Період оскарження умов закупівлі - по 28-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 28-05-2023, 00:00
Асортимент, кількість товару та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Тендерна документація додається (ТД). Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу «ТД», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону.
ID закупівлі: 78b2d46a2cc94a17b4f775dc5627dae3
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 673 970,00 UAH(без ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 20 000,00 UAH |
Замовник: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО" |
ЄДРПОУ: | 22800735 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Діана Зозуля |
Телефон: | +380472395577 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 18002, Україна, Черкаська область,місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості). За результатами розгляду тендерної пропозиції у відкритих торгах згідно предмету закупівлі: Клеї (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 24910000-6 Клеї), учасника торгів – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРБУДІНВЕСТ-ТОРГ» (далі - Учасник), Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції, а саме: 1. Відповідно до пунктів 1.8. - 1.10. Глави 1 «Терміни, які вживаються в тендерній документації» Розділу І «Загальні положення» тендерної документації, передбачено: 1.8. Персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. У розумінні цієї тендерної документації такими відомостями є: - реквізити (серія, номер, дата видачі), документу, що посвідчує особу; - індивідуальний податковий номер; - інформація, щодо реєстрація місця проживання. 1.9. Згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. У сфері електронної комерції згода суб’єкта персональних даних може бути надана під час реєстрації в інформаційно-телекомунікаційній системі суб’єкта електронної комерції шляхом проставляння відмітки про надання дозволу на обробку своїх персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, за умови, що така система не створює можливостей для обробки персональних даних до моменту проставляння відмітки. 1.10. Суб’єкт персональних даних – фізична особа, фізична особа-підприємець персональні дані якої обробляються «міститься у складі тендерної пропозиції Учасника». Суб’єкти персональних даних, чиї персональні дані міститься у складі документів тендерної пропозиції Учасника надають згоду суб’єкта персональних даних, що адресована Замовнику відкритих торгів та містить посилання на дану закупівлю, такі згоди суб’єктів персональних даних надаються учасником у складі тендерної пропозиції. Учасником у складі тендерної пропозиції надано pdf документ «Повноваження», який містить персональні дані Бобкової Наталії Віталіївни, pdf документ «Повноваження», який містить персональні дані Толстогузової Тетяни Василівни, проте не надано згоду на обробку персональних даних вищезазначених осіб, pdf документ «згода», який містить лист-згоду на збір та обробку персональних даних (для фізичних осіб, суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб) Тригуб Наталії Миколаївни, проте згода не відповідає умовам тендерної документації, а саме: не адресована Замовнику відкритих торгів та не містить посилання на дану закупівлю. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/ або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Учасник повинен надати: суб’єкти персональних даних, чиї персональні дані міститься у складі документів тендерної пропозиції Учасника надають згоду суб’єкта персональних даних, що адресована Замовнику відкритих торгів та містить посилання на дану закупівлю. 2. Відповідно до пункту 1.4. Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено: учасником надається копія паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів тендерної пропозиції, уповноваженої особи на підписання договору про закупівлю та кінцевого бенефіціарного власника, члена або учасника (у разі якщо кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником є фізична особа) або копія іншого документу, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, передбаченого статтею 5 Закону України «Про громадянство України», або документ який підтверджує, що такі особи проживають на території України на законних підставах, що передбачений згідно Закону України «Про громадянство України». У разі якщо уповноважена (уповноважені) особа (особи), на підписання документів тендерної пропозиції, уповноважена особа на підписання договору про закупівлю, кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (у разі якщо кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником є фізична особа) не є громадянином України учасником надається сканована копія паспорту/закордонного паспорту/ іншого документа що підтверджує громадянство іншої держави, передбаченого законодавством такої держави, для таких осіб. Учасником у складі тендерної пропозиції надано pdf документ «Повноваження, який містить паспорт Бобкової Наталії Віталіївни, проте паспорт наданий в неповному об’ємі, а саме відсутні сторінки 12-16. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/ або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: учасником надається копія паспорту кінцевого бенефіціарного власника, члена або учасника (у разі якщо кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником є фізична особа) або копія іншого документу, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, передбаченого статтею 5 Закону України «Про громадянство України», або документ який підтверджує, що такі особи проживають на території України на законних підставах, що передбачений згідно Закону України «Про громадянство України». 3. Відповідно до підпункту 1.4.2.1. пункту 1.4.2. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, передбачено: 1.4.2. Учасник у складі тендерної пропозиції надає: 1.4.2.1. Цінову пропозицію по формі, що наведена в Додатку 1 (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту). Учасником у складі тендерної пропозиції надано pdf документ «Тендерна пропозиція», проте не надано Цінову пропозицію по формі, що наведена в Додатку 1 у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/ або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Учасник повинен надати: цінову пропозицію по формі, що наведена в Додатку 1 (у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту). 4. Відповідно до підпунктів 2.4.1 – 2.4.3 пункту 2.4 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, передбачено: 2.4. Банківська гарантія повинна бути підтверджена наступними документами (надаються у складі тендерної пропозиції): 2.4.1. Витяг з Державного реєстру банків про видачу банківської ліцензії; 2.4.2. Копія документів, що підтверджують повноваження відповідної посадової (службової) особи банку на право підпису банківської гарантії, довідки, виписки на ім’я якої видано відповідний кваліфікований електронний підпис, який накладено на файл гарантії, довідки, виписки. Повноваження особи, яка підписує кваліфікованим електронним підписом банківську гарантію, довідку, виписку повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління); 2.4.3. довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, умови видачі гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено пунктом 2.5. цього Розділу із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії. Учасник, у складі тендерної пропозиції, не надав: витяг з Державного реєстру банків про видачу банківської ліцензії та довідку, видану банком-гарантом, завірену кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, умови видачі гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено пунктом 2.5. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/ або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Учасник повинен надати: -Витяг з Державного реєстру банків про видачу банківської ліцензії; -Копія документів, що підтверджують повноваження відповідної посадової (службової) особи банку на право підпису довідки на ім’я якої видано відповідний кваліфікований електронний підпис, який накладено на файл гарантії, довідки, виписки. Повноваження особи, яка підписує кваліфікованим електронним підписом банківську гарантію, довідку, виписку повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління); -довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, умови видачі гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено пунктом 2.5. цього Розділу із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії. 5. Відповідно до підпункту 5.1.1.1. пункту 5.1.1. Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, передбачено: 5.1.1. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.7 Розділу ІІІ цієї тендерної документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: - документи, що підтверджують наявність в учасника транспортного засобу (засобів), яким буде здійснюватися постачання товару (копії документів, що підтверджують право власності на транспортний засіб/засоби (копія реєстраційного свідоцтва) або копії документів, що підтверджують право користування транспортним засобом (договір оренди тощо)). Учасником у складі тендерної пропозиції надано pdf документ «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», який містить Договір про надання послуг №03/10-2022 від 03.10.2022 року з ТОВ «КОМПАНІЯ МІСТДОРБУД» та Договір про надання послуг №03/10-2022-1 від 03.10.2022 року з ТОВ «КОМПАНІЯ МІСТДОРБУД». Запропонованими транспортними засобами, переліченими в вищезазначених договорах та в довідці про матеріально-технічну базу, не можливо здійснювати постачання товару, що не відповідає вимогам тендерної документації. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/ або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Учасник повинен надати: - документи, що підтверджують наявність в учасника транспортного засобу (засобів), яким буде здійснюватися постачання товару (копії документів, що підтверджують право власності на транспортний засіб/засоби (копія реєстраційного свідоцтва) або копії документів, що підтверджують право користування транспортним засобом (договір оренди тощо)). 6. Відповідно до підпункту 5.1.1.2. пункту 5.1.1 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, передбачено: 5.1.1. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.7 Розділу ІІІ цієї тендерної документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: 5.1.1.2. довідка в довільній формі, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. Довідка має містити наступні відомості: Назва контрагента, з яким укладено договір, Предмет договору, Стан виконання договору (виконано/частково виконано), Номер та дата договору, Телефон, e-mail відповідальної особи контрагента. Учасником у складі тендерної пропозиції надано pdf документ «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», який містить Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів по змісту якої міститься інформація про Договір поставки № 05/22 від 02.06.2022 року з ТОВ «СТРОЙУКОМ» та Договір поставки № 25/21 від 01.12.2021 року з ТОВ «АЙРОН-С» та зазначено назви предметів закупівель, що не відповідають назвам предметів закупівель які зазначені в договорах. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/ або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Учасник повинен надати: довідку в довільній формі, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Довідка має містити наступні відомості: Назва контрагента, з яким укладено договір, Предмет договору, Стан виконання договору (виконано/частково виконано), Номер та дата договору, Телефон, e-mail відповідальної особи контрагента. 7. Відповідно до пунктів 1.3. та 1.4. Розділу I. «Загальні положення» тендерної документації, підпункту 5.1.1.2. пункту 5.1.1 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, передбачено: «1.3. Аналогічний договір – договір, який укладений на поставку аналогічного товару (у аналогічному договорі повинна бути наявна мінімум одна номенклатурна позиція предмету закупівлі з переліку Додатку 2 до цієї тендерної документації). 