Закупівлю оголошено - 18-05-2023, 15:48. Дата останніх змін - 13-06-2023, 00:03

Клеї

Закупівля:UA-2023-05-18-012064-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі: UA-P-2023-05-18-003790-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 18-05-2023, 15:48
по 28-05-2023, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 18-05-2023, 15:48
по 31-05-2023, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Не буде проводитись

Період оскарження умов закупівлі - по 28-05-2023, 00:00

Подача вимоги на умови закупівлі - по 28-05-2023, 00:00

Асортимент, кількість товару та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Тендерна документація додається (ТД). Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу «ТД», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону.

ID закупівлі: 78b2d46a2cc94a17b4f775dc5627dae3

Відкриті торги з особливостями
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:673 970,00 UAH(без ПДВ)
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:20 000,00 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО"
ЄДРПОУ:22800735 Досьє YouControl
Контактна особа:Діана Зозуля
Телефон:+380472395577
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
18002, Україна, Черкаська область,місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
1


Кваліфікаційні критерії
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 18-05-2023, 15:48:47
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 18-05-2023, 15:48:47
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 18-05-2023, 15:48:47
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 18-05-2023, 15:48:47
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 18-05-2023, 15:48:47
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 18-05-2023, 15:48:47
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 18-05-2023, 15:48:47
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 18-05-2023, 15:48:47
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 18-05-2023, 15:48:47
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 18-05-2023, 15:48:47
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус: Архівована
Дата створення: 18-05-2023, 15:48:47
Дата архівування:
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус: Активна
Дата створення: 18-05-2023, 15:48:47
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 18-05-2023, 15:48:47
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Клеї
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Відповідно до пункту 2 розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації, Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції - банківська гарантія у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», а саме містити накладений кваліфікований електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Документи Банківської гарантії можуть надаватись разом з файлом «p7s» ( із накладанням кваліфікованого електронного підпису) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Кваліфікований електронний підпис перевіряється у відповідності до п. 1.3 Розділу ІІІ тендерної документації. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14 грудня 2020 року № 2628, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897 (далі - Наказ), з урахуванням вимог цієї тендерної документації та Особливостей. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 20 000,00 грн. (двадцять тисяч грн. 00 коп.)
Статус: Активна
Дата створення: 18-05-2023, 15:48:47
3. Забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Лоту Клеї
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Згідно пункту 6 Розділу VI "Результати тендеру та укладання договору про закупівлю" тендерної документації: . Замовник може вимагати від учасника-переможця надати Замовнику не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією, на визначений замовником рахунок (у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: м. Черкаси, вул. Гоголя, 285, тендерний відділ) в паперовому вигляді забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії (який залишається у Замовника на весь термін її дії), не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку - до кінцевого строку укладання договору, передбаченого п. 46 Особливостей. До розрахунку суми банківської гарантії в якості вартості договору про закупівлю приймається ціна тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку прийняття рішення Замовником щодо внесення переможцем процедури закупівлі (далі - переможець) забезпечення виконання договору про закупівлю, Замовник протягом п’яти днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю письмово повідомляє переможця про необхідність внесення вказаного забезпечення у порядку та у строки, передбачені цієї документацією, та із зазначенням суми банківської гарантії, реквізити для оформлення забезпечення виконання Договору (назва замовника, місце знаходження замовника, реквізити рахунку Замовника). Повідомлення про необхідність внесення забезпечення виконання договору про закупівлю вважається надісланим переможцю, якщо Замовником у визначений цим пунктом строк здійснено відповідне поштове відправлення, що містить необхідну інформацію, передбачену цим пунктом. У випадку не вчинення переможцем дій, передбачених цим пунктом до завершення строку, визначеного згідно абз. 4 п. 46 Особливостей, та за наявності відповідної вимоги Замовника, Замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця у зв’язку з не наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником (абз. 5 пп. 3 п.41 Особливостей). Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5% (п’ять відсотків) вартості договору про закупівлю.
Статус: Активна
Дата створення: 18-05-2023, 15:48:47
+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+-
Примітки до закупівлі
Вид предмету закупівлі:
Товари
+-
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
sign.p7s

