Період оскарження умов закупівлі - по 04-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-02-2023, 00:00
ID закупівлі: 36cb2166f7544496a4bfce6870838254
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 980 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 9 800,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне підприємство "Дніпровський електротранспорт" Дніпровської міської ради |
ЄДРПОУ: | 32616520 Досьє YouControl |
Сайт: | https://det-dnipro.dp.ua |
Контактна особа: | Дорофєєв Сергій Володимирович |
Телефон: | +380632530399 |
E-mail: | 92181@ukr.net |
Місцезнаходження: | 49038, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, Проспект Дмитра Яворницького, 119а |
0 |
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІЛІ" (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів з особливостями UA-2023-01-30-014343-a Антифриз для автомобільної техніки (ДК 021-2015 - 24950000-8 - Спеціалізована хімічна продукція) виявлено невідповідності, а саме: - Відповідно до пункту 4.1 розділу 3 Тендерної документації «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 100 банківських днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.» Учасником у складі тендерної пропозиції зазначено, «Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції 30(тридцять) днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, встановленого Вами. Наша тендерна пропозиція буде обов'язковою для нас до закінчення зазначеного строк», що не відповідає умовам тендерної документації. - Згідно пункту 3 розділу 5 Тендерної документації «Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник. Учасник повинен надати гарантійний лист стосовно того, що вся надана у складі тендерної пропозиції інформація є достовірною.». У складі тендерної пропозиції відсутній гарантійний лист стосовного того що вся надана інформація у складі тендерної пропозиції є достовірною. - Відповідно до пункту 6.4 розділу 4 Тендерної документації Вразі поставки товару неналежної якості термін усунення Учасником становить 3 (три) дні з моменту отримання повідомлення від Замовника (в складі пропозиції подається відповідний гарантійний лист). В учасника відсутній відповідний гарантійний лист. Також, від учасника закупівлі відповідно до пункту 1.1 Додатку 2 до ТД вимагалось надати заповнену довідку про виконання аналогічного договору за формою додатку 5 до тд для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, (відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів) згідно ДК 021:2015. Учасник процедури закупівлі згідно підпункту 3 пункту 4 додатку 2 ТД повинен надати підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до ч. 2 ст. 17 Закону, а саме підтверджує відсутність підстави шляхом самостійного декларування відсутності такої підстави в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Якщо під час подання тендерної пропозиції в учасника буде відсутня технічна можливість самостійного декларування відсутність підстави доля відмови в участі у процедурі закупівлі учасник має надати: довідку в довільній формі про те, що відсутні факти не виконання своїх зобов’язань, відповідно до частини другої статті 17 Закону, за раніше укладеним договором про закупівлю з КП «Дніпровський електротранпорт» ДМР, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. А в разі, якщо такі факти були, то Учасник сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Учасником не надано підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до ч. 2 ст. 17 Закону. Керуючись п.9 статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» та пунктом 40 Особливостей, надіслати Учаснику процедури закупівлі ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІЛІ" повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей: тендерна пропозиція строк, якої буде відповідати тендерній документації, підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до ч. 2 ст. 17 Закону та гарантійний лист стосовного того що вся надана інформація у складі тендерної пропозиції є достовірною, заповнену довідку про виконання аналогічного договору за формою додатку 5, гарантійний лист усунення поставки товару неналежної якості. ВИРІШИВ: 1. Керуючись п.9 статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» та пунктом 40 Особливостей розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей пропозиції ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІЛІ" UA-2023-01-30-014343-a Антифриз для автомобільної техніки (ДК 021-2015 - 24950000-8 - Спеціалізована хімічна продукція)
Враховуючи статті 11 та 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом Комунального підприємства «Дніпровський електротранспорт» Дніпровської міської ради від 06.12.2021 №441. За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "АВТО-КОМФОРТ ПЛЮС" (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів з особливостями UA-2023-01-30-014343-a Антифриз для автомобільної техніки (ДК 021-2015 - 24950000-8 - Спеціалізована хімічна продукція) виявлено невідповідності, а саме: - Відповідно до пункту 4.1 розділу 3 Тендерної документації «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 100 банківських днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.» Учасником у складі тендерної пропозиції зазначено, «Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції 100 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, встановленого Вами. Наша тендерна пропозиція буде обов'язковою для нас до закінчення зазначеного строк», що не відповідає умовам тендерної документації. - Згідно пункту 3 розділу 5 Тендерної документації «Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник. Учасник повинен надати гарантійний лист стосовно того, що вся надана у складі тендерної пропозиції інформація є достовірною.». У складі тендерної пропозиції відсутній гарантійний лист стосовного того що вся надана інформація у складі тендерної пропозиції є достовірною. Також, учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстави шляхом самостійного декларування відсутності такої підстави в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Якщо під час подання тендерної пропозиції в учасника буде відсутня технічна можливість самостійного декларування відсутність підстави доля відмови в участі у процедурі закупівлі учасник має надати: довідку в довільній формі про те, що відсутні факти не виконання своїх зобов’язань, відповідно до частини другої статті 17 Закону, за раніше укладеним договором про закупівлю з КП «Дніпровський електротранпорт» ДМР, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. А в разі, якщо такі факти були, то Учасник сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Керуючись п.9 статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» та пунктом 40 Особливостей, надіслати Учаснику процедури закупівлі ТОВ "АВТО-КОМФОРТ ПЛЮС" повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей: тендерна пропозиція строк, якої буде відповідати тендерній документації, підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до ч. 2 ст. 17 Закону та гарантійний лист стосовного того що вся надана інформація у складі тендерної пропозиції є достовірною. ВИРІШИВ: 1. Керуючись п.9 статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» та пунктом 40 Особливостей розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей пропозиції ТОВ "АВТО-КОМФОРТ ПЛЮС" UA-2023-01-30-014343-a Антифриз для автомобільної техніки (ДК 021-2015 - 24950000-8 - Спеціалізована хімічна продукція).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.