Період оскарження умов закупівлі - по 03-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 03-03-2023, 00:00
ID закупівлі: b888e21034874c53bce05dd5c87dbc8b
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 390 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський клінічний онкологічний центр» Виконавчого органу Київської міської ради(Київська міська державна адміністрація). |
ЄДРПОУ: | 13697965 Досьє YouControl |
Контактна особа: | планово економічний відділ |
Телефон: | 380443650755, 380444230750 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 03115, Україна, Київська область,Київ, вулиця Верховинна, будинок 69 |
1 |
ПОВІДОМЛЕННЯ* з вимогою про усунення невідповідностей 1. Найменування замовника. Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський клінічний онкологічний центр» Виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація). 2. Код згідно з ЄДРПОУ Замовника. 13697965. 3. Місцезнаходження Замовника. Вул. Верховинна,69, м. Київ,03115. 3-1. Вид предмета закупівлі. Товар 4.Конкретна назва предмета закупівлі. № UA-2023-02-24-006964-a Відповідно ДК 021:2015:: 24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція (Код НК 024:2019 57767 Імуногістохімічне визначення антитіл ІВД, набір, імуногістохімічна реакція з ферментною міткою; 57925 Предметне скло/слайд для мікроскопії ІВД; 63038- Олівець гідрофобний для предметного скла IVD) 5. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі(лотів) (за наявності) Відповідно ДК 021:2015:: 24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція (Код НК 024:2019 57767 Імуногістохімічне визначення антитіл ІВД, набір, імуногістохімічна реакція з ферментною міткою; 57925 Предметне скло/слайд для мікроскопії ІВД; 63038- Олівець гідрофобний для предметного скла IVD) 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 найменування 7. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Вул. Верховинна,69, м. Київ,03115, КНП КМКОЦ. 8. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. До 31.12.2023 р. 9. Перелік виявлених невідповідностей: 9.1. Відсутн: Копія балансу ; Копія звіту про фінансові результати ; Копія звіту про рух грошових коштів або роз’яснення щодо неподання даної звітності. 9.2. Відсутній лист-погодження з умовами проекту Договору. 10. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 10.1. Додаток №2 до документації, розділ «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю за 2021 рік та за останній звітний період 2022 року. 10.2. Додаток №3 до документації. 11. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 11.1.Надати копії звітності, або роз’яснення щодо неподання даної звітності. 11.2. Надати лист-погодження з умовами проекту Договору. Уповноважена особа __________________ С. Є. Череватенко Завідувач аптечного відділення (підпис)
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.