SHA1:052f6266a05aa1ffff73b8da30f06339121e813d;SHA2-384:4e68eb86dae335e605fc8d33617ea4a7b57aab7e5d00e2a326944c9b80868bf50ba92cadb31ebf77a96362f596df89dd;Antivirus: ESET Antivirus

Експортовано:25-05-2023, 15:49:11
sign.p7s

SHA1:257f86d9c9e216667e1687b1752588c447c3f8b5;SHA2-384:953d4b1bd13f51163fee648697d55b15fc0b28cadf575371283ba0ed6dcc0293b28a6ef5cb9bd972758cc969edfb884e;Antivirus: ESET Antivirus

Видалено:18-05-2023, 15:51:11
Інші
ФайлСтанДата та час
Додаток 1_цінова пропозиція.docx

SHA1:6722eb0637be7b345c6edff43c2b7237ea0c4616;SHA2-384:06a42123a8c9c88bed0030310c3be7e2acffa87fcb305d74f6d14deeab5829903240e4640d76645196328f47dcadc8c7;Antivirus: ESET Antivirus

Експортовано:18-05-2023, 15:48:49
Додаток 2_технічна специфікація.docx

SHA1:3192f4faa90c4ba8140ada2ddeceb9ff9e59d450;SHA2-384:2eb4b24c09476a49e491ae03c390ebc0be53cfb2e2b6fcd86f23ca4224527973925ec812eb8fbe25355f984e842eab05;Antivirus: ESET Antivirus

Експортовано:18-05-2023, 15:48:49
Додаток 3_проект договору.docx

SHA1:221df1b34028f75c20e43e1f9b3940753abe12d3;SHA2-384:99ddd5339cbb3407d645c0ec20257efdaefb6ee6d8806f89d85af8e8fa8cdeee1d7dcaff0be1002cc9e6750aaab05445;Antivirus: ESET Antivirus

Експортовано:18-05-2023, 15:48:49
НОВА РЕДАКЦІЯ_Додаток 2_технічна специфікація.docx

SHA1:1c8d51f92f5f32b13ceb3a6a189b5422b6df1f38;SHA2-384:a9a776eb6f66ebb32e071a9dace1ed49cc035c56f613589b010702be702a025e198075003fb3c09b7c84e28260b06ed8;Antivirus: ESET Antivirus

Експортовано:25-05-2023, 15:47:58
НОВА РЕДАКЦІЯ_ТД.docx

SHA1:ada12d3f140e8f3a55338cdc2a7109bc660c7510;SHA2-384:87ca174882914636a4d2927229ef7c8d7d7f52b412a98c6785d3bd5f156aed4280ac6cee38790c3170918b7487eca12d;Antivirus: ESET Antivirus

Експортовано:25-05-2023, 15:47:58
ПЕРЕЛІК ЗМІН до ТД.doc

SHA1:3a4e40a73f46ae1c9b0375be6f69f4e48ca02ad1;SHA2-384:954ac5ebecdeda0522f7a2f04fbd5992d54a9222adc39dda0fc35ef424d890526d756ef2077270b3070222c529da1744;Antivirus: ESET Antivirus

Експортовано:25-05-2023, 15:47:58
ТД.docx

SHA1:c579406e8fce4ac368dc6a8156febeda19bf4855;SHA2-384:ac8fc4484fe16a72386fb02ab5009410f2780e0801b1cc7158a1245a8863e7f3913c6d717f6f78adae51e95708e5fee0;Antivirus: ESET Antivirus

