Період оскарження умов закупівлі - по 18-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 18-03-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 21-03-2023, 00:00
ID закупівлі: bcb88ec24e9f4222a5f008f2116011b9
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 1 180 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне підприємство "Волинська обласна клінічна лікарня" Волинської обласної ради |
ЄДРПОУ: | 01983163 Досьє YouControl |
Сайт: | http://vokl.com.ua/ |
Контактна особа: | Вікторія Устименко |
Телефон: | +380332773111 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 43005, Україна, Волинська область,м. Луцьк, проспект Президента Грушевського, 21 |
4 |
ТОВ «ТРЕЙД МАРКЕТ ГРУП» в складі тендерної пропозиції було надано Договір №05052021 від 05.05.2021р., Інструкцію щодо застосування засобу дезінфекційного «МаксДезСтерил» з метою стерилізації виробів медичного призначення, які не містять підпис уповноваженої особи учасника закупівлі та відбитки печатки учасника на кожній сторінці/окремо не підписані кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП). Також в складі пропозиції було подано Тендерну пропозицію (Додаток 4) у формі електронного документа який не містить накладеного КЕП/УЕП. Вимогами, зазначеними пп.12 п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції передбачено, що Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП) / удосконаленим електронним підписом (УЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП/УЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП/УЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). На підставі п.40. «Особливостей Здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затвердженим постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Для усунення виявлених невідповідностей просимо Учасника виправити зазначене.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.