1.4. Аналогічний товар – товар, який не будучи ідентичним, має подібні характеристики, складається зі схожих компонентів, що дозволяє їм виконувати одні й ті ж функції та (або) бути технічно взаємозамінними. 5.1.1. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.7 Розділу ІІІ цієї тендерної документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: - аналогічні договори, (але не менше двох аналогічних договорів), зазначених в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). - документи, що підтверджують факт поставки товару згідно аналогічних договорів, наданих у складі пропозиції та інформація щодо яких міститься у довідці (накладна, акт тощо).» Учасником, у складі тендерної пропозиції, надано pdf документ «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», який містить Учасником, у складі тендерної пропозиції, надано pdf документ «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», по змісту якого міститься Договір поставки № 05/22 від 02.06.2022 року з ТОВ «СТРОЙУКОМ», Договір поставки № 25/21 від 01.12.2021 року з ТОВ «АЙРОН-С» та документи (видаткові накладні), що підтверджують факт поставки товару, згідно наданих у складі пропозиції учасника договорів, та інформації, яка міститься у довідці. Враховуючи визначення аналогічного договору та аналогічного товару зазначеного в тендерній документації, вищезазначені договори не є аналогічними договорами, в розумінні тендерної документації Замовника, так як договори не містять інформації про поставку аналогічного товару і надані видаткові накладні також не підтверджують що була поставлена мінімум одна номенклатурна позиція предмету закупівлі з переліку Додатку 2 до тендерної документації. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/ або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Учасник повинен надати: аналогічні договори, (але не менше двох аналогічних договорів), зазначених в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). 8. Відповідно до підпункту 5.1.1.2. пункту 5.1.1 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, передбачено: 5.1.1. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.7 Розділу ІІІ цієї тендерної документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: позитивні відгуки від замовника згідно виконання/часткового виконання усіх аналогічних договорів копії яких надані у складі пропозиції учасника та згідно довідки. Відгук повинен бути датований не раніше оголошення відкритих торгів, адресований замовнику торгів та містити інформацію про реквізити договору, щодо виконання якого надається відгук (номер за наявності та дата укладення), найменування предмета закупівлі, інформацію про належне виконання учасником обов’язків згідно договору. (За умови надання копії аналогічного договору з ПАТ «Черкасиобленерго» - відгук та копії первинних документів подавати не потрібно). Учасником, у складі тендерної пропозиції, надано pdf документ «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», який містить позитивні відгуки від замовника згідно виконання договорів, копії, яких надані у складі пропозиції учасника, та згідно довідки. Відгуки не адресовані замовнику торгів та не містять інформацію щодо найменування предмета закупівлі. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Учасник повинен надати: позитивні відгуки від замовника згідно виконання/часткового виконання усіх аналогічних договорів копії яких надані у складі пропозиції учасника та згідно довідки. Відгук повинен бути датований не раніше оголошення відкритих торгів, адресований замовнику торгів та містити інформацію про реквізити договору, щодо виконання якого надається відгук (номер за наявності та дата укладення), найменування предмета закупівлі, інформацію про належне виконання учасником обов’язків згідно договору. 9. Відповідно до пункту 4.2. Розділу VІ. «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, передбачено: Учасник, у складі тендерної пропозиції, надає довідку в довільній формі про згоду з істотними умовами Договору про закупівлю, із переліченням таких істотних умов згідно інформації, розміщеної у Додатку №3 до тендерної документації. Учасником у складі тендерної пропозиції надано pdf документ «Інші документи», який містить довідку в довільній формі про згоду з істотними умовами Договору про закупівлю, проте без переліченням таких істотних умов згідно інформації, розміщеної у Додатку №3 до тендерної документації. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Учасник повинен надати: довідку в довільній формі про згоду з істотними умовами Договору про закупівлю, із переліченням таких істотних умов згідно інформації, розміщеної у Додатку №3 до тендерної документації. 10. Відповідно до пункту 4.4. Розділу VІ. «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, передбачено: Учасник у складі тендерної пропозиції надає заповнений та підписаний проект договору про закупівлю з додатками зі сторони учасника згідно Додатку №3 до тендерної документації (окрім інформації яку учасник не може знати на момент подання тендерної пропозиції) (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту). Учасником у складі тендерної пропозиції надано pdf документ «Проект договору» та doc «4. Проект договору Додаток 3», проте у договорі не заповнена інформація щодо оголошення № UA- ________________, п. 3.1., п. 12.3., п. 12.6., п. 13.1., та Додаток № 1 до договору. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Учасник повинен надати: заповнений та підписаний проект договору про закупівлю з додатками зі сторони учасника згідно Додатку №3 до тендерної документації (окрім інформації яку учасник не може знати на момент подання тендерної пропозиції) (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.