Період оскарження умов закупівлі - по 31-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 31-03-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 03-04-2023, 00:00
Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал». Категорія: Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Питома вага цінового критерію – 100 відсотків. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
ID закупівлі: 05f44ab0860f41c0b468231f12f4ce43
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 446 125 613,04 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 4 461 256,13 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 13 000 000,00 UAH |
Замовник: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "КИЇВВОДОКАНАЛ" |
ЄДРПОУ: | 03327664 Досьє YouControl |
Сайт: | http://vodokanal.kiev.ua/ua |
Контактна особа: | Бойко Інна Гаврилівна |
Телефон: | 380442801536 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01015, Україна, Київська область,Київ, 01015, місто Київ, ВУЛ.ЛЕЙПЦИЗЬКА, будинок 1-А |
3 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ» 1. Відповідно до абзацу четвертого пункту 2 Додатку 2 «ДОКУМЕНТИ, ЩО ПОДАЮТЬСЯ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ УСТАНОВЛЕНИМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» тендерної документації по процедурі закупівлі на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник надає: - на підтвердження наявності складу в учасника або постачальника придатного для зберiгання хiмiчних речовин надається документ на право власності та/або договір користування (оренди) на приміщення (складу) придатного для зберiгання хiмiчних речовин. Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ» у складі тендерної пропозиції не надано підтвердження наявності відповідного складу в учасника або постачальника. 2. Згідно з пунктом 3 Додатку 2 «ДОКУМЕНТИ, ЩО ПОДАЮТЬСЯ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ УСТАНОВЛЕНИМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» тендерної документації по процедурі закупівлі учасник надає на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): - нотаріально засвідчену копію аналогічного договору з поставок реагенту, який використовувався при підготовці води для технічних і побутових потреб у процесі її очищення, на підприємства України, основною діяльністю яких є надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення з виробничою потужністю не менше 100 000 куб.м/добу. Аналогічним вважається договір, предмет закупівлі якого підпадає під класифікацію згідно перших чотирьох цифр, які визначають клас (24310000-0) згідно класифікатора Український закупівельний словник ДК 021:2015 та відповідає найменуванню номенклатурної позиції, наведеної у Додатку 4. У разі відсутності в аналогічному договорі зазначення класу (24310000-0) згідно класифікатора Український закупівельний словник ДК 021:2015, предмет договору визначається за конкретним найменуванням предмета закупівлі. Підтверджуючими документами виконання аналогічного договору є: - видаткова (-і) накладна (-і) та/або копія акту (-ів) прийому передачі товару за таким договором; - оригінал позитивного Листа - відгуку від контрагента за наданим аналогічним договором, який підтверджує факт виконання такого договору, оформленого на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: номеру та дати договору та його предмета. Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ» у складі тендерної пропозиції не надано підтвердження, що Комунальне підприємство “Водоканал”, з яким укладений договір постачання від 29.03.2023 №0267/23 відноситься до підприємств з централізованого водопостачання та водовідведення з виробничою потужністю не менше 100 000 куб.м/добу. При цьому відповідно до статті 180 Господарського кодексу України господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості. Вимоги щодо якості предмета договору визначаються відповідно до обов'язкових для сторін нормативних документів, зазначених у статті 15 цього Кодексу, а у разі їх відсутності - в договірному порядку, з додержанням умов, що забезпечують захист інтересів кінцевих споживачів товарів і послуг. Водночас наданий учасником ТОВ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ» у складі тендерної пропозиції аналогічний договір з КП «Водоканал» м. Запоріжжя від 29.03.2023 №0267/23 на поставку алюмінію сульфату в кількості 0,025 тонн на суму 750,00 грн. з ПДВ, що не відповідає обсягам споживання сульфату алюмінію на виробничу потужність для очистки води навіть на мінімальну межу в 100 000 куб.м на добу, встановлену Замовником в Додатку 2 тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Отже, керуючись частиною дев’ятою статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Ураховуючи зазначене, для виправлення невідповідностей учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ»" необхідно завантажити в електрону систему закупівель: - на підтвердження наявності складу в учасника або постачальника придатного для зберiгання хiмiчних речовин надається документ на право власності та/або договір користування (оренди) на приміщення (складу) придатного для зберiгання хiмiчних речовин відповідно до абзацу четвертого пункту 2 Додатку 2 тендерної документації; - нотаріально засвідчену копію аналогічного договору з поставок реагенту, який використовувався при підготовці води для технічних і побутових потреб у процесі її очищення, на підприємства України, основною діяльністю яких є надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення з виробничою потужністю не менше 100 000 куб.м/добу. Аналогічним вважається договір, предмет закупівлі якого підпадає під класифікацію згідно перших чотирьох цифр, які визначають клас (24310000-0) згідно класифікатора Український закупівельний словник ДК 021:2015 та відповідає найменуванню номенклатурної позиції, наведеної у Додатку 4. У разі відсутності в аналогічному договорі зазначення класу (24310000-0) згідно класифікатора Український закупівельний словник ДК 021:2015, предмет договору визначається за конкретним найменуванням предмета закупівлі. Підтверджуючими документами виконання аналогічного договору є: - видаткова (-і) накладна (-і) та/або копія акту (-ів) прийому передачі товару за таким договором; - оригінал позитивного Листа - відгуку від контрагента за наданим аналогічним договором, який підтверджує факт виконання такого договору, оформленого на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: номеру та дати договору та його предмета згідно з пунктом 3 Додатку 2 тендерної документації, у тому числі з обсягом (кількістю) споживання сульфату алюмінію, який відповідає використанню при виробничій потужності не менше 100 000 куб.м/добу.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.