у своїй пропозиції документів без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця, учасник надає скан-копію відгуку від підприємства – замовника за Договором (далі за текстом – Відгук), який надається для підтвердження повного виконання аналогічного договору. Відгук має містити наступну інформацію: дату видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного Договору, а також інформацію про повне виконання договору. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, відповідно до підпункту 1.2 пункту 1 Розділу І Додатку 2 Тендерної документації лист-відгук з вказанням інформації зазначеної в підпункті 1.2 в) пункту 1 Розділу І Додатку 2 Тендерної документації. 2. Перелік виявлених невідповідностей: На вимогу підпункту 2.3. пункту 2 Розділу І Додатку 2 Тендерної документації Учасник не надав скан-копію атестата з акредитації згідно ДСТУ ISO/IEC 17025:2017 з додатком до нього, де вказана сфера акредитації лабораторії, яка видала документ визначений п. 2.2. цього розділу або скан копію свідоцтва про визнання технічної компетентності згідно ДСТУ ISO10012:2005 з додатком до нього (галузь технічної компетентності) на проведення вимірювань даної лабораторії. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: На вимогу підпункту 2.3. пункту 2 Розділу І Додатку 2 Тендерної документації Учасник повинен надати скан-копію атестата з акредитації згідно ДСТУ ISO/IEC 17025:2017 з додатком до нього, де вказана сфера акредитації лабораторії, яка видала документ визначений п. 2.2. цього розділу або скан копію свідоцтва про визнання технічної компетентності згідно ДСТУ ISO10012:2005 з додатком до нього (галузь технічної компетентності) на проведення вимірювань даної лабораторії. В документах з акредитації лабораторії згідно ДСТУ ISO/IEC 17025:2017 чи технічної компетентності лабораторії згідно ДСТУ ISO10012:2005 має бути вказана можливість визначення наступних показників хімічних речовин (інгібіторів солевідкладень): густина, кінематична в'язкість, концентрація іонів водню (водневий показник рН), ефективність інгібування солевідкладень. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями зазначені вище документи. 3. Перелік виявлених невідповідностей: На вимогу підпункту 2.6 пункту 2 Розділу І Додатку 2 Тендерної документації Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції надав висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, в якому зазначено, що: «Висновок дійсний на термін дії ТУ У 20.5-30789473-001:2012 «ПРОДУКТИ ХІМІЧНОГО ТЕХНІЧНОГО ВИКОРИСТАННЯ (РЕАГЕНТИ). Технічні умови» та Зміни №1 до них». Проте самого ТУ не надано, тому пересвідчитись в чинності наданого висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар не є можливим. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно підпункту 2.6 пункту 2 Розділу І Додатку 2 Тендерної документації Учасник повинен надати скан-копію чинного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар та документи підтверджуючі його чинність, якщо термін дії не зазначений у висновку. У разі відсутності висновку – гарантійний лист щодо його виготовлення та надання на момент поставки першої партії товару. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, відповідно до підпункту 2.6 пункту 2. Розділу І Додатку 2 Тендерної документації документи на підтвердження чинності наданого висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.