Експортовано:18-05-2023, 15:48:49
Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
+ -
Не відбувся
Клеї
673 970,00 UAH(без ПДВ)
Не відбувся
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
Розрахунки проводяться наступним чином: по факту поставки товару, у розмірі 80% (вісімдесяти відсотків) від вартості фактично поставленого товару протягом 90 (дев’яносто) робочих днів з дня підписання видаткової накладної, на підставі належним чином оформленого оригіналу рахунку Постачальника (Для платників ПДВ). Розрахунки проводяться наступним чином: по факту поставки товару, протягом 90 (дев’яносто) робочих днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної, та на підставі отриманого Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника. (Для не платників ПДВ). Вид закупівлі: процедура закупівлі (відкрити торги).
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Робочі
Розмір оплати (%):
80
Період (днів):
90
Подія:
Інша подія
Опис:
Залишок 20% (двадцять відсотків) підлягає оплаті після отримання від Постачальника належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дня її отримання. (Для платників ПДВ).
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Робочі
Розмір оплати (%):
20
Період (днів):
15
Назва окремої частини предмета закупівлі (лота):
Клеї
Ідентифікатор (лота):
1096a1e348d843f2b7699a767aa038f3
Забезпечення тендерної пропозиції:
20 000,00 UAH
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Клей Ceresit СМ 117

1000
кілограм
18005 Україна Черкаська область місто Черкаси ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Покупця
по 31-12-2023
24910000-6
Клеї


Клей для керамічної плитки Cerezit CM-11, ( 25 кг )

6750
кілограм
18005 Україна Черкаська область місто Черкаси ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Покупця
по 31-12-2023
24910000-6
Клеї


Клей для плитки Ceresit СМ 14, ( 25 кг )

1050
кілограм
18005 Україна Черкаська область місто Черкаси ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Покупця
по 31-12-2023
24910000-6
Клеї


Клей для плитки Ceresit СМ -16, ( 25 кг )

1000
кілограм
18005 Україна Черкаська область місто Черкаси ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Покупця
по 31-12-2023
24910000-6
Клеї


Клей для плитки та мозаїки Lacrysil, ( 8 кг )

94
штуки
18005 Україна Черкаська область місто Черкаси ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Покупця
по 31-12-2023
24910000-6
Клеї


Клей для лінолеуму та ковроліну Baugut Pro, ( 7 кг )

120
кілограм
18005 Україна Черкаська область місто Черкаси ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Покупця
по 31-12-2023
24910000-6
Клеї


Клей акриловий LACRYSIL "УЛЬТРА ЛИП" для підлогових покриттів, ( 3кг )

250
кілограм
18005 Україна Черкаська область місто Черкаси ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Покупця
по 31-12-2023
24910000-6
Клеї


Клей QUELYD для флізілінових шпалер, ( 300гр. )

140
пачок
18005 Україна Черкаська область місто Черкаси ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Покупця
по 31-12-2023
24910000-6
Клеї


Клей для вінілових і структурних шпалер Меtylan преміум, ( 300 гр. )

20
пачок
18005 Україна Черкаська область місто Черкаси ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Покупця
по 31-12-2023
24910000-6
Клеї


Клей "Рідкі цвяхи" Lacrysil ( 280мл )

20
штуки
18005 Україна Черкаська область місто Черкаси ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Покупця
по 31-12-2023
24910000-6
Клеї


Клей "Холодне зварювання" для склеювання швів лінолеуму Sintex Н-44, ( 100 мл )

35
штуки
18005 Україна Черкаська область місто Черкаси ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Покупця
по 31-12-2023
24910000-6
Клеї


Клей монтажний Lacrysil «Шалена Липучка акриловий білий, ( 6 кг )

120
кілограм
18005 Україна Черкаська область місто Черкаси ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Покупця
по 31-12-2023
24910000-6
Клеї


Клей 88, ( 620 гр. )

60
кілограм
18005 Україна Черкаська область місто Черкаси ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Покупця
по 31-12-2023
24910000-6
Клеї


Клей для гіпсокартона Knauf PERLFIX, ( 30кг )

