Період оскарження умов закупівлі - по 10-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-06-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 13-06-2023, 00:00
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 1 750 000,00 UAH(без ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 8 750,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 17 000,00 UAH |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
ЄДРПОУ: | 31725604 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Олена Іваницька |
Телефон: | +380442546601 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 04070, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
6 |
Відповідно п.43 Особливостей замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником в його тендерній пропозиції. В результаті розгляду тендерної пропозиції Учасника відкритих торгів з особливостями до Закупівлі встановлено, що в документах тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником у складі його тендерної пропозиції не надано свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або Витяг з реєстру платників податку на додану вартість (якщо Учасник є платником ПДВ) або свідоцтва платника єдиного податку або Витяг з реєстру платників єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку). 1.2. Учасником у складі його тендерної пропозиції не надано податкові накладні (або у формі електронного документу) до кожної видаткової накладної, наданої Учасником у складі його тендерної пропозиції (якщо Учасник є платником ПДВ). 1.3. Учасником в технічній специфікації, наданої їм у складі його тендерної пропозиції, в стовбці «Країна походження товару» вказано ЄС, проте не вказано конкретну назву країни ЄС. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або Витяг з реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ). Свідоцтво платника єдиного податку або Витяг з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку). (Вимоги п.4 та п.5 Таблиці 2 Додатку 2 до Тендерної документації). 2.2. Податкова накладна (або у формі електронного документу) до кожного первинного документу, згідно вищезазначених вимог (надається тільки платниками ПДВ). (Вимога пп. 3.2 п.3 Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації). 2.3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, яка повинна відповідати інформації, викладеній у Додатку 5 тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі». (Вимога п.7 Таблиці 2 Додатку 2 до Тендерної документації). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнені або нові документи: 3.1. Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або Витяг з реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ) або свідоцтво платника єдиного податку або Витяг з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку) або інший документ з інформацією, платником якого типу оподаткування є Учасник. 3.2. Податкові накладні (або у формі електронного документу) до кожної видаткової накладної, наданої Учасником у складі його тендерної пропозиції (якщо Учасник є платником ПДВ). 3.3. В технічній специфікації вказати конкретну назву країни походження товару.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.