Період оскарження умов закупівлі - по 02-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 02-05-2023, 00:00
Відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону згідно пункту 35 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178.
ID закупівлі: e5d157f283ab4e4681a791cdd7b0bf5d
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 369 950,00 UAH(без ПДВ) |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" |
| ЄДРПОУ: | 00135390 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.ukrnafta.com |
| Контактна особа: | Непосидяка Юлія Вікторівна |
| Телефон: | 380997879279 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, Київська область,Київ, 04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5 |
1 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: На вимогу підпункту 1.1.3. пункту 1.1. Розділу І Додатку 2 до Тендерної документації (підтвердження виконання аналогічного договору) Учасник надав наступні документи: «Видаткові накладні 2021р.pdf» до договору № 09/03/704-МТР від 26.05.21 р. та «Видаткові накладні 2022р.pdf» до договору № 09/03/370-МТР від 19.04.22 р. Загальні суми та кількість товару по наданих видаткових накладних не відповідають загальним сумам та кількості товару, що зазначені в даних договорах. Відповідно надані документи не підтверджують виконання аналогічних договорів вказаних у довідці № 512 від 02.05.2023р. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: На вимогу підпункту 1.1.3. пункту 1.1. Розділу І Додатку 2 до Тендерної документації Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують виконання аналогічного договору, наданого згідно пп. 1.1.2. Розділу І цього Додатку та на який є посилання у довідці, що вимагається відповідно до пп. 1.1.1 Розділу І цього Додатку, а саме: або акти приймання-передачі товару або видаткові накладні або інші фінансові документи або лист-відгук. Лист-відгук, зміст якого підтверджує якісне виконання аналогічного договору, повинен бути оформлений на бланку підприємства, організації (контрагента учасника) за підписом керівника або уповноваженої особи, з зазначенням номеру та дати договору, предмету виконаного договору/переліку поставленого товару, та по можливості: П.І.Б., контактного телефону і посади особи, яка може підтвердити вказані дані. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати копії всіх оформлених видаткових накладних, що підтверджують виконання аналогічних договорів вказаних у довідці № 512 від 02.05.2023р.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.