Період оскарження умов закупівлі - по 17-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 17-06-2023, 00:00
Відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону згідно пункту 35 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 78 140,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" |
ЄДРПОУ: | 00135390 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.ukrnafta.com |
Контактна особа: | Михальчук Світлана Валеріївна |
Телефон: | 380504452576 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 04053, Україна, Київська область,Київ, 04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5 |
0 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: На вимогу підпункту 1.1.3 пункту 1.1. Розділу І Додатку 2 Тендерної документації Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції надав документи «відгук-Укрнафта.pdf» та «видатк. наклад- Укрнафта.pdf», які не відповідають вимогам тендерної документації, а саме: лист-відгук не містить інформації про номер та дату договору, предмет виконаного договору/перелік поставленого товару, та по можливості: П.І.Б., контактного телефону і посади особи, яка може підтвердити вказані дані. Видаткові накладні надані не на всю кількість та номенклатуру комплексу реагентів для водопідготовки "закритих циклів охолодження" згідно договору № 09/03/682-МТР від 24.05.2021р. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно підпункту 1.1.3 пункту 1.1. Розділу І Додатку 2 Тендерної документації Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують виконання аналогічного договору, наданого згідно пп. 1.1.2. Розділу І цього Додатку та на який є посилання у довідці, що вимагається відповідно до пп. 1.1.1 Розділу І цього Додатку, а саме: або акти приймання-передачі товару, або видаткові накладні, або інші фінансові документи, або лист-відгук. Лист-відгук, зміст якого підтверджує якісне виконання аналогічного договору, повинен бути оформлений на бланку підприємства, організації (контрагента учасника) за підписом керівника або уповноваженої особи, з зазначенням номеру та дати договору, предмету виконаного договору/переліку поставленого товару, та по можливості: П.І.Б., контактного телефону і посади особи, яка може підтвердити вказані дані. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, відповідно до підпункту 1.1.3 пункту 1.1. Розділу І Додатку 2 Тендерної документації копії документів, що підтверджують виконання аналогічного договору: або видаткові накладні на всю кількість та номенклатуру комплексу реагентів для водопідготовки "закритих циклів охолодження" згідно договору №09/03/682-МТР від 24.05.2021р., або лист-відгук з вказанням інформації зазначеної в підпункті 1.1.3 пункту 1.1. Розділу І Додатку 2 Тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.