850
кілограм
18005 Україна Черкаська область місто Черкаси ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Покупця
по 31-12-2023
24910000-6
Клеї


Клей для склеювання жолобів для труб ПВХ Bailey L-6023, ( 473 мл/473гр. )

10
штуки
18005 Україна Черкаська область місто Черкаси ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Покупця
по 31-12-2023
24910000-6
Клеї


Клей КС-3 МАЛЬВА, ( 7кг )

30
кілограм
18005 Україна Черкаська область місто Черкаси ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Покупця
по 31-12-2023
24910000-6
Клеї


Клей Момент столярний ПВА D3 СУПЕР, ( 750гр. )

55
штуки
18005 Україна Черкаська область місто Черкаси ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Покупця
по 31-12-2023
24910000-6
Клеї


Клей універсальний ІРКОМ-Монтаж ( 1,5 кг )

8
штуки
18005 Україна Черкаська область місто Черкаси ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Покупця
по 31-12-2023
24910000-6
Клеї


Клей - піна для пінопласту PROFPUR ПРОФЕСІЙНА 750 мл (всесезонна)

70
штуки
18005 Україна Черкаська область місто Черкаси ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Покупця
по 31-12-2023
24910000-6
Клеї


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРПРОМІНСТАЛ"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Контактна інформація:
Україна, , , 18030, Черкаська обл., місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ЧИГИРИНСЬКА, будинок 25, , Головко Андрій
Остаточна пропозиція:
637 731,44 UAH,без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 13-06-2023, 00:00
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУДІНВЕСТ-ТОРГ"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Контактна інформація:
Україна, Донецька область, Покровськ, 85306, Донецька обл., місто Покровськ, ВУЛИЦЯ ШМІДТА, будинок 161А, 85306, Толстогузова Тетяна
Остаточна пропозиція:
546 716,00 UAH,без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 11-06-2023, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 02-06-23, 14:45:49
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості). За результатами розгляду тендерної пропозиції у відкритих торгах згідно предмету закупівлі: Клеї (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 24910000-6 Клеї), учасника торгів – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРБУДІНВЕСТ-ТОРГ» (далі - Учасник), Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції, а саме: 1. Відповідно до пунктів 1.8. - 1.10. Глави 1 «Терміни, які вживаються в тендерній документації» Розділу І «Загальні положення» тендерної документації, передбачено: 1.8. Персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. У розумінні цієї тендерної документації такими відомостями є: - реквізити (серія, номер, дата видачі), документу, що посвідчує особу; - індивідуальний податковий номер; - інформація, щодо реєстрація місця проживання. 1.9. Згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. У сфері електронної комерції згода суб’єкта персональних даних може бути надана під час реєстрації в інформаційно-телекомунікаційній системі суб’єкта електронної комерції шляхом проставляння відмітки про надання дозволу на обробку своїх персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, за умови, що така система не створює можливостей для обробки персональних даних до моменту проставляння відмітки. 1.10. Суб’єкт персональних даних – фізична особа, фізична особа-підприємець персональні дані якої обробляються «міститься у складі тендерної пропозиції Учасника». Суб’єкти персональних даних, чиї персональні дані міститься у складі документів тендерної пропозиції Учасника надають згоду суб’єкта персональних даних, що адресована Замовнику відкритих торгів та містить посилання на дану закупівлю, такі згоди суб’єктів персональних даних надаються учасником у складі тендерної пропозиції. Учасником у складі тендерної пропозиції надано pdf документ «Повноваження», який містить персональні дані Бобкової Наталії Віталіївни, pdf документ «Повноваження», який містить персональні дані Толстогузової Тетяни Василівни, проте не надано згоду на обробку персональних даних вищезазначених осіб, pdf документ «згода», який містить лист-згоду на збір та обробку персональних даних (для фізичних осіб, суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб) Тригуб Наталії Миколаївни, проте згода не відповідає умовам тендерної документації, а саме: не адресована Замовнику відкритих торгів та не містить посилання на дану закупівлю. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/ або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Учасник повинен надати: суб’єкти персональних даних, чиї персональні дані міститься у складі документів тендерної пропозиції Учасника надають згоду суб’єкта персональних даних, що адресована Замовнику відкритих торгів та містить посилання на дану закупівлю. 