Період оскарження умов закупівлі - по 19-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 19-06-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 346 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 730,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №10» Одеської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 01999052 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Щербінова Інна Ігорівна |
| Телефон: | +380487059139 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 65074, Україна, Одеська область,Одеса, вул.Маршала Малиновського,61-А |
4 |
Перелік невідповідностей: 1. На вимогу Замовника, зазначеної у п.3 Додатку № 2 Тендерної документації, Учасник повинен надати у складі тендерної документації «Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про укладений та виконаний Учасником аналогічний за предметом закупівлі цієї процедури договір постачання із зазначенням: найменування Замовника (Покупця, Отримувача) з якими укладено договір, процедури закупівлі, номер закупівлі в електронній системі (у разі застосування), дати та суми Договору. Аналогічним вважається договір, предмет закупівлі якого відповідає коду ДК 021:2015 - 24450000-3 Агрохімічна продукція.» Невідповідність: У складі тендерної пропозиції у файлі.pdf «3 КВ 3 Довідка аналог договір» сторінка 1 Довідка щодо виконання аналогічного договору, яка містить інформацію про укладений та виконаний Учасником аналогічний за предметом закупівлі не зазначено процедуру закупівлі, номер закупівлі в електронній системі. ВИРІШЕНО: Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учасником згідно строків встановлених законодавством.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.