Період оскарження умов закупівлі - по 12-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 12-06-2023, 00:00
Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками З організаційних питань: Начальник бюро підготовки торгів ВСЗ – Міронов Сергій Леонідович, тел.05136-413-30, e-mail: [email protected] Начальник бюро проведення торгів та звітності ВСЗ – Савін Сергій Олександрович, тел. 05136-427-32., e-mail: [email protected] З технічних питань:інженер УВТК Курапов Денис Олександрович, тел.: 05136 – 4-41-96 [email protected]
ID закупівлі: 628d4c9b2b434274a765fedbf8322dee
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 274 932,15 UAH(без ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 3 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДП "НАЕК "Енергоатом" ВП ПАЕС |
ЄДРПОУ: | 20915546 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Франко Юрій Аркадійович |
Телефон: | +380513642177 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область,Київ, Вул. Назарівська, 3 |
0 |
У відповідності до п.43 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (Постанова КМУ від 12.10.2022р. №1178), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛУО ТРЕЙД" на закупівлю товарі за темою: код CPV 24110000-8 по ДК 021:2015 – Промислові гази (Промислові гази) РПЗ – 2023 № 255 (UA-P-2023-05-29-002739-b Ідентифікатор закупівлі - UA-2023-06-07-001708-a (У відповідності до п.43 Постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178) 1) Перелік виявлених невідповідностей: Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛУО ТРЕЙД" надав «Зведений перелік на закупівлю товару - код CPV 24110000-8 по ДК 021:2015 – Промислові гази (Промислові гази), п.9.255» у якому по всіх позиціях в графі «найменування товару» зазначив найменування товару (тип, марка), але із виразом «або еквівалент». 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: У Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що «Учасник в Зведеному переліку на закупівлю товару повинен вказати конкретного виробника або ТМ товару, країну походження товару, технічні характеристики. При наявності вказати ГОСТ, ДСТУ, ТУ, тощо. Допускається не зазначати виробника товару по позиціям, які виробляються згідно ГОСТ, ДСТУ. Розділ "посилання на технічну специфікацію" та коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі учасник не заповнює». 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати документ учасника: Файл у форматі pdf, відсканований з підписаного уповноваженою особою учасника ЗВЕДЕНОГО ПЕРЕЛІКУ НА ЗАКУПІВЛЮ ТОВАРУ, складеного у відповідності до додатку 1 до тендерної документації (див. розділ «Інша інформація» даної тендерної документації) із вказанням конкретного запропонованого товару (тип, марка). Просимо усунути вказану невідповідність та розмістити необхідні документи на Prozorro.gov.ua. Начальник УВТК Олексій КУЗЬМЕНКО Рішення прийняте на засіданні УО від _21.06.2023_ № _429 УО Ю. Франко
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.