2. Відповідно до пункту 1.4. Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено: учасником надається копія паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів тендерної пропозиції, уповноваженої особи на підписання договору про закупівлю та кінцевого бенефіціарного власника, члена або учасника (у разі якщо кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником є фізична особа) або копія іншого документу, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, передбаченого статтею 5 Закону України «Про громадянство України», або документ який підтверджує, що такі особи проживають на території України на законних підставах, що передбачений згідно Закону України «Про громадянство України». У разі якщо уповноважена (уповноважені) особа (особи), на підписання документів тендерної пропозиції, уповноважена особа на підписання договору про закупівлю, кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (у разі якщо кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником є фізична особа) не є громадянином України учасником надається сканована копія паспорту/закордонного паспорту/ іншого документа що підтверджує громадянство іншої держави, передбаченого законодавством такої держави, для таких осіб. Учасником у складі тендерної пропозиції надано pdf документ «Повноваження, який містить паспорт Бобкової Наталії Віталіївни, проте паспорт наданий в неповному об’ємі, а саме відсутні сторінки 12-16. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/ або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: учасником надається копія паспорту кінцевого бенефіціарного власника, члена або учасника (у разі якщо кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником є фізична особа) або копія іншого документу, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, передбаченого статтею 5 Закону України «Про громадянство України», або документ який підтверджує, що такі особи проживають на території України на законних підставах, що передбачений згідно Закону України «Про громадянство України». 3. Відповідно до підпункту 1.4.2.1. пункту 1.4.2. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, передбачено: 1.4.2. Учасник у складі тендерної пропозиції надає: 1.4.2.1. Цінову пропозицію по формі, що наведена в Додатку 1 (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту). Учасником у складі тендерної пропозиції надано pdf документ «Тендерна пропозиція», проте не надано Цінову пропозицію по формі, що наведена в Додатку 1 у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/ або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Учасник повинен надати: цінову пропозицію по формі, що наведена в Додатку 1 (у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту). 4. Відповідно до підпунктів 2.4.1 – 2.4.3 пункту 2.4 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, передбачено: 2.4. Банківська гарантія повинна бути підтверджена наступними документами (надаються у складі тендерної пропозиції): 2.4.1. Витяг з Державного реєстру банків про видачу банківської ліцензії; 2.4.2. Копія документів, що підтверджують повноваження відповідної посадової (службової) особи банку на право підпису банківської гарантії, довідки, виписки на ім’я якої видано відповідний кваліфікований електронний підпис, який накладено на файл гарантії, довідки, виписки. Повноваження особи, яка підписує кваліфікованим електронним підписом банківську гарантію, довідку, виписку повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління); 2.4.3. довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, умови видачі гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено пунктом 2.5. цього Розділу із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії. Учасник, у складі тендерної пропозиції, не надав: витяг з Державного реєстру банків про видачу банківської ліцензії та довідку, видану банком-гарантом, завірену кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, умови видачі гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено пунктом 2.5. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/ або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Учасник повинен надати: -Витяг з Державного реєстру банків про видачу банківської ліцензії; -Копія документів, що підтверджують повноваження відповідної посадової (службової) особи банку на право підпису довідки на ім’я якої видано відповідний кваліфікований електронний підпис, який накладено на файл гарантії, довідки, виписки. Повноваження особи, яка підписує кваліфікованим електронним підписом банківську гарантію, довідку, виписку повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління); -довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, умови видачі гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено пунктом 2.5. цього Розділу із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії. 5. Відповідно до підпункту 5.1.1.1. пункту 5.1.1. Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, передбачено: 5.1.1. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.7 Розділу ІІІ цієї тендерної документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: - документи, що підтверджують наявність в учасника транспортного засобу (засобів), яким буде здійснюватися постачання товару (копії документів, що підтверджують право власності на транспортний засіб/засоби (копія реєстраційного свідоцтва) або копії документів, що підтверджують право користування транспортним засобом (договір оренди тощо)). Учасником у складі тендерної пропозиції надано pdf документ «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», який містить Договір про надання послуг №03/10-2022 від 03.10.2022 року з ТОВ «КОМПАНІЯ МІСТДОРБУД» та Договір про надання послуг №03/10-2022-1 від 03.10.2022 року з ТОВ «КОМПАНІЯ МІСТДОРБУД». Запропонованими транспортними засобами, переліченими в вищезазначених договорах та в довідці про матеріально-технічну базу, не можливо здійснювати постачання товару, що не відповідає вимогам тендерної документації. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/ або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Учасник повинен надати: - документи, що підтверджують наявність в учасника транспортного засобу (засобів), яким буде здійснюватися постачання товару (копії документів, що підтверджують право власності на транспортний засіб/засоби (копія реєстраційного свідоцтва) або копії документів, що підтверджують право користування транспортним засобом (договір оренди тощо)). 6. Відповідно до підпункту 5.1.1.2. пункту 5.1.1 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, передбачено: 5.1.1. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.7 Розділу ІІІ цієї тендерної документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: 5.1.1.2. довідка в довільній формі, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. Довідка має містити наступні відомості: Назва контрагента, з яким укладено договір, Предмет договору, Стан виконання договору (виконано/частково виконано), Номер та дата договору, Телефон, e-mail відповідальної особи контрагента. Учасником у складі тендерної пропозиції надано pdf документ «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», який містить Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів по змісту якої міститься інформація про Договір поставки № 05/22 від 02.06.2022 року з ТОВ «СТРОЙУКОМ» та Договір поставки № 25/21 від 01.12.2021 року з ТОВ «АЙРОН-С» та зазначено назви предметів закупівель, що не відповідають назвам предметів закупівель які зазначені в договорах. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/ або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Учасник повинен надати: довідку в довільній формі, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Довідка має містити наступні відомості: Назва контрагента, з яким укладено договір, Предмет договору, Стан виконання договору (виконано/частково виконано), Номер та дата договору, Телефон, e-mail відповідальної особи контрагента. 7. Відповідно до пунктів 1.3. та 1.4. Розділу I. «Загальні положення» тендерної документації, підпункту 5.1.1.2. пункту 5.1.1 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, передбачено: «1.3. Аналогічний договір – договір, який укладений на поставку аналогічного товару (у аналогічному договорі повинна бути наявна мінімум одна номенклатурна позиція предмету закупівлі з переліку Додатку 2 до цієї тендерної документації). 1.4. Аналогічний товар – товар, який не будучи ідентичним, має подібні характеристики, складається зі схожих компонентів, що дозволяє їм виконувати одні й ті ж функції та (або) бути технічно взаємозамінними. 5.1.1. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.7 Розділу ІІІ цієї тендерної документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: - аналогічні договори, (але не менше двох аналогічних договорів), зазначених в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). - документи, що підтверджують факт поставки товару згідно аналогічних договорів, наданих у складі пропозиції та інформація щодо яких міститься у довідці (накладна, акт тощо).» Учасником, у складі тендерної пропозиції, надано pdf документ «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», який містить Учасником, у складі тендерної пропозиції, надано pdf документ «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», по змісту якого міститься Договір поставки № 05/22 від 02.06.2022 року з ТОВ «СТРОЙУКОМ», Договір поставки № 25/21 від 01.12.2021 року з ТОВ «АЙРОН-С» та документи (видаткові накладні), що підтверджують факт поставки товару, згідно наданих у складі пропозиції учасника договорів, та інформації, яка міститься у довідці. Враховуючи визначення аналогічного договору та аналогічного товару зазначеного в тендерній документації, вищезазначені договори не є аналогічними договорами, в розумінні тендерної документації Замовника, так як договори не містять інформації про поставку аналогічного товару і надані видаткові накладні також не підтверджують що була поставлена мінімум одна номенклатурна позиція предмету закупівлі з переліку Додатку 2 до тендерної документації. