Період оскарження умов закупівлі - по 08-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 08-05-2023, 00:00
ID закупівлі: 433e1368efc74aeb9c71296e8268ef01
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 5 934 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ФІЛІЯ "ПАНЮТИНСЬКИЙ ВАГОНОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
ЄДРПОУ: | 40081305 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Зайдуліна Юлія Олександрівна |
Телефон: | 380931049649 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 64660, Україна, Харківська область,смт Панютине, вул. Заводська, 5 |
0 |
Під час розгляду тендерної пропозиції ДП «МЕССЕР Україна» виявлено, що відповідно до п.7.2 наданого Статуту Директор обирається (призначається) засновником строком на два роки. Але згідно наданих документів (Наказ № 20 від 18 березня 2021 року «Про вступ на посаду», Решение учредителя (участника) Дочернего предприятия «Мессер Украина» 17.03.2021, на вимогу щодо підтвердження правомочності службової (посадової) уповноваженої Учасником особи на укладення договору про закупівлю згідно п.1 «Інші документи, які Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції» Додатку 2 тендерної документації, строк обрання (призначення) директора засновником сплинув. Також відповідно до п.п.1 п.7.9 наданого Статуту існують обмеження повноважень директора (директор не має права без рішення засновника укладати договори, контракти, угоди, додаткові угоди і т.п.. сума яких перевищує 10 відсотків вартості чистих активів за даними останньої річної фінансової звітності ДП «Мессер Україна». На підставі вищевикладеного на підтвердження правомочності службової (посадової) або уповноваженої Учасником особи на укладення договору про закупівлю не надано документ, який підтверджує, що сума розміром 5 263 200,00 грн. з ПДВ, на яку передбачається укласти договір, згідно до закупівлі: № 20070450 код ДК 021:2015:24110000-8: (Промислові гази) - Кисень рідкий технічний (UA-2023-05-03-008934-a) не перевищує 10 відсотків вартості чистих активів за даними останньої річної фінансової звітності ДП «Мессер Україна», або не надано рішення засновника, яким він надає згоду директору укласти угоду на суму 5 263 200,00 грн. з ПДВ (або більшу) з філією «ПВРЗ» АТ «Укрзалізниця» (чи з будь-яким контрагентом). Таким чином, на даний час відсутні підтверджуючі документи на правомочність службової (посадової) або уповноваженої Учасником особи на укладення договору про закупівлю. Отже, учасником не виконано вимоги п.1 «Інші документи, які Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції» Додатку 2 тендерної документації. Відповідно до ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі–Закон), з урахуванням положень пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі — Особливості): Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Учасник процедури закупівлі має право виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таким чином, Учасник повинен надати документи, що підтверджують правомочність службової (посадової) або уповноваженої Учасником особи на укладення договору про закупівлю, а також документ, який підтверджує, що сума розміром 5 263 200,00 грн. з ПДВ, на яку передбачається укласти договір, згідно до закупівлі: № 20070450 код ДК 021:2015:24110000-8: (Промислові гази) - Кисень рідкий технічний (UA-2023-05-03-008934-a) не перевищує 10 відсотків вартості чистих активів за даними останньої річної фінансової звітності ДП «Мессер Україна», або рішення засновника, яким він надає згоду директору укласти угоду на суму 5 263 200,00 грн. з ПДВ (або більшу) з філією «ПВРЗ» АТ «Укрзалізниця» (чи з будь-яким контрагентом).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.