Період оскарження умов закупівлі - по 18-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 18-02-2023, 00:00
ID закупівлі: 21b8109e776b47b0ba6465110a0ac807
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 452 400,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Державна установа "Інститут серця Міністерства охорони здоров'я України" |
ЄДРПОУ: | 38831595 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Марія Толстих |
Телефон: | +380442916109 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 02660, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. БРАТИСЛАВСЬКА, 5-А |
0 |
1) Перелік виявлених невідповідностей. Відсутній документ, що підтверджує можливість постачання закуповуваного товару. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Підпункту 3 пункту 6.1 частини 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Документ, що підтверджує можливість постачання товару, який є предметом закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.