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/ або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Учасник повинен надати: аналогічні договори, (але не менше двох аналогічних договорів), зазначених в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). 8. Відповідно до підпункту 5.1.1.2. пункту 5.1.1 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, передбачено: 5.1.1. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.7 Розділу ІІІ цієї тендерної документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: позитивні відгуки від замовника згідно виконання/часткового виконання усіх аналогічних договорів копії яких надані у складі пропозиції учасника та згідно довідки. Відгук повинен бути датований не раніше оголошення відкритих торгів, адресований замовнику торгів та містити інформацію про реквізити договору, щодо виконання якого надається відгук (номер за наявності та дата укладення), найменування предмета закупівлі, інформацію про належне виконання учасником обов’язків згідно договору. (За умови надання копії аналогічного договору з ПАТ «Черкасиобленерго» - відгук та копії первинних документів подавати не потрібно). Учасником, у складі тендерної пропозиції, надано pdf документ «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», який містить позитивні відгуки від замовника згідно виконання договорів, копії, яких надані у складі пропозиції учасника, та згідно довідки. Відгуки не адресовані замовнику торгів та не містять інформацію щодо найменування предмета закупівлі. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Учасник повинен надати: позитивні відгуки від замовника згідно виконання/часткового виконання усіх аналогічних договорів копії яких надані у складі пропозиції учасника та згідно довідки. Відгук повинен бути датований не раніше оголошення відкритих торгів, адресований замовнику торгів та містити інформацію про реквізити договору, щодо виконання якого надається відгук (номер за наявності та дата укладення), найменування предмета закупівлі, інформацію про належне виконання учасником обов’язків згідно договору. 9. Відповідно до пункту 4.2. Розділу VІ. «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, передбачено: Учасник, у складі тендерної пропозиції, надає довідку в довільній формі про згоду з істотними умовами Договору про закупівлю, із переліченням таких істотних умов згідно інформації, розміщеної у Додатку №3 до тендерної документації. Учасником у складі тендерної пропозиції надано pdf документ «Інші документи», який містить довідку в довільній формі про згоду з істотними умовами Договору про закупівлю, проте без переліченням таких істотних умов згідно інформації, розміщеної у Додатку №3 до тендерної документації. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Учасник повинен надати: довідку в довільній формі про згоду з істотними умовами Договору про закупівлю, із переліченням таких істотних умов згідно інформації, розміщеної у Додатку №3 до тендерної документації. 10. Відповідно до пункту 4.4. Розділу VІ. «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, передбачено: Учасник у складі тендерної пропозиції надає заповнений та підписаний проект договору про закупівлю з додатками зі сторони учасника згідно Додатку №3 до тендерної документації (окрім інформації яку учасник не може знати на момент подання тендерної пропозиції) (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту). Учасником у складі тендерної пропозиції надано pdf документ «Проект договору» та doc «4. Проект договору Додаток 3», проте у договорі не заповнена інформація щодо оголошення № UA- ________________, п. 3.1., п. 12.3., п. 12.6., п. 13.1., та Додаток № 1 до договору. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Учасник повинен надати: заповнений та підписаний проект договору про закупівлю з додатками зі сторони учасника згідно Додатку №3 до тендерної документації (окрім інформації яку учасник не може знати на момент подання тендерної пропозиції) (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту).

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 03-06-23, 14:45:49

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУДІНВЕСТ-ТОРГ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
546 716,00 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРПРОМІНСТАЛ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
637 731,44 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