Період оскарження умов закупівлі - по 06-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 06-06-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 6 670 560,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 33 352,80 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДП «Східний гірничо-збагачувальний комбінат» |
ЄДРПОУ: | 14309787 Досьє YouControl |
Контактна особа: | КРАВЕЦЬ Мілана Станіславівна |
Телефон: | +380503847607 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 52210, Україна, Дніпропетровська область,Жовті Води, вул. Горького,2 |
1 |
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасник у складі тендерної пропозиції надав наказ про прийняття на роботу директора від 18.10.2017 №С0000000001-0000000001, але не надав сканкопії установчих документів, що підтверджують повноваження такої уповноваженої особи Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (рішення зборів засновників, статут тощо). 2. Учасник надав сканкопії аналогічного договору на предмет закупівлі та документи, що підтверджують його виконання, зміст та вигляд яких не відповідає оригіналам відповідних документів, згідно з якими виготовлені їх сканкопії, а саме: не зазначено цінову інформацію у видаткових накладних, що є невід'ємною частиною наданого договору. 3. Учасник надав лист-згоду на обробку персональних даних від імені Товариства з обмеженою відповідальністю "СПЕЦХІМЛОГІСТИК", а не посадової (службової) особи Учасника процедури закупівлі, яка уповноважена підписувати документи пропозиції. 4. Учасник надав "Certificate of Analysis Nitric Acid" без перекладу на українську мову. 5. Учасник надав довідку, якою підтвердив відсутність невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором з ДП "СхідГЗК", при цьому зазначив, що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до п.1 розділу ІІІ тендерної документації: "Учасник повинен завантажити файли з документами, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи Учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб Учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені Учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси Учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси Учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи Учасника, що підписала від імені Учасника вказану довіреність." 2. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації: "Документи тендерної пропозиції Учасника завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді сканкопій придатних для машинозчитування (файли з розширенням "..pdf.", "..jpeg."), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно з якими виготовляються такі сканкопії." 3. Відповідно до пункту 10 Додатку №4 до тендерної документації: "Інші документи, які вимагаються при поданні пропозиції": "Інформація в довільній формі про згоду (дозвіл) посадової (службової) особи Учасника / фізичної особи – Учасника процедури закупівлі, яка уповноважена підписувати документи пропозиції, на обробку персональних даних відповідно до Законодавства України." 4. Відповідно до п.7 розділу І тендерної документації: "Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками, викладаються українською мовою та можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати автентичний переклад на українську мову. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту." 5. Відповідно до п.14 Додатку №4 до тендерної документації: "Інформація в довільній формі про відсутність (або наявність) невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим Замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було (або не було) застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. При невиконанні своїх зобов’язань, зазначених вище, Учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього Учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків." Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Відповідно до п. 1 розділу 3 тендерної документації надати: 1. Документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо). 2. Сканкопії аналогічного договору на предмет закупівлі та документів, що підтверджують його виконання, зміст та вигляд яких відповідає оригіналам відповідних документів, згідно з якими виготовлені їхні сканкопії (із зазначенням цінової інформації). 3. Інформацію в довільній формі про згоду (дозвіл) посадової (службової) особи Учасника / фізичної особи – Учасника процедури закупівлі, яка уповноважена підписувати документи пропозиції, на обробку персональних даних відповідно до Законодавства України. 4. Переклад на українську мову "Certificate of Analysis Nitric Acid" відповідно до вимог, визначених у тендерній документації Замовника. 5. Інформацію в довільній формі про відсутність невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим Замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